Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så når man ikke får det til første gangen, i tillegg i en klubb som var helt ute å kjøre, så er man elendig og blir aldri god nok til å lede et lag i samme liga igjen?

 

Heier på alle nordmenn og det gleder meg stort hva Deila får til! Håper virkelig at både Solskjær og Solbakken kan få videre suksess, gjerne i et av verdens beste lag også!

 

Nei, det sa jeg ikke. Det var selvfølgelig et stikk mot Molde-tiden, men jeg er langt fra imponert over spillerkjøp Solskjær gjorde under sin tid i Cardiff. Det kan godt hende han lykkes som trener i fremtiden, men at han kommer tilbake til PL innen 10 år har jeg ingen tro på.

Lenke til kommentar

 

Chelsea ute og klager på antallet straffer de har fått denne sesongen i PL (spesielt sammenliknet med Arsenal og City)... Men ser man på tallene over en lengre periode så ser man at det jevner seg ut, og at det kun er Liverpool som har blitt tildelt flere straffer siden 2002/03 sesongen [link].

Endret av blured
Lenke til kommentar

Sånne uttalelser har eg aldri forstått. Man har da ingen garanti for at alle lag skal få like mange straffer. Fa har ikke møte før sesongen der de bestemmer at det skal fordeles 45 straffer på lag i PL og i år skal Chelsea få færre.

 

Idioti.

 

Se heller på feildømte situasjoner. Da kan man begynne å sutre på denne måten og føle seg urettferdig behandlet.

Lenke til kommentar

Sånne uttalelser har eg aldri forstått. Man har da ingen garanti for at alle lag skal få like mange straffer. Fa har ikke møte før sesongen der de bestemmer at det skal fordeles 45 straffer på lag i PL og i år skal Chelsea få færre.

 

Idioti.

 

Se heller på feildømte situasjoner. Da kan man begynne å sutre på denne måten og føle seg urettferdig behandlet.

De ser jo på situasjonene også.
Lenke til kommentar

https://twitter.com/ChelseaFC/status/578191562317922304

 

Chelsea ute og klager på antallet straffer de har fått denne sesongen i PL (spesielt sammenliknet med Arsenal og City)... Men ser man på tallene over en lengre periode så ser man at det jevner seg ut, og at det kun er Liverpool som har blitt tildelt flere straffer siden 2002/03 sesongen [link].

Det er ikke relevant hva andre lag har fått når Chelsea fint kunne hatt flere straffer i år pga. dårlig dømming.

Lenke til kommentar

 

Sånne uttalelser har eg aldri forstått. Man har da ingen garanti for at alle lag skal få like mange straffer. Fa har ikke møte før sesongen der de bestemmer at det skal fordeles 45 straffer på lag i PL og i år skal Chelsea få færre.

 

Idioti.

 

Se heller på feildømte situasjoner. Da kan man begynne å sutre på denne måten og føle seg urettferdig behandlet.

De ser jo på situasjonene også.
Ja, men det der blir rett og slett sutring. Flaut!
Lenke til kommentar

 

https://twitter.com/ChelseaFC/status/578191562317922304

 

Chelsea ute og klager på antallet straffer de har fått denne sesongen i PL (spesielt sammenliknet med Arsenal og City)... Men ser man på tallene over en lengre periode så ser man at det jevner seg ut, og at det kun er Liverpool som har blitt tildelt flere straffer siden 2002/03 sesongen [link].

Det er ikke relevant hva andre lag har fått når Chelsea fint kunne hatt flere straffer i år pga. dårlig dømming.
Klart det er relevant! Viss Chelsea hadde blitt forskjellsbehandlet, så hadde det jo vært et mye større problem. Nå er det i det minste likt for alle, selv om det selvfølgelig ikke er bra nok.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...