Aleks Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Skulle likt å se tallene for lag nedover i ligaene, dette er jo bare en sammenligning mellom konger og keisere. Samtidig er det helt sjuke tall. Tenk at en under gjennomsnittlig god klubb i europeisk målestokk (Arsenal) betaler sine ansatte en årslønn på nesten 50 millioner norske kroner. Og da snakker vi i GJENNOMSNITT. Det er så sykt. Har du sett på linken? Har ikke lest den selv, men vet Liverpool på 14 plass ble nevnt. Tror det skal være en mer fullstendig liste. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Men jesus kristus da. Hvorfor i all verden skal han spille barne-EM? Han er da mer enn god nok til å spille for England nå. De Gea - vært på årets PL-lag to ganger de siste tre sesongene. 37 ligakamper hver i de siste to sesongene. Montoya - åtte ligakamper for Barcelona i år. Bartra - 13 ligakamper for Barcelona i år. Martinez - 100+ ligakamper for Sociedad de siste tre sesongene. Spilte i CL 13/14. Moreno - 27 ligakamper for Liverpool i år. 39 kamper i ligaen og EL for Sevilla i fjor, pluss EL-vinner. Illarramendi - 29 ligakamper for Real i år. Alcantara - vunnet La Liga fire ganger, Bundesliga to ganger og CL én gang. Koke - 90 (!) kamper for Atletico i ligaen og CL de siste to sesongene. Ligavinner i fjor. Tello - 30 kamper for Porto i ligaen og CL i år. La Liga-vinner. Isco - 45 kamper for Real i ligaen og cupen i år. CL-vinner i fjor. Morata - La Liga-vinner, Serie A-vinner, CL-vinner i fjor, ble matchvinner mot Real i semien og spiller en ny CL-finale om to uker. Dette var laget som startet forrige U21-finale i 2013. Bra erfaring for spillere som Kane å få oppleve slike mesterskap. Bedre det enn å sitte på benken mot Irland og Slovenia. Koke er god. Jeg trodde faktisk at ahn var noen år eldre. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Er i det minste stabile ;-) Ja, det er sikkert. Spent å se hva som skjer når Wenger gir seg og hvis det blir en annen manager enn Guardiola. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kanskje vi ser litt progresjon i stedet for å være på stedet hvil Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Sagt det lenge at Wenger sin tankegang er foreldet. Han vil bygge en familie, ikke et fotballag. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Tror dere ender både høyere og endel lavere på tabellen de første 10 årene uten wenger. Alt fra 6 til en mulig 1.plass. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Tror dere ender både høyere og endel lavere på tabellen de første 10 årene uten wenger. Alt fra 6 til en mulig 1.plass. Snakk om helgardering! 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Poenget var at det blir mer ustabilt enn med Wenger, på godt og vondt. 1-6 isteden for 3-4 som med Wenger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Pressekonferanser blir fort mye mer interessante om man spør om de riktige tingene: 3 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg kjenner det knyter seg godt i magen. Lever i håpet om at United ikke blir den store motstanden siden de ikke har noe å spille for - jeg har optimistisk troa! - , og heier som bare det på West Ham! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 http://www.tv2.no/2015/05/23/sport/6957510 Først Kolo, nå Yaya? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 "Advokaten fortalte videre at Touré rett og slett er for berømt til å benytte seg av offentlig transport på en sikker måte. Dermed beholdt Liverpool-spilleren lappen. Så gjenstår det å se om Yaya Touré er like heldig som sin bror. Hvordan er det nok grunn til å slippe unna? De tjener jo så rått at de har UTEN TVIL råd til å ha en sjåfør til å kjøre seg rundt når de har behov, hele døgnet. At retten ikke skjønner det synes jeg er litt rart. Førerkort er ikke en menneskerettighet, og jeg er litt lei av at kjendiser skal slippe unna med alt. Ta fra Yaya lappen sier nå jeg. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 http://www.tv2.no/2015/05/23/sport/6957510 Først Kolo, nå Yaya? Damn jeg håpte han skulle bli Liverpool spiller ikke at det var en bilsak 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 http://www.tv2.no/2015/05/23/sport/6957510 Først Kolo, nå Yaya? Damn jeg håpte han skulle bli Liverpool spiller ikke at det var en bilsak Det hadde vært bedre ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Lampard siste kamp i city og han ble valgt kaptein. Nice touch. Nettet gjorde han å Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Faen i helvette skjer med Liverpool ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå