Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Ropes mye kjipt til alle som er på motstanderens lag, likegyldig om du er kvinne eller mann. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Du sier noe der. Men det er synd at damer ikke kan være involvert i diverse roller uten å få sånne seksuelle rop mot seg. Endret 6. mars 2015 av Leaf Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Ropes mye kjipt til alle som er på motstanderens lag, likegyldig om du er kvinne eller mann.Ja, men ingen får sånne kjipe rop mot seg fordi de er menn. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Nei, det er selvfølgelig forbeholdt kvinner. Menn er reservert tilrop ang. seksuell legning, seksuell aktivitet med mora eller om du er jøde. Endret 6. mars 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Er jo bare å samle en gjeng høylydte kvinner i og rundt overgangsalderen som roper "get your cocks out for the girls", så blir det rettferdighet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Samle en gjeng svarte på t-banen i Paris som synger om hvite og, så er det rettferdig? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hva med å stappe kvinnene inn i maskotklær? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Apropos: https://twitter.com/MailSport/status/573751152350646272 Forkastelig som vanlig. Håper de og får straff. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hva med å stappe kvinnene inn i maskotklær? Du er en av de som hadde vært med på de sangene du eller? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nei hvorfor skulle jeg være det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Om de hadde holdt seg på kjøkkenet, så hadde vi sluppet den dårlige stemningen vi har her nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Nei hvorfor skulle jeg være det?Får det inntrykket når du svarer sånn som du gjør. Og det har ingenting med at er United supporter. Hadde Eva Carneiro jobbet for United hadde jeg ikke vært overrasket om noen Chelsea fans hadde stilt opp med det samme. Har også kommentert utseende hennes selv her tidligere, men når det kommer direkte mot henne, og det viser seg å være et stort problem som må løses mener jeg det er greit og ikke være en del av problemet som disse supporterne og Fresh Prince sin holdning skaper. Endret 6. mars 2015 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Og det falt deg ikke inn i det hele tatt at det kanskje var en spøk? Tror ikke Fresh Prince var seriøs heller. Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort noe slikt som de du hører på videoen. Endret 6. mars 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hvor går grensen for hva vi spøker med da? Hadde det vært morsomt om vi spøkte med andre diskrimineringsproblemer innenfor fotball? Jeg så ihvertfall ikke humoren her. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Touchy stuff. Ikke sant niko. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Råtne supportere finnes desverre i alle leire. Husker det var mye kjipe rop til hun som var/er linjedommer også. Uff, hun var jo faktisk en av de bedre linjedommerne også. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Tribunekulturen i de fleste store ligaer er jo ren white trash da, ufattelig store mengder idioter. Da jeg var 13-14 år var jeg og så på Bolton-kamp, og da satt det en liten unge foran meg på tribunen, kanskje 8 år gammel. Klarte ikke holde meg alvorlig da han begynte å rope at dommeren var en feit kuk mens faren satt smilende med en støttende hånd på skulderen hans. Endret 7. mars 2015 av LimeCanes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå