Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VM i Qater symboliserer bare alt som er feil. At FIFA ønsker å assosiere seg med de er en katastrofe. Det beste hadde vært om alle store stjernene hadde nektet å spille VM I Qatar. At flere tusen skal dø for at fotball-vm skal spilles er forkastelig og helt jævlig. Jævla pengesyke FIFA-dritt. Håper FA nekter å ta pause i den perioden og sier de må velge mellom BPL og VM.

Lenke til kommentar

 

Flott by, men seriøst? Bor jo knapt mennesker der, bare arbeidere som bygger byen......

Hva med fotballaget deres?

De kjøper vel spillere på samme måte som ManC og Chelsea..

 

 

Ikke at Liverpool har så mye å snakke om i så måte heller da :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er totalt unødvendig å kalle den et lavmål pga. jeg mener noe av det som nevnes er håpløst.

Du klarte faktisk å missforstå det jeg skrev selv om jeg skrev i parentes hva jeg mente?

 

Poenget:

- Når du sier fra om at en samtale er blitt verdiløs, sporet av, tullete, idiotisk - Ja da har samtalen faktisk nådd et lavmål. Dette pga. at du ofte er med i diskusjoner av ulike slag, og at det virker som at du har stor takhøyde for hva som er innenfor.

 

For å korte det ned:

- Samtalen har nådd et nytt lavmål, ikke du..

 

Edit: kan være at jeg missforstå og ikke du når jeg leser over en gang til, men nok om det.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

Flott by, men seriøst? Bor jo knapt mennesker der, bare arbeidere som bygger byen......

Hva med fotballaget deres?

Blir vel bygget av noen det og.

 

 

De blir vel akkurat som i håndball-VM, tipper jeg. Qatar betaler spillere fantasisummer for å motta quatarsk statsborgerskap og kommer seg til finalen takket være meget velvillige dommere.

 

Qatar og VM er virkelig det utlimate symbolet på FIFAs arroganse, korrupthet og det som verre er.

Lenke til kommentar

 

det er totalt unødvendig å kalle den et lavmål pga. jeg mener noe av det som nevnes er håpløst.

Du klarte faktisk å missforstå det jeg skrev selv om jeg skrev i parentes hva jeg mente?

 

Poenget:

- Når du sier fra om at en samtale er blitt verdiløs, sporet av, tullete, idiotisk - Ja da har samtalen faktisk nådd et lavmål. Dette pga. at du ofte er med i diskusjoner av ulike slag, og at det virker som at du har stor takhøyde for hva som er innenfor.

 

For å korte det ned:

- Samtalen har nådd et nytt lavmål, ikke du..

 

Edit: kan være at jeg missforstå og ikke du når jeg leser over en gang til, men nok om det.

 

 

Da er det jeg som leste innlegget ditt feil i utgangspunktet, men ellers er jeg enig med deg i det du skriver!

Lenke til kommentar

Tviler på at vi har hørt det siste angående denne saken. Skulle gjerne visst summen FIFA mottar for VM i Qatar.

Har tenkt det samme. Det er store kostnader som må dekkes for at alle de store europeiske ligaene må forandre totalt på oppsettet sitt gjennom en hel sesong. En ting er selve sluttspillet men regner med at alle datoer satt av for internasjonal fotball må forandres i minst et halvår før og etter dette. Det blir fullstendig kaos.

 

Får inntrykk av at det er en gjeng med folk som ikke forstår seg på planlegging og langsiktig tenking men samtidig vet at de har god tilgang på penger og at det fikser alt, vel det kan godt vise seg å stemme men noen må betale veldig mye for dette og det er akkurat det som er så provoserende.

 

Fuck, det er jo bare fotball. Det er på tide at man kommer seg videre fra tanken om at det er så viktig. Samtidig kjenner jeg at det er litt deilig at de tabber seg ut på denne måten, kanskje det blir det endelige dødsstøtet for den moderne fotballen?

Lenke til kommentar

 

80 PL kamper! Wtf.

 

FA blir jo nødt til å tilpasse ligaen for denne sesongen, samme gjelder de andre store rundt i Europa. Samme med UEFA. Foreslår noe sånn som dette:

  • Ingen landskamper mellom sommeren 2022 og VM-oppkjøringen. På den måten slipper vi disse pausene på 10-14 dager to-tre ganger før jul
  • Første seriekamp senest 1. august, det er to uker tidligere
  • Dropp Ligacupen for sesongen 2022/23

 

Spillerne vil få kortere sommerferie før og etter denne sesongen, men da får de nesten skylde på FIFA som velger å legge VM til Qatar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...