Mr. President™ Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Hvorfor flytte den? De største og beste lagene kommer fra noen få land i Europa. Det en jo en selvfølge at de dermed spiller i verdens største klubbturnering. Og det er nettopp disse lagene som genererer mest inntekter. Dette her er en ekte ikke-diskusjon for å si det sånn. Gir ikke mening. Norske lag klarer ikke å etablere seg i EL engang og du vil at de skal få fri adgang til CL.. Endret 18. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Blir han utestengt? Hvor lenge? Han har jo vært god for Hull. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Er ikke den straffen på 9-12 måneder? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Her ser vi en ganske interessant statistikk. Fy flate hvor gode de i toppen er, det er egentlig helt vanvittig. Se på Hazard som mange mener har vært PLs beste spiller i år, og sammenlikn han med toppen. Ikke rart at England sliter i verdens største land, altså utlandet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Lacazette er overraskende langt oppe. En spiller jeg hadde elsket å fått til Arsenal. Kan fort bli en ny Thierry Henry. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Hvorfor flytte den? De største og beste lagene kommer fra noen få land i Europa. Det en jo en selvfølge at de dermed spiller i verdens største klubbturnering. Og det er nettopp disse lagene som genererer mest inntekter. Som sagt; helt greit. Flytt turneringen til Asia og Usa annethvert år, og la enorme selskaper få kjøpe rettighetene til bruk av spillerne fra UEFA. Legg gjerne enda mer penger i potten, og dropp lag som Ludogorets, Midtjylland, APOEL, Molde, Bursaspor og og Legia Warszawa, og inkludér heller Spurs, Liverpool, Sevilla, Inter og Marseille, som gjerne er de nest-nestbeste i de store fotballnasjonene. Dette må jo være bra, ikke sant? På den måten får vi enda høyere kvalitet på turneringen, enda flere penger genereres og enda færre ligaer samler seg rundt premiepengene fra turneringen. Endret 18. mai 2015 av Amoralsk 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Lacazette er overraskende langt oppe. En spiller jeg hadde elsket å fått til Arsenal. Kan fort bli en ny Thierry Henry.Lazacette og De Bruyne. Tenk det paret! Ellers synes jeg slike oversikter er veldig misvisende. Umulig å sammenligne spillere på tvers av ligaer. Ronaldo f. Eks Hadde ikke puttet like mange mål i PL. De dårligste lagene i PL er langt bedre enn de dårligste i La Liga Ozil er jo et glimrende eksempel. Herjet i La Liga, er høyst gjennomsnittlig i PL Endret 18. mai 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Suarez hadde nå ikke noe problemer med mål og assist i Liverpool, omringet av middelmådige spillere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ronaldo f. Eks Hadde ikke puttet like mange mål i PL. De dårligste lagene i PL er langt bedre enn de dårligste i La Liga Ozil er jo et glimrende eksempel. Herjet i La Liga, er høyst gjennomsnittlig i PL Ser absolutt ingen problem med å sammenlikne CR på tvers av ligaer. Han putta vel 31 nest siste sesongen han var her, og tallene har stort sett bare gått oppover. Hadde Ronaldo vært hos oss enda i sine toppår, de sist 2-3, så tror jeg fint han kunne putta 40 mål i PL også. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Fint mål av Berahino. Kjedelig at Mou ikke bruker flere unggutter i en slik meningsløs kamp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ronaldo f. Eks Hadde ikke puttet like mange mål i PL. De dårligste lagene i PL er langt bedre enn de dårligste i La Liga Ozil er jo et glimrende eksempel. Herjet i La Liga, er høyst gjennomsnittlig i PL Ser absolutt ingen problem med å sammenlikne CR på tvers av ligaer. Han putta vel 31 nest siste sesongen han var her, og tallene har stort sett bare gått oppover. Hadde Ronaldo vært hos oss enda i sine toppår, de sist 2-3, så tror jeg fint han kunne putta 40 mål i PL også. Jeg er ikke så sikker på det, en fuktig kveld på bortebane mot de i nedre delen er sinnsykt tungt i forhold til en fresh, deilig kveld i Spania Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Er det mulig? Går det an å bli så korka at man kaster ballen på dommeren? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Spørs om Izzy Brown får debuten i dag Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg er ikke så sikker på det, en fuktig kveld på bortebane mot de i nedre delen er sinnsykt tungt i forhold til en fresh, deilig kveld i Spania Så fint at jeg slipper å tenke på synsingen din da, for Ronaldo har vist flere ganger at det ikke stopper han. Han har vist det med både ett og to mål.. Ja til og med hat trick i en regntung januar mot Newcastle. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hva tenker du på der da Cesc? Hvor hadde han tenkt den ballen skulle lande? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Lurer på hva som gikk gjennom hodet til Fabregas der gitt. Ellers er Costa tilbake igjen og viser at han er en sann cunt. Han har ikke vært savnet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 https://twitter.com/JoeyKaiZer/status/600383324662575104 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå