blured Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Haha, kom hit for å poste den selv. Ikke akkurat Chelsea fan, men Mourinho kan være herlig arrogant noen ganger. Også litt artig hvor totalt forskjellig denne er fra van Gaal sin. Endret 27. mai 2015 av blured Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Synes det er artig med Gaal. United og managere som liker flasken ser ut til å være standarden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Artig! Vi slo vinnerne to ganger og sa at de fortjente plassen Vi slo andreplassen to ganger og sa at de fortjente plassen. Men eg tror egentlig ikke han mente det Endret 27. mai 2015 av Jotun Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 3 4 poster med ordet artig på rad 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Sier noe om hvor artig Mourinho er. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 3 4 poster med ordet artig på rad Artig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Artig at det er så mange poster på rad med "artig". Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Morsomt så lenge det varte. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Sillyseason har begynt allerede ser jeg. Endret 27. mai 2015 av Liquidkey Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Morsomt så lenge det varte. Ville nesten sagt at det var artig. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Dette kan bli en trist affære Sagt i forbindelse med en kamp, men likevel beskrivende for sesongen til mitt Hull. Har selvsagt bare oss selv å takke, vi har vært helt forferdelig til tider, relativt få lyspunkt. Litt tid i Championship for å ordne opp i stallen/klubben, spillet og prioriteringene er kanskje ikke så dumt. Litt spent på om Bruce blir sittende likevel, eller om han går/får sparken. PL er uansett et eventyr vi ikke tar for gitt, og jeg gleder meg til opprykksfest om et par år Tigers, Tigers burning bright - on hallowed turf, a glorious sight. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Deilig å få ned den trioen der, får inn litt artigere lag med Bournemouth i spissen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Ingenting er så gøyal som Norwich... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Noen som har erfaring med Wembley Club seter? På FA Cup biletten min står det "Club replica shirts are not permitted in any Club Wembley or Bobby Moore Club area for any event which is a club football match". Altså, jeg får ikke gå med falsk Arsenal drakt? Eller gjelder det drakter generelt. Blir litt usikker da jeg ikke helt ser grunnen. Noe med sponsor kanskje? Endret 27. mai 2015 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Noen som har erfaring med Wembley Club seter? På FA Cup biletten min står det "Club replica shirts are not permitted in any Club Wembley or Bobby Moore Club area for any event which is a club football match". Altså, jeg får ikke gå med falsk Arsenal drakt? Eller gjelder det drakter generelt. Blir litt usikker da jeg ikke helt ser grunnen. Noe med sponsor kanskje? Club Replica betyr en drakt ifra selve klubben ja. Høres jo helt totalt absurd ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå