Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Dere har et par relativt viktige kamper igjen. Hjemme mot Pool og Arsenal. Tipper dere tar 4 poeng i de to, så det vil vel sikre opprykk tror jeg.

Da er du mer optimistisk enn meg. Har vært på kamp på KC i år, og spillet både da og i andre kamper var til tider så begredelig at det er fullstendig håpløst. Og da fortjener vi jo ikke å være i PL heller..

Borteseier mot Crystal Palace i helga var derimot veldig bra og viktig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Med tanke på de pengene som er spyttet inn i Hull det siste halvannet året, får en virkelig håpe for dem del at de holder seg i PL.  

Lenke til kommentar

Dere har et par relativt viktige kamper igjen. Hjemme mot Pool og Arsenal. Tipper dere tar 4 poeng i de to, så det vil vel sikre opprykk tror jeg.

Da er du mer optimistisk enn meg. Har vært på kamp på KC i år, og spillet både da og i andre kamper var til tider så begredelig at det er fullstendig håpløst. Og da fortjener vi jo ikke å være i PL heller..

Borteseier mot Crystal Palace i helga var derimot veldig bra og viktig!

Sitter med inntrykket at Hull har vært ganske bra på hjemmebane? Men det stemmer kanskje ikke. 

Å spille på bortebane mot lag som MÅ ha poeng på slutten av sesongen er dessuten aldri lett. 

Hull rundspilte jo Arsenal på Emirates tidligere denne sesongen og var uheldige som ikke vant. Liverpool er heller ikke i den beste formen for tiden. 4 poeng er ikke urealistisk synes jeg. Vi får se i kveld! 

Videre så har dere 4 hjemmekamper i de resterende kampene. Burnley vinner dere mot. United i siste runde er vanskelig å spå. Den kampen kan bety alt eller ingenting. Sannsynligvis har United ingenting å spille for. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Med tanke på de pengene som er spyttet inn i Hull det siste halvannet året, får en virkelig håpe for dem del at de holder seg i PL.

Sett utifra det økonomiske burde Hull klare seg, helt enig. Likevel også et poeng at minst en av investeringene har vært fullstendig flopp.

Samarbeidet innad i klubbens ledelse kan en også sette et spørsmålstegn ved.

Sitter med inntrykket at Hull har vært ganske bra på hjemmebane? Men det stemmer kanskje ikke.

Å spille på bortebane mot lag som MÅ ha poeng på slutten av sesongen er dessuten aldri lett.

Hull rundspilte jo Arsenal på Emirates tidligere denne sesongen og var uheldige som ikke vant. Liverpool er heller ikke i den beste formen for tiden. 4 poeng er ikke urealistisk synes jeg. Vi får se i kveld!

Videre så har dere 4 hjemmekamper i de resterende kampene. Burnley vinner dere mot. United i siste runde er vanskelig å spå. Den kampen kan bety alt eller ingenting. Sannsynligvis har United ingenting å spille for.

Til tider har det vært godt fungerende spill, og KC er ikke nødvendigvis et enkelt sted å komme å spille, nei. Men jeg har ikke sett én kamp denne sesongen som har vært solid og godkjent i alle ledd og faser. Og kampen jeg selv så på KC var så miserabel at en bare hadde lyst til å gi opp - frustrerte briter rundt meg da.

Arsenal tror jeg vi kan vise litt muskler mot, men ikke nødvendigvis klare å vinne. Skulle hatt med oss flere poeng fra Emirates i oktober, men det er jo noe med å holde ut hele kampen også. Liverpool tror jeg blir for sterke. Burnley er det bare flaut hvis vi taper for. Spurs får vi ingen poeng mot. United..tja, kan gå alle veier, som du sier avhengig av hva lagene har å spille mot.

Lenke til kommentar

Skjønner. Så journalisten vil altså at treneren, som nettopp har tapt en kamp, om å gjenfortelle kritikken laget har fått de siste 6 mnd? Forståelig at han blir frustrert da, men selv om det er morsomt for oss så burde han nok holdt seg litt mer profesjonell. 

Men er det ikke flere enn meg som er lei av journalister som stiller så og si retoriske spørsmål? Spørsmål som igrunn bare har ett svar, der alle som ser og hører på vet hva journalisten vil treneren/spilleren skal svare. Jeg forstår frustrasjonen til managere og spillere som må sitte på pressekonferanse og få masse dumme spørsmål (uten at det unnskylder personangrep).

Det blir overskrifter av det i alle fall :p.

Lenke til kommentar

Skjønner. Så journalisten vil altså at treneren, som nettopp har tapt en kamp, om å gjenfortelle kritikken laget har fått de siste 6 mnd? Forståelig at han blir frustrert da, men selv om det er morsomt for oss så burde han nok holdt seg litt mer profesjonell.

Leicester har fått lite kritikk i år, så spørsmålet til journalisten er gyldig det..

Lenke til kommentar

Leicester har fått lite kritikk i år, så spørsmålet til journalisten er gyldig det..

Mulig jeg fått feil inntrykk da jeg ikke følger noe særlig med på Leicester, men foruten om seirene over storlag (som United) har de vel ikke hatt den beste sesongen og er da åpen for mer kritikk. Klart kritikken kommer nok lettere mot de større lagene som har dermed større forventninger, men jeg (med forbehold om at jeg er helt på jordet) mener å ha lest litt kritikk mot Leicester. 

Men hvis det er som du sier så er jo reaksjonen helt på trynet. Om det har vært minimalt med kritikk så er det jo ikke åpenlyst hvilken kritikk han sikter til.

Mitt hovedpoeng i posten står fortsatt da, men for andre spørsmål som man ser/hører titt og ofte i både norsk og internasjonal journalisme. 

(Ordet kritikk begynner å høres rart ut i mitt hode nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...