Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å se tallene for lag nedover i ligaene, dette er jo bare en sammenligning mellom konger og keisere. Samtidig er det helt sjuke tall. Tenk at en under gjennomsnittlig god klubb i europeisk målestokk (Arsenal) betaler sine ansatte en årslønn på nesten 50 millioner norske kroner. Og da snakker vi i GJENNOMSNITT. Det er så sykt.

Har du sett på linken? Har ikke lest den selv, men vet Liverpool på 14 plass ble nevnt. Tror det skal være en mer fullstendig liste.
Lenke til kommentar

Men jesus kristus da. Hvorfor i all verden skal han spille barne-EM? Han er da mer enn god nok til å spille for England nå.

De Gea - vært på årets PL-lag to ganger de siste tre sesongene. 37 ligakamper hver i de siste to sesongene.

Montoya - åtte ligakamper for Barcelona i år.

Bartra - 13 ligakamper for Barcelona i år.

Martinez - 100+ ligakamper for Sociedad de siste tre sesongene. Spilte i CL 13/14.

Moreno - 27 ligakamper for Liverpool i år. 39 kamper i ligaen og EL for Sevilla i fjor, pluss EL-vinner.

Illarramendi - 29 ligakamper for Real i år.

Alcantara - vunnet La Liga fire ganger, Bundesliga to ganger og CL én gang.

Koke - 90 (!) kamper for Atletico i ligaen og CL de siste to sesongene. Ligavinner i fjor.

Tello - 30 kamper for Porto i ligaen og CL i år. La Liga-vinner.

Isco - 45 kamper for Real i ligaen og cupen i år. CL-vinner i fjor.

Morata - La Liga-vinner, Serie A-vinner, CL-vinner i fjor, ble matchvinner mot Real i semien og spiller en ny CL-finale om to uker.

Dette var laget som startet forrige U21-finale i 2013. Bra erfaring for spillere som Kane å få oppleve slike mesterskap. Bedre det enn å sitte på benken mot Irland og Slovenia.

Koke er god. Jeg trodde faktisk at ahn var noen år eldre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Advokaten fortalte videre at Touré rett og slett er for berømt til å benytte seg av offentlig transport på en sikker måte. Dermed beholdt Liverpool-spilleren lappen.

Så gjenstår det å se om Yaya Touré er like heldig som sin bror.   

Hvordan er det nok grunn til å slippe unna? De tjener jo så rått at de har UTEN TVIL råd til å ha en sjåfør til å kjøre seg rundt når de har behov, hele døgnet. At retten ikke skjønner det synes jeg er litt rart. Førerkort er ikke en menneskerettighet, og jeg er litt lei av at kjendiser skal slippe unna med alt. Ta fra Yaya lappen sier nå jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...