Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 To røde til Newcastle Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 De har ikke tatt et eneste poeng siden februar. Tenk om de skulle rykke ned og Sunderland akkurat greier å redde seg. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Alt var visst ikke Pardew sin feil allikevel Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 https://twitter.com/MedazzaLFC/status/594501197752627201?s=09 Good times.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Alt var visst ikke Pardew sin feil allikevel Pardew suger, men Carver suger mer. Som Newcastle-fansen har sagt siden før Pardew forlot skuta. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Carver kan muligens sies å ikke være den beste manageren i PL. Tankekesperiment: Han og Mourinho bytter klubber. Det hadde faktisk vært interessant. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) https://twitter.com/MedazzaLFC/status/594501197752627201?s=09 Good times.. Jeg syns det har vært temmelig dårlig stemning på Anfield i en del sesonger nå. I dag er det jo rene Lerkendal der... Endret 2. mai 2015 av oOF Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hvorfor er den det? Kanskje lokale fans som vanligvis sang mye har sluttet å komme? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vet ikke hva jeg tenkte på da jeg satt U mellom Leicester og Newcastle. Kanskje jeg heller ville at Leicester skulle rykke ned istedenfor Burnley? Eller kanskje trodde jeg at Newcastle ikke kom til å fortsette tapsrekka si for evig og alltid? Meh, må ha vært den første. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Newcastle United boss John Carver: "On a scale of one to 10, it's a minus 10. I can't accept it. I wish the players had as much determination and fight as I had. We can talk about systems and players but if we're not willing to compete, get your head onto the ball and risk getting an injury, you won't get anywhere."The referee made the right decisions. I spoke to Mike Williamson at half-time and had a few choice words. I thought he'd done that [got sent off] on purpose - it looks like he did. The ball was off the pitch - he had no need to make the challenge. He will miss two games now, is it an easy way out? I got Tim Krul to speak to Daryl Janmaat, I told him to stay calm and he didn't. The game had gone away from us. We can't keep shooting ourselves in the foot."We can't just keep saying next week will do - it has to happen now. Losing two players doesn't help. The next 24 hours is thinking time - we have to see who is available. We need to find a solution. I can talk all day and make excuses but I have no excuses today."It was a very animated dressing room at half time and even more so at full-time. I've asked everyone to have a think and we'll have an open discussion on Monday - it'll be interesting. " Hohoh! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) "Newcastle boss John Carver says he thinks Mike Williamson got himself sent off on purpose to avoid a relegation battle." Flaut sagt. Edit: Faen, jeg krever fotofinish. Endret 2. mai 2015 av Latias 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 @ChrisFordTVI ask John Carver how he expect players to play for him after comments. He says they must "Grow up, or go hide behind a post" #NUFC Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Lol, sacked in the morning... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 I enn helt annen liga, men allikevel litt relevant, klarte Wolves nettopp kunststykket å ikke få kvalifiseringskamper fordi de har 4 dårligere i målforskjell. Sikkert artig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Lol, sacked in the morning... Tror du det? Jeg tror han får de siste kampene til å bevise hva han er god for, og om han greier å holde Newcastle i PL får han en ny sjanse neste sesong. Og jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Mye rødt i dag gitt.Mye straffebom også Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Trodde aldri jeg skulle oppleve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå