indahla Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det Chelsea gjør nå er å smi. Man skal ikke snakke negativt om det, men om Chelsea har et problem med rasisme blant fans så hjelper ikke slike ting som dette. Det er billige poeng.+1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Kommentaren mot Martin var forøvrig ikke særlig seriøs, og noe han må regne med når han var så bastant tidligere. Men han er velkommen til å kommentere saken om han vil. Hva vil du jeg skal kommentere? Flott at Chelsea tar tak, men det betyr ikke at dere fortsatt har vanvittig mange "supportere" med meninger som er langt over kanten. Dere og West Ham er de klubbene i England som har hatt flest saker ang. rasisme. Arsenal er ikke feilfri, og det har jeg aldri påpekt heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvordan hjelper det ikke at klubb, manager og spillere går ut mot rasisme og straffer supportere? Det løser selvfølgelig ikke alt, men selvsagt hjelper det. Er helt med på at dette gjøres for pr, men det gjøres selvsagt også fordi klubben er i mot rasisme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Kommentaren mot Martin var forøvrig ikke særlig seriøs, og noe han må regne med når han var så bastant tidligere. Men han er velkommen til å kommentere saken om han vil. Hva vil du jeg skal kommentere? Flott at Chelsea tar tak, men det betyr ikke at dere fortsatt har vanvittig mange "supportere" med meninger som er langt over kanten. Dere og West Ham er de klubbene i England som har hatt flest saker ang. rasisme. Arsenal er ikke feilfri, og det har jeg aldri påpekt heller.Ikke mer enn det. Du kalte jo meg for scum tidligere så det er fremgang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Snakk om å ta "hele gjengen" veldig bokstavelig... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Chelsea bedriver brannslukking akkurat slik man forventer av en toppklubb. De løser dette på en utmerket måte, uansett bakgrunn. Hadde vært helt vilt hvis de hadde gjort som andre klubber og stilt seg bak rasismen! Jeg syns de løser det veldig bra. Brannslukking eller ei, vi har sett andre stille seg bak rasismen og beskytte den, Chelsea frastår fra det og utestenger idiotene. OT (men litt relevant): Nå skulle jeg ønske at det registeret jeg har pratet om tidligere eksisterte sånn at de aldri noen gang hadde fått sett fotball live igjen. Endret 20. februar 2015 av Espp 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke PL-nytt, men bra likevel (og så handler det om tidligere PL-klubber) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Aaargh, ingen tidligkamp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er liksom noe som mangler når det ikke er noen tidligkamp på lørdag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Tror ikke at det har så mye med Chelsea Å gjøre,er vel mer et London problem. Hvem de er supportere for går mest på hvor de bor.stor by,dermed flere rasister Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 "Rødt kort Queens P.R.: Joey Barton! Og der gjør Barton vondt til verre for bortelaget. Taylor er ikke i tvil og gir Barton det røde kortet for slossing. TV-kameraene har ikke fått med seg hendelsen, men Barton skal ha slått Huddlestone under beltestedet. Ufint." Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvordan kan et lag, og alle tilknyttet det, med Joey Barton i stallen leve med seg selv? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 *leter etter gif av Barton* Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 http://gfycat.com/CheeryKeyHarrier Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Finner vel neppe gif av selve slaget hvis det ikke ble fanget opp av kameraene. (Gitt at VGlive har rett.... hehehe. DET skjer jo ofte) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Dommerstanden i England når nytt bunn-nivå. Matic blir sendt av for en dytt, mens han Burnley-spilleren slipper unna med det som kunne endt sesongen hans. 5 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Klart rødt på begge, men kan ikke klage på at Matic fikk rødt der.. Voldsom reaksjon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Rødt på begge. Skulle hatt 2 straffer i første omgang og. Dommer og Matic ødelegger kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Klart rødt på begge, men kan ikke klage på at Matic fikk rødt der.. Voldsom reaksjon Jeg kan se rødt til Matic, men ikke når Barnes slipper unna med noe som helst. Den taklingen er noe av det verste jeg har sett i år. Siden dommer åpenbart ikke så situasjonen, forventer jeg at han får en ban i etterkant. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ble fysisk kvalm av den taklingen. Sykt at det ikke ble rødt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå