Avlatsbrev Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 City/Chelsea som PL-vinnere er hipp som happ; betyr ikke nevneverdig mye. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 City/Chelsea som PL-vinnere er hipp som happ; betyr ikke nevneverdig mye. Hvilket lag holder du med? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Neville slakter City nå. Sier det er nå eller aldri pga aldrene spillere. Blir spennende hvordan de skal takle den prosessen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Ikke lenge før Pellegrini forsvinner nå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Pellegrini forsvinner nok nå snart ja... Men City har rustet opp ganske greit for fremtiden med oljepengene sine da. Har mer tro på de som et topp 4 lag de neste 10 årene enn f.eks Liverpool. Ethiad blir utvidet til 55.000 fra og med neste sesong, akademiet deres blir stadig bedre, og treningsfasilitetene blir vel regnet som blant de beste i verden. I tillegg så vil klubber som Melbourne City FC, New York City FC og Yokohama F. Marinos. fungere som farmerklubber gjennom City Football Group. Edit: Egentlig ganske sykt å tenke på hvordan en enkeltperson (Sheikh Mansour) kan ha en så stor innvirkning på resultatlistene i PL... Endret 6. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 "But even castles made of (arabic oil-)sand, fall into the sea... eventually" Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Tar gjerne Liverpool på 4. Ikke faen. Heller City framfor Liverpool. City ble en klubb å regne med for bare noen få år siden. Liverpool har jeg lært å mislike siden jeg var liten. Kan leve med City over på tabellen, håper virkelig jeg aldri opplever det samme som i fjor hvor LFC var over oss. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ikke dårlig. Hadde vært komisk om han tok den igjen. Koeman eller Mourinho for min del da tror jeg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Koeman uten tvil. Ingen er vel egentlig i nærheten. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Koeman hadde en drømmestart ja, men de ligger på 7plass nå. Ifjor endte de på 8. Og ja, vet at det er hans første sesong. Mourinho all the way Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Om de kommer på andreplass:Van Gaal? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Tja, heller Koeman eller Pardew enn Mourinho. Chelsea har som eneste topplag vært stabile gjennom hele sesongen, men vil ikke se de har imponert meg så mye den siste tiden. Lenke til kommentar
Oddsmesteren Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Vil påstå at Allardyce også kan nevnes i samme diskusjon. Ikke lenge siden han var på nippet til å få sparken på Boleyn. Endret 7. april 2015 av Latias Fjernet reklame Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Om de kommer på andreplass:Van Gaal? Synes Mourinho burde nevnes da laget hans har vært på toppen av tabellen hele sesongen og levert mye knallgod fotball. Om det skulle ryke for oss nå blir det selvsagt uaktuelt da. Men en manager som vinner pl vil vel alltid være kandidat til manager of the year? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ikke alltid, kommer jo ann på vilke midler og stall du har til rådighet I forhold til resten av ligaen. Men i dette tilfellet, ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Benteke er tilbake! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 QPR har tatt ledelsen. Sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå