Aleks Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Ja. Og vi må få ha banning og faenskap på tribunen, men det må også settes en grense. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Råtne supportere finnes desverre i alle leire. Husker det var mye kjipe rop til hun som var/er linjedommer også. Uff, hun var jo faktisk en av de bedre linjedommerne også. Var det ikke noe med henne i en Liverpool-kamp? Husker ikke detaljene.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Hvis jeg ikke husker helt feil var hun linjedommer i Wolves - Liverpool for en del år siden. Den siste kampen Torres putta for Liverpool om jeg ikke husker feil. Tror det ble slengt noe dritt til henne i den kampen. Endret 7. mars 2015 av Leaf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Å være linjedommere i England er et utsatt yrke. Både for kvinner og menn. Tross alt snakk om briter. Kunne vært verre supporterkultur,kunne vært italiensk eller øsy-europeisk. (ref rasisme) Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Ja. Og vi må få ha banning og faenskap på tribunen, men det må også settes en grense. For all del, for meg er både banning og faenskap uproblematisk. Men spørsmålet er jo om man burde innført IQ-test for sesongkortinnehavere eller noe sånt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hadde vært noe ja. Men men. Digger sånne. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Tross alt snakk om briter. Og hva er galt med briter? Stort sett de hyggeligste jeg har møtt når jeg er ute å reiser (når de er på hjemmebane). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 mitt inntrykk på de turene jeg tar over vesledammen er at de er hyggelig, men crass når de ser på kamp. Spørs hvilket landsdel de er fra osv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Spørs nok mest hvem man faktisk prater med. Møtt masse flotte briter og mange som ikke var fullt så flotte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Sier ikke at alle er sånn heler da. Utenfor kamper har jeg kun gode erfaringer. Satt nmed en som bare ropte dritt mot spillerne under kampen, etterpå var han direkte hyggelig. Blir nok litt tribunenefeber. Old Rome and all that Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/fabrice-muamba-taking-coaching-sessions-8793052 Fabrice Muamba has been taking part in coaching sessions at the Liverpool FCAcademy, Liverpool Under-21s boss Michael Beale has revealed, as the former Bolton man begins his education to become a coach. Muamba, 26, retired from football after collapsing on the pitch during Bolton’s FA Cup game away to Tottenham in March 2012. It was later revealed Muamba, who also played for Arsenal and Birmingham, had suffered a cardiac arrest and his heart had stopped for 78 minutes. Post-career, Muamba has turned to television punditry, but has now begun studying for his coaching badges. ^_^ Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Steve Bruce forlenger med Hull. http://mobile.hullcitytigers.com/news/article/bruce-agrees-new-deal-2328704.aspx 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Han har gjort en god jobb hos oss, forrige sesong var en kjempesesong! Jeg liker ham, selv om han er..noe for seg selv Tror fremdeles han sitter utrygt hvis vi rykker ned og gjør det dårlig neste sesong, spesielt med egypteren i toppsetet. Men akkurat nå ser det jo ut til at vi kan redde plassen i PL Helgas tur til Leicester blir veldig viktig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Tony Pulis og Harry Kane ble månedens manager og spiller. Kane kan en vel ikke si noe på, men syntes at Rodgers kanskje burde vunnet manager-prisen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Tja. Mener Pulis får laget til å overprestere så til de grader at han fortjener det han får. Nå som det er sagt, ser man året så langt under et (2015) så er vel Dodgy Rodgy "årets" manager. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Snakker man om årets manager (hele sesongen) så er Koeman my man. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Snakker man om årets manager (hele sesongen) så er Koeman my man. Sherwood for meg. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Stusser enda over at ikke Mourinho har fått en. Nå er jeg selvsagt ikke nøytral, men laget hans har vært top of the league siden begynnelsen og gikk ubeseiret i flere måneder. Allikevel har Pellegrini fått en og ikke Mou. Men synes det er flott at lagene lengre ned på tabellen prioriteres. De har en minst like tøff jobb. Når det kommer til årets manager er jeg enig i Koeman. Hadde liten tro på dem etter at de mistet så mange sentrale spillere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Snakker man om årets manager (hele sesongen) så er Koeman my man. Sherwood for meg. Hååhhåhåå, du! Tommel til deg for den. Endret 13. mars 2015 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå