Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Det hører med at Chelsea er mer kjent for filming, noe som er forresten sant.

Og til Arsenal, vi får nesten aldri straffe. Dog snytt for mange, veldig mange! Som oftest får vi straffe når det ikke gjelder, altså når vi leder godt. Når det virkelig gjelder, får vi dessverre aldri straffe selv om det har vært mange soleklare straffesituasjoner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke også diskutere hvor tåpelig det er av Chelsea som fotballklubb å legge ut noe sånt? Blir ikke dere som er Chelsea-fans litt flaue? Noen i markedsføringsavdelingen burde få fyken, for dette hjelper vel ikke akkurat på imaget til Chelsea som babyskrike-og-grine-klubb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de bli flaue? Halvparten sitter oppå "park the buss-dildoen" og rir den over målstreken.

Halvparten sitter oppå "Conapiracy-dildoen" og tror på den som det er en gud som har fremlagt teorien. Religiøs kult.

Skjønner ikke at en tweet skal gjøre slik at disse folkene skjemmes. Den resterende halvparten gjør nok det.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hehehe, når du klager på det Emils er det et sikkert tegn på at et nytt lavmål er nådd (du har høy toleranse altså).

Var ment som et teit-sattpå-spisseninnlegg. Det har vært mye klaging og syting fra den blå delen av London den siste tiden, og gang på gang støtter dere klubben når de syter eller får kritikk (beklager generaliseringer, for noen av dere innser og sier også at noe er mindre bra).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over at jeg er ganske sta og har meninger som kan oppfattes som latterlige og på kanten, men det er totalt unødvendig å kalle den et lavmål pga. jeg mener noe av det som nevnes er håpløst. Flere enn du tror ser på det som har kommet fra Chelsea sin PR avdeling den siste delen som totalt patetisk og latterlig. En stor klubb trenger ikke å oppføre seg slikt og legge ut slike ting. Hadde jeg gjort det hadde det vært noe helt annet, siden min jobb som supporter er å være subjektiv, men når klubben selv legger ut "Se! Vi får aldri straffe", er det egentlig bare tragisk.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nå er vi kommet til følgende:

Man skal ha like mange straffer. Og straffene skal være avgjørende.

Hvis ikke: Konspirasjon.

Hvordan i alle dager har du kommet frem til dette? Leser du i det hele tatt det som skrives? Det er ingen, klubb, manager eller supporter her inne, som mener det er noen konspirasjon eller kampanje mot oss i fra dommere. Vi sier bare at der vi ikke har fått mange straffer har konkurrentene våres fått det.

Kan være enig i at det ikke er klubben sitt ansvar å påpeke dette da. Men de føler tydeligvis at media ikke setter riktig lys.

Lenke til kommentar

Så nå er vi kommet til følgende:

Man skal ha like mange straffer. Og straffene skal være avgjørende.

Hvis ikke: Konspirasjon.

Hvordan i alle dager har du kommet frem til dette? Leser du i det hele tatt det som skrives? Det er ingen, klubb, manager eller supporter her inne, som mener det er noen konspirasjon eller kampanje mot oss i fra dommere. Vi sier bare at der vi ikke har fått mange straffer har konkurrentene våres fått det.

Kan være enig i at det ikke er klubben sitt ansvar å påpeke dette da. Men de føler tydeligvis at media ikke setter riktig lys.

Det siste innlegget var til Fox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...