Emils. Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ikke super relevant iht. det du spør om, men forferdelig design på nettsiden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Reklamebrukere som spammer diskusjon.no... Gjesp. Bort med dere! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Takk! Fint med nye folk, ikke like fint med reklame for egen nettside / blogg. Putt det i signaturen (sånn at jeg ikke ser det uansett, bruker nesten bare mobil) . Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg tror Klopp kunne fått City på vinnersporet igjen. Nå er jeg usikker på hvordan spillerkjøp blir løst i Dortmund (Kammizez kan sikkert fylle inn), men vi har ofte sett at de treffer godt med kjøp - noe City sårt trenger. Det ville vært absolutt krise for spenningen i PL med han ved roret i City. Da er topp-4 bankers i mange år fremover. Kunne heller tenkt meg å se ham i en mindre klubb. United f.eks Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Newcastle hadde nok hatt veldig godt av ham nå ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Det hadde vært digg det. Men det skjer dessverre ikke. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Watch out for Harry Redknapp to the rescue... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Redknapp er såå 2012, Dim Sherwood er den nye vinen... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 De Boer, Klopp og Garde hadde vært helt topp i PL, og med en av de i Newcastle. Men det skjer selvfølgelig aldri. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Klopp tror jeg hadde passet bra i Newcastle. De har hipster-spillere, noe han har vist at han kan lage bra lag ut av! 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Etter Dortmund så regner jeg med at noe annet enn de fire topplagene i PL er uaktuelt. Tror han av de hadde passet best inn i Arsenal, men spørs om Wenger gir seg med det første. Altså seiler City opp som den mest aktuelle kandidaten (grøss!). Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ville trodd at Wenger sitter ganske utrygt etter nok en troféløs sesong? Mange Gunners-fans jeg har snakka med mener det er på tide at han tar hatten og går. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ville trodd at Wenger sitter ganske utrygt etter nok en troféløs sesong? Mange Gunners-fans jeg har snakka med mener det er på tide at han tar hatten og går. Nok en? Vi vant noe forrige sesong, vant Charity Shield selv om det ikke akkurat teller kjempemye og er i semifinalen i FA cupen i år. At vi ikke er med i ligadiskusjonen eller CL er å forvente. Det er i hvertfall 3 lag som har mer ressurser og bedre stall enn oss i ligaen. Å tro at Arsenal er en reell tittelkandidat er naivt. Arsenal er outsidere. Jeg er forøvrig ambivalent ift Wenger. Vi vet hva vi får og det er trygt, men han vil neppe ta Arsenal til nye høyder. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ville trodd at Wenger sitter ganske utrygt etter nok en troféløs sesong? Mange Gunners-fans jeg har snakka med mener det er på tide at han tar hatten og går. Nok en? Vi vant noe forrige sesong, vant Charity Shield selv om det ikke akkurat teller kjempemye og er i semifinalen i FA cupen i år. At vi ikke er med i ligadiskusjonen eller CL er å forvente. Det er i hvertfall 3 lag som har mer ressurser og bedre stall enn oss i ligaen. Å tro at Arsenal er en reell tittelkandidat er naivt. Arsenal er outsidere. Jeg er forøvrig ambivalent ift Wenger. Vi vet hva vi får og det er trygt, men han vil neppe ta Arsenal til nye høyder. Hadde glemt at dere fortsatt var i FA Cupen Men ja, mitt inntrykk var at Wenger er litt i limbo - de fleste tør ikke si at de vil ha han ut, så det går heller i at "han bør få en annen rolle i klubben" o.l. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Tar Klopp et friår(selvom han avkreftet det), så kan det bli interessant å se. Men har null peiling på hva Wenger tenker og planlegger for seg selv og klubben. Personlig så mener jeg Wenger har gjort alt han kan, og bør trekke seg tilbake. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Tro hva som skjer med stallen til Dortmund når Klopp går? De har jo allerede mistet flere sentrale spillere de siste årene, og når Klopp er tilsynelatende så elsket så kan det jo hende at han var det siste som holdt enkelte igjen på et smått synkende skip. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 De fleste regner vel med at hvertfall Hummels, Gundogan og (kanskje)Reus forsvinner. Men jeg blir ikke overraska om de blir i Dortmund. Har vel muligens litt å si på hvem som tar over etter Klopp. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Jeg tror det er mange som forsvinner. Se hva som skjer i City for eksempel; Klubben har ikke noe spesiell historie eller bragder, dog meget fint treningsanlegg.Kjempe bred stall, og fortsatt vil klassespillere dit. dvs. selv om de ikke får spille hver kamp, så ønsker de seg dit. Hvorfor? Penger? Store navn på spillere? Manager? Endret 17. april 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Thomas Tuchel (favoritt til å ta over) regnes vel også som et virkelig stort trenertalent, så trenger ikke nødvendigvis å bare se mørkt ut, selv om de må starte litt på nytt. Kagawa (han har vel ikke vært den samme etter returen men?) og Reus blir kanskje i noen sesonger til pga det ikke er så lenge siden de signerte nye kontrakter, mens Hummels og Gundogan vel antakelig forsvinner. Ser egentlig ikke for meg at Wenger gir seg med det første. Hans ønske om enda en PL-tittel tror jeg er større enn ønsket om en verdig avskjed. Så blir nok fort Man City om Klopp havner i PL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Håper Klopp har såpass selvrespekt at han unngår City. Der er det heller ikke rom for å gjøre feil noe som gjør det vanskelig å vinne CL og å beholde jobben etter en troféløs sesong. Endret 17. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå