Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pellegrini forsvinner nok nå snart ja... Men City har rustet opp ganske greit for fremtiden med oljepengene sine da. Har mer tro på de som et topp 4 lag de neste 10 årene enn f.eks Liverpool. Ethiad blir utvidet til 55.000 fra og med neste sesong, akademiet deres blir stadig bedre, og treningsfasilitetene blir vel regnet som blant de beste i verden. I tillegg så vil klubber som Melbourne City FC, New York City FC og Yokohama F. Marinos. fungere som farmerklubber gjennom City Football Group.

 

Edit: Egentlig ganske sykt å tenke på hvordan en enkeltperson (Sheikh Mansour) kan ha en så stor innvirkning på resultatlistene i PL...  :closedeyes:

Endret av blured
Lenke til kommentar

 

Tar gjerne Liverpool på 4.

Ikke faen. Heller City framfor Liverpool. City ble en klubb å regne med for bare noen få år siden. Liverpool har jeg lært å mislike siden jeg var liten. Kan leve med City over på tabellen, håper virkelig jeg aldri opplever det samme som i fjor hvor LFC var over oss.

Lenke til kommentar

Om de kommer på andreplass:Van Gaal? :)

Synes Mourinho burde nevnes da laget hans har vært på toppen av tabellen hele sesongen og levert mye knallgod fotball. Om det skulle ryke for oss nå blir det selvsagt uaktuelt da. Men en manager som vinner pl vil vel alltid være kandidat til manager of the year?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...