Emils. Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Redknapp sitt argument om videodømming blir iallefall mer tydelig med tiden. 3 straffesituasjoner har det vært i dag som kunne vært løst raskt med videodømming. Joda, men Mourinho er vel en av de første managerne som sier at videodømming trengs pga. dommerne ikke er i stand til å gjøre jobben sin bra nok. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Problemet er vel heller det at dommerne bør trene mer. Flere av toppdommerne som har DEN ølmagen. Vanvittig naivt å tro at slike dommere er i stand til å holde følge med Hazard og Di Maria rundt omkring på banen. Blitt mer feil etter at Webb ga seg, just saying Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Redknapp sitt argument om videodømming blir iallefall mer tydelig med tiden. 3 straffesituasjoner har det vært i dag som kunne vært løst raskt med videodømming. ? Er ikke noe sjarm med dommerfeil. Og om videodømmingen blir som i hockey blir det faktisk et ekstra spenningsmoment når dommer gir beskjed om det er straffe/mål eller ikke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Var motstander av videodømming før, men etter årets sesong er det helt tydelig at vi trenger det. Dommerne påvirker annenhver kamp nå, og det er ekstremt irriterende / frustrerende å se på. Lag taper / tjener poeng hver eneste runde nå på elendige dommeravgjørelser. Noe må skje og det må skje kjapt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Sjarmen forsvinner litt.Sikkert veldig sjarmerende når det er ditt lag ja, men av alle supportergruppene så er det vel ingen som har sutret om dommerhjelp så mye som det dere har gjort opp gjennom årene. Samtidig så er det ikke mange lag som har fått så mye dommerhjelp som dere siden forrige sesong. Før det het det dommerhjelp, nå er det bare pga dårlige dommere og det går begge veier blablabla. Så det "sjarm"-argumentet er noe av det latterligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Billig men korrekt straffe, offside på scoringen til wh. Eneste gleden i dag er at vi stjal poengene på slutten. Fuck som jeg misliker Fat Sam og det der jalla-laget fra Øst-London. Deg om det, jeg har sett nok av både Tottenham og West Ham i år til å mene at West Ham er mer underholdende og minst like solide som Spurs. Uansett så godt som helt sikker på at ingen av de to når CL i år. Skjønner ikke helt hva din mening om lagenes underholdningsverdi har med min mangeårige avsky for Fat Sam og det laget å gjøre men fint at du deler spådommene dine med oss da. Jeg er så godt som helt sikker på at Utd ikke tar noen trofeer i år. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Vel, jeg tolket det dithen at du anså West Ham som et jalla-lag pga spillestilen. Men så feil kan man ta. At United ikke vinner noen titler i år er vel ikke akkurat en overraskelse. Kall det heller et sjokk om de faktisk klarer det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Er jo storfavoritter til å ta FAcupen. Store muligheter for at de klarer det også. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Ikke hvis vi ikke kan vinne når vi faktisk spiller bra. Men håpet er at vi spiller hjemme fordi bortestatistikken vår mot PL-lag denne sesongen er skandaløs dårlig. 3 seiere.. I tillegg så har dere slitt en del på OT så forhåpentligvis kan vi utnytte det. Men storfavoritter? Lol. Er ganske åpent. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Favoritter? Nå har jeg hørt det også. Arsenal og Liverpool er enda igjen, og alt kan skje. Tror vi er uten trofeer når juni tikker inn på kalenderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Blir sannsynligvis enten United arsenal eller liverpool som vinner Blir favoritter da spesielt når arsenal møter United på bortebane Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 West Ham har vært morsomme å se på når vi har spilt uten Carroll. Sakho+Valencia er mye mer underholdne å se på, for når Carroll kommer innpå legger vi om spillestilen helt. Er ikke veldig fan av Big Sam selv. Får nok ikke ny kontrakt etter sesongen, så da blir det noe nytt på oss. Dessverre er eierne opptatt av at treneren må ha PL erfaring, så drømmen min om De Boer skjer nok ikke. Blir Moyes kanskje. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Lurer på hvor mange sånne saker vi får fremover nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Kan bli fullt på wh sin stadion når alle jøder nå skal inviteres til kamp..... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Nok plass på OL-stadion. Np. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 https://twitter.com/Independent/status/569605189948342272 Lurer på hvor mange sånne saker vi får fremover nå. WH-fansen er jo de verste når det kommer til slikt rettet mot Spurs, intet nytt under solen der. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hadde vært helt vilt hvis de hadde gjort som andre klubber og stilt seg bak rasismen!Hva tenker du på her..? Noen italienske klubber?Det fins flere eksempel på akkurat det. Som f.eks.?Iflg Jotun har jeg ikke fulgt med de siste 2 år (...) men jeg savner likevel svar på denne. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Brukte ikke Liverpool disse t-skjortene ETTER at Suarez hadde blitt beskyldt for rasisme? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det var ikke akurat noe voldsom allsang. Hørtes ut som et par stykker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå