Aleks Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ville vært rart om det ikke var mye blått med tanke på hvordan tabellen ser ut. Cahill er et snodig valg da. Vært god i det siste, men variert mye over hele sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Når man ikke trodde studioet i Haugesund kunne bli verre så kommer faktisk Thompson inn... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) http://101greatgoals.com/blog/steven-gerrards-poor-dive-liverpool-west-brom-shown-motd-tweets/ Endret 26. april 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Lloris, Fabregas og Alderweireld inn for DDG, Coutinho (wtf?) og Cahill så ser det PFA-laget ganske rett ut. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Lloris for DDG er eg ikke helt med på...? Sånn uten tvil liksom? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Det verste er egentlig Countino. Han har virkelig ingenting å gjøre på det laget. Cahill kunne også vært byttet ut. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Lloris for DDG er eg ikke helt med på...? Sånn uten tvil liksom? Den var tilegnet deg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg skjønner heller ikke hva Coutinho gjør der. Han har vært utrolig viktig for Liverpool og meget, meget god i noen kamper. Dersom han hadde holdt toppnivået sitt oppe hele sesongen hadde jeg ikke stusset på at han kom med på laget. Men sånn som det er nå - nei. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fabregas har muligens vært ligaens beste spiller i år, så uavhengig av hvem som er med på laget synes jeg det merkeligste er at han ikke er med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Lloris for DDG er eg ikke helt med på...? Sånn uten tvil liksom? Den var tilegnet deg På hvilken måte tilegnet meg? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Lloris for DDG er eg ikke helt med på...? Sånn uten tvil liksom?Den var tilegnet deg På hvilken måte tilegnet meg? Var bare en spøk ref diskusjonene i keeper-tråden tidligere i år. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Skulle jo gjerne sett at De Gea vant årets spiller eller årets unge spiller, men jeg kan ikke si noe på at Hazard og Kane vant prisene. Velfortjent. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Definitivt velfortjent til begge to. Spesielt Hazard. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Fabregas har muligens vært ligaens beste spiller i år, så uavhengig av hvem som er med på laget synes jeg det merkeligste er at han ikke er med. ehh, han var god i høst, ikke dra det lengre enn det. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jagielka/Fonte over Cahill Eriksen/Sigurdsson over Couthino Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Fonte ver Cahill, nobrainer. Erksen/Cesc over Coutinho. Har bare sett 2-3 Swansea-kamper, så skal ikke uttale meg om Sigurdsson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Da har Bournemouth rykket opp. Artig! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det hadde jeg ikke trodd på forhånd, men gøy er det! Gleder meg også å se at Wolves har fått stablet seg relativt greit på beina. Bare håper at Hull klarer å bite seg fast nå.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det hadde jeg ikke trodd på forhånd, men gøy er det! Gleder meg også å se at Wolves har fått stablet seg relativt greit på beina. Bare håper at Hull klarer å bite seg fast nå.. Dere har et par relativt viktige kamper igjen. Hjemme mot Pool og Arsenal. Tipper dere tar 4 poeng i de to, så det vil vel sikre opprykk tror jeg. De som ligger på nedrykk nå kan godt rykke ned for min del. Blir spennende å se hva Sunderland finner på. De finner jo ofte frem mirakler mot slutten av sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå