Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Spent på om Uwe eller Ole Gunnar er en av kandidatene til å ta over. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Solskjær er ferdig som PL-manager. Med mindre han får 100 milliarder til å kjøpe spillere for klarer han ikke å vinne. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 16. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2015 Så når man ikke får det til første gangen, i tillegg i en klubb som var helt ute å kjøre, så er man elendig og blir aldri god nok til å lede et lag i samme liga igjen? Heier på alle nordmenn og det gleder meg stort hva Deila får til! Håper virkelig at både Solskjær og Solbakken kan få videre suksess, gjerne i et av verdens beste lag også! 11 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Det var vel mer myntet til at siden han var Molde trener så kjøpte han seg til suksessen han hadde der, og kommer aldri til å klare å vinne noe uten slike penger. At han er oppskrytt. Og alt det der.... 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Med andre ord, en bitter RBKer. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Så når man ikke får det til første gangen, i tillegg i en klubb som var helt ute å kjøre, så er man elendig og blir aldri god nok til å lede et lag i samme liga igjen? Heier på alle nordmenn og det gleder meg stort hva Deila får til! Håper virkelig at både Solskjær og Solbakken kan få videre suksess, gjerne i et av verdens beste lag også! Nei, det sa jeg ikke. Det var selvfølgelig et stikk mot Molde-tiden, men jeg er langt fra imponert over spillerkjøp Solskjær gjorde under sin tid i Cardiff. Det kan godt hende han lykkes som trener i fremtiden, men at han kommer tilbake til PL innen 10 år har jeg ingen tro på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 En skikkelig rundbrenner av en manager. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Sunderland wanted old experienced Dick Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Sunderland wanted old experienced Dick Forteller du oss at du er ansatt? Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Chelsea ute og klager på antallet straffer de har fått denne sesongen i PL (spesielt sammenliknet med Arsenal og City)... Men ser man på tallene over en lengre periode så ser man at det jevner seg ut, og at det kun er Liverpool som har blitt tildelt flere straffer siden 2002/03 sesongen [link]. Endret 18. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Sånne uttalelser har eg aldri forstått. Man har da ingen garanti for at alle lag skal få like mange straffer. Fa har ikke møte før sesongen der de bestemmer at det skal fordeles 45 straffer på lag i PL og i år skal Chelsea få færre. Idioti. Se heller på feildømte situasjoner. Da kan man begynne å sutre på denne måten og føle seg urettferdig behandlet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Latterligste tweeten jeg har sett fra en fotballklubb noensinne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Nå er det stort sett denne sesongen som har vært veldig ille, og det er det flere utenfor klubben som begynner å se også. http://www.dailymail.co.uk/sport/article-2971037/Jose-Mourinho-right-Chelsea-hard-s-proof.html Ikke at alle skal få like mange straffer, og vi har også hatt kamper hvor vi har vært heldige. Men dommere har hatt mange dårlige kamper nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Sånne uttalelser har eg aldri forstått. Man har da ingen garanti for at alle lag skal få like mange straffer. Fa har ikke møte før sesongen der de bestemmer at det skal fordeles 45 straffer på lag i PL og i år skal Chelsea få færre. Idioti. Se heller på feildømte situasjoner. Da kan man begynne å sutre på denne måten og føle seg urettferdig behandlet. De ser jo på situasjonene også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 https://twitter.com/ChelseaFC/status/578191562317922304 Chelsea ute og klager på antallet straffer de har fått denne sesongen i PL (spesielt sammenliknet med Arsenal og City)... Men ser man på tallene over en lengre periode så ser man at det jevner seg ut, og at det kun er Liverpool som har blitt tildelt flere straffer siden 2002/03 sesongen [link]. Det er ikke relevant hva andre lag har fått når Chelsea fint kunne hatt flere straffer i år pga. dårlig dømming. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Sånne uttalelser har eg aldri forstått. Man har da ingen garanti for at alle lag skal få like mange straffer. Fa har ikke møte før sesongen der de bestemmer at det skal fordeles 45 straffer på lag i PL og i år skal Chelsea få færre. Idioti. Se heller på feildømte situasjoner. Da kan man begynne å sutre på denne måten og føle seg urettferdig behandlet. De ser jo på situasjonene også.Ja, men det der blir rett og slett sutring. Flaut! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 https://twitter.com/ChelseaFC/status/578191562317922304 Chelsea ute og klager på antallet straffer de har fått denne sesongen i PL (spesielt sammenliknet med Arsenal og City)... Men ser man på tallene over en lengre periode så ser man at det jevner seg ut, og at det kun er Liverpool som har blitt tildelt flere straffer siden 2002/03 sesongen [link]. Det er ikke relevant hva andre lag har fått når Chelsea fint kunne hatt flere straffer i år pga. dårlig dømming.Klart det er relevant! Viss Chelsea hadde blitt forskjellsbehandlet, så hadde det jo vært et mye større problem. Nå er det i det minste likt for alle, selv om det selvfølgelig ikke er bra nok. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Men det er jo "forskjellsbehandling" når City får straffe hver 3,7. kamp, mens Chelsea ligger på hver 13. kamp og har hatt mange situasjoner. Hermetegn da det selvfølgelig ikke er bevisst i fra dommerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå