Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Spurs filming fra taket også?

Ja, hovedkameraet er plassert sykt høyt. Men i de siste årene har Sky og BT bygget en plattform lavere ned på tribunen, for at det skulle passe 3D-sendingene deres samt at de mente den høye kameraplasseringen gjorde det vanskelig å få med alt på cornere på grunn av bærestolper i veien.

Lenke til kommentar

Ake har fått spille, litt usikket på om det var under Mou. Uansett, å forvente at noen skal kunne spasere inn i klubben å begynne og spille akademigutter nesten med en gang er litt på jordet. Nå har han hatt med 3-4 av de mest lovende på førstelaget sine treninger også får vi se hvordan det går videre. Men stabilitet er viktig, og det har vi ikke hatt på en god stund.

Litt desp å hakke på smådetaljer når vi endelig har hatt en debutant som spilte en god kamp. Men det gjenstår å se om RLC får spille når det virkelig gjelder ja.

Lenke til kommentar

Det er da ingen hemmelighet at Mou slipper til veldig lite unggutter? Ingen trener er perfekt, og det er nok et av hans ankepunkter. En eller tre unggutter med 90min til sammen er ingenting

Har ikke gjort det mye tidligere nei, men prater mye om at det må skje nå. Blir spennende å se.
Lenke til kommentar

Nå er også de mest aktuelle spillerne Loftus-Cheek (som konkurrere om en plass i Matic-Fabregas rollen), Ake (som også kan spille DM eller konkurrere mot Terry/Cahill) og til slutt så har man Solanke som kan konkurrere mot Costa/Remy/Drogba.

I tillegg har Zouma fått stor tillit denne sesongen. Han er kun 20 år gammel han også.

Lenke til kommentar

Men Zouma kommer vel ikke fra akademiett? Ble ikke han kjøpt i fjor? Men uansett bra at han får sjansen, han har nok en stor fremtid! Men Mourinho fortjener ikke skryt fordi han gir Ake, Solanke og Loftus Cheek noen få minutter på en sesong. Det er latterlig, men det er vel litt av den der russiske penge-mentaliteten? Han bør hvertfall bl bedre på det, og det blir han kanskje også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mourinho har aldri vært lenge nok i en klubb til at det har vært realistisk å få opp gode juniorspill på en trygg og stabil måte.

At United har brukt Blackett et par kamper pga. en latterlig skadeliste, er ikke akkurat så veldig mye mer imponerende. 

Lenke til kommentar

Kjøpt for 2 år siden, men han er fortsatt ung da. I tillegg så må man se hvem han konkurrerer med om plasser også. I hans tilfelle har det vært Terry, Cahill, Matic, Mikel og Ramires.

Okei. Det er nok ikke lenge før Zouma spiller fast. Jeg ville nok heller starta med han enn Mikel eller Ramires. Han truer nok også Cahill når han er i dårlig form.

1. Mourinho har aldri vært lenge nok i en klubb til at det har vært realistisk å få opp gode juniorspill på en trygg og stabil måte.

2. At United har brukt Blackett et par kamper pga. en latterlig skadeliste, er ikke akkurat så veldig mye mer imponerende. 

1. Det er sant, men han har jo også folk rundt seg, så om han hadde hatt et ønske om å gjøre det, så hadde det nok latt seg gjøre.

2. Jepp, han hadde nok aldri fått sjansen ellers. Jeg er heller ikke sikker på om han noen gang blir god nok

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjøpt for 2 år siden, men han er fortsatt ung da. I tillegg så må man se hvem han konkurrerer med om plasser også. I hans tilfelle har det vært Terry, Cahill, Matic, Mikel og Ramires.

Okei. Det er nok ikke lenge før Zouma spiller fast. Jeg ville nok heller starta med han enn Mikel eller Ramires. Han truer nok også Cahill når han er i dårlig form.

1. Mourinho har aldri vært lenge nok i en klubb til at det har vært realistisk å få opp gode juniorspill på en trygg og stabil måte.

2. At United har brukt Blackett et par kamper pga. en latterlig skadeliste, er ikke akkurat så veldig mye mer imponerende. 

1. Det er sant, men han har jo også folk rundt seg, så om han hadde hatt et ønske om å gjøre det, så hadde det nok latt seg gjøre.

2. Jepp, han hadde nok aldri fått sjansen ellers. Jeg er heller ikke sikker på om han noen gang blir god nok

1. Det handler om prioriteringer, det er jo viktig for en manager "å bevise" seg de 2 første sesongene, gjerne med trofeer og lignende. 

Om Van Gaal går 1-2 år til uten trofé, tror jeg ikke United supporterne hadde vært veldig fornøyd med han, bare fordi han har fått noen juniorer opp på laget.

Det handler om å først bygge et godt og stabilt lag, som kan bære "vekten" av å bytte ut en i starteleveren med en yngre og uerfaren spiller. 

Lenke til kommentar

Det handler om kultur også, og Chelsea har aldri hatt den kulturen. John Terry er unntaket som bekrefter regelen.

Så får man heller diskutere om det bør finnes noen kodekser rundt utviklingen av egne spillere, jeg bryr meg personlig ikke så mye mer enn at jeg håper United gjør det. Chelsea er i hvert fall det siste laget som fortjener kritikk rundt måten de skaffer seg nye spillere på, de har vært langt flinkere enn de andre topplagene siden JM kom tilbake.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...