oOF Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Det er fortjent i begge tilfeller. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Gleder meg til noen skikkelige meltdowns utover våren! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Kan bli spennende Tror dere Villa holder plassen i PL? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 De møter Burnley i siste runde. Hadde vært morsomt om det ble en direkte "nedrykksfinale". Antagelig hadde det gitt en intens kamp. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 De møter Burnley i siste runde. Hadde vært morsomt om det ble en direkte "nedrykksfinale". Antagelig hadde det gitt en intens kamp. Da blir det hvertfall en Sherwood meltdown. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg ler meg ihjel, nå rykker Villa garantert ned. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Gleder meg til noen skikkelige meltdowns utover våren! Så lenge han får dem til å score mål, så er vel de happy regner jeg med Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Fy faen, Chelsea-fans viser sitt sanne ansikt. Scum hele gjengen! 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 De burde bli belønnet med flere kamper med tomme tribuner (bortesupportere på SB skal selvfølgelig ikke bli berørt) i CL og gjerne også i PL. I mange kamper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Pga noen få idioter? Ja heia kollektiv straff altså. Skjønner ikke helt hva dette har med Chelsea som fotballklubb å gjøre. De kan da ikke stå ansvarlig for hva folk gjør, bare fordi de er Chelsea-supportere. 6 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Så en video av noen rasister på en buss i Manchester, der de trakasserte utlendinger. Synes FA burde finne ut om de er City eller United fans, slik at de kan belønnes med tomme tribuner. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Pga noen få idioter? Ja heia kollektiv straff altså. Skjønner ikke helt hva dette har med Chelsea som fotballklubb å gjøre. De kan da ikke stå ansvarlig for hva folk gjør, bare fordi de er Chelsea-supportere.Var nok overdrevet ja, men dette var nok lokale fans og jeg tviler på at det blir lett å finne ut hvem de skyldige var så da er det klubben som må ta ansvar. Slik har det alltid vært. Deres neste CL-kamp er mot PSG hjemme så det hadde jo vært en perfekt anledning å få straff til Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 http://twitter.com/ArsenalMoh8/status/567835450498498563 Fy faen, Chelsea-fans viser sitt sanne ansikt. Scum hele gjengen! Søren. Nå avslørte de oss! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) "Such behaviour is abhorrent and has no place in football or society. We will support any criminal action against those involved, and should evidence point to involvement of Chelsea season-ticket holders or members the club will take the strongest possible action against them, including banning orders." -source: Guardian Endret 18. februar 2015 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Pga noen få idioter? Ja heia kollektiv straff altså. Skjønner ikke helt hva dette har med Chelsea som fotballklubb å gjøre. De kan da ikke stå ansvarlig for hva folk gjør, bare fordi de er Chelsea-supportere.Var nok overdrevet ja, men dette var nok lokale fans og jeg tviler på at det blir lett å finne ut hvem de skyldige var så da er det klubben som må ta ansvar. Slik har det alltid vært. Deres neste CL-kamp er mot PSG hjemme så det hadde jo vært en perfekt anledning å få straff til Det er det dummeste jeg har hørt. Snakk om massiv generalisering på deg og MartinF. Om dere tror samtlige Chelsea supportere er rasister, ja god kveld i stuen. Herregud. Endret 18. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ingen som ser ironien i å dømme samtlige Chelsea-fans nord og ned på grunn av et enkelttilfelle av rasisme? Chelsea-fans er også mennesker. Stopp hatet. 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Nå har jeg ikke lest det som er skrevet her, men selvfølgelig skal klubben bli straffet når klubbens supportere skaper seg. Slik har det vært i lang tid. Det er synd at noen få mennesker skal kunne ødelegge så mye for en klubb og klubbens supportere. Noen må uansett svare for handlingene, og "politiet" / FA kan ikke bruke store ressurser på å finne noen rasister blant millioner på millioner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Så hvis jeg går og raner en bank akkurat nå, så skal Manchester United straffes for den handlingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå