Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Klopp kunne fått City på vinnersporet igjen. Nå er jeg usikker på hvordan spillerkjøp blir løst i Dortmund (Kammizez kan sikkert fylle inn), men vi har ofte sett at de treffer godt med kjøp - noe City sårt trenger.

Det ville vært absolutt krise for spenningen i PL med han ved roret i City. Da er topp-4 bankers i mange år fremover. Kunne heller tenkt meg å se ham i en mindre klubb. United f.eks :D

Lenke til kommentar

Ville trodd at Wenger sitter ganske utrygt etter nok en troféløs sesong?

 

Mange Gunners-fans jeg har snakka med mener det er på tide at han tar hatten og går.

Nok en? Vi vant noe forrige sesong, vant Charity Shield selv om det ikke akkurat teller kjempemye og er i semifinalen i FA cupen i år.

 

At vi ikke er med i ligadiskusjonen eller CL er å forvente. Det er i hvertfall 3 lag som har mer ressurser og bedre stall enn oss i ligaen. Å tro at Arsenal er en reell tittelkandidat er naivt. Arsenal er outsidere.

 

Jeg er forøvrig ambivalent ift Wenger. Vi vet hva vi får og det er trygt, men han vil neppe ta Arsenal til nye høyder.

Lenke til kommentar

 

Ville trodd at Wenger sitter ganske utrygt etter nok en troféløs sesong?

 

Mange Gunners-fans jeg har snakka med mener det er på tide at han tar hatten og går.

Nok en? Vi vant noe forrige sesong, vant Charity Shield selv om det ikke akkurat teller kjempemye og er i semifinalen i FA cupen i år.

 

At vi ikke er med i ligadiskusjonen eller CL er å forvente. Det er i hvertfall 3 lag som har mer ressurser og bedre stall enn oss i ligaen. Å tro at Arsenal er en reell tittelkandidat er naivt. Arsenal er outsidere.

 

Jeg er forøvrig ambivalent ift Wenger. Vi vet hva vi får og det er trygt, men han vil neppe ta Arsenal til nye høyder.

 

Hadde glemt at dere fortsatt var i FA Cupen :p 

 

Men ja, mitt inntrykk var at Wenger er litt i limbo - de fleste tør ikke si at de vil ha han ut, så det går heller i at "han bør få en annen rolle i klubben" o.l.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er mange som forsvinner.

 

Se hva som skjer i City for eksempel; 
Klubben har ikke noe spesiell historie eller bragder, dog meget fint treningsanlegg.
Kjempe bred stall, og fortsatt vil klassespillere dit. 
dvs. selv om de ikke får spille hver kamp, så ønsker de seg dit. Hvorfor? Penger? Store navn på spillere? Manager?
 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Thomas Tuchel (favoritt til å ta over) regnes vel også som et virkelig stort trenertalent, så trenger ikke nødvendigvis å bare se mørkt ut, selv om de må starte litt på nytt. Kagawa (han har vel ikke vært den samme etter returen men?) og Reus blir kanskje i noen sesonger til pga det ikke er så lenge siden de signerte nye kontrakter, mens Hummels og Gundogan vel antakelig forsvinner.

 

Ser egentlig ikke for meg at Wenger gir seg med det første. Hans ønske om enda en PL-tittel tror jeg er større enn ønsket om en verdig avskjed. Så blir nok fort Man City om Klopp havner i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...