Muffinss Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Mye rødt i dag gitt.Mye straffebom ogsåYup. Eller, var det flere enn to? Endret 2. mai 2015 av Muffinss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Mye rødt i dag gitt.Mye straffebom ogsåYup. Eller, var det flere enn to? Nei. Var veldig mange straffer da Endret 2. mai 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hvem har skuffet mest. Falcao eller balotelli? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Falcao. Balotelli har svart til forventningene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) (Selv om du har rett så hadde Balotelli relativt høye forventninger hos Pool-fansen) Endret 2. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Nei? Tror både ledelsen,supportere og manageren forsto at det var en gamble. Kunne slått begge veier. Kjipt balo aldri kom i gang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Det gjaldt nok for Falcao også. Derfor lån. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (Selv om du har rett så hadde Balotelli relativt høye forventninger hos Pool-fansen) What?? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ikke her inne naturligvis, men mange andre steder jeg leste hvor folk trodde han kom til å score rundt 20 i ligaen. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (Selv om du har rett så hadde Balotelli relativt høye forventninger hos Pool-fansen) Ikke hos meg. Tror de fleste jeg kjenner var skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ikke her inne naturligvis, men mange andre steder jeg leste hvor folk trodde han kom til å score rundt 20 i ligaen.Hva dinner medelever i 5.klassen mener er jeg ganske likegyldig til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ikke her inne naturligvis, men mange andre steder jeg leste hvor folk trodde han kom til å score rundt 20 i ligaen.Hva dinner medelever i 5.klassen mener er jeg ganske likegyldig til.Ingen på barneskolen som har hørt om Liverpool. Dem heier bare på store og kjente lag. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 BBC Sports: John Carver: Can Newcastle United boss keep Magpies up? Denne artikkelen dediseres til Danelzu. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Det artige med hans uttalelse om spiller som prøver å unngå nedrykkskampen er jo at med å komme med slike uttalelser kan beskyldes for akkurat det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Trodde aldri jeg skulle oppleve dette. Den som hadde satt penger på det før sesongen! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Tottenham - City. Sier ikke mer. Sånn skal fotball spilles. Underholdende til de grader! (I forhold til Chelsea-fotball) Endret 3. mai 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Slutt å grine, vær så snill. Jesus. 6 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Enig med Knewt. Gå å syt i tråden til Arsenal. Artig omgang. Aguero stikker nok av som toppscorer i år, og det er ikke ufortjent! Enda mulighet for Kane, men jeg ville satt pengene på Aguero. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Meg dere snakker om? Jeg verken syter eller griner. Bare nyter god fotball jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå