Espp Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Har ikke vanlig TV-kanaler lenger. Er noen år siden sist. Ser film, serier og sport via nettet, uten reklame. Blir aldri noen gang å gå tilbake til vanlig tv. Skal få TVen plombert hvis NRK plutselig ønsker lisens. Har klart å holde meg unna den i noen år nå, fortjent siden jeg ikke har kanaler, men de har jo krav på lisens så lenge TVen kan ta imot signaler. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det er vel snart like greit å kutte ut hele tv skjiten og bare gå for netflix, sumo, nrk.no osv. Har omtrent gjort det selv Tror ikke jeg ser på tv så mye mer enn én time i uka. Bruker rundt 10 minutter foran tven noen ganger i uka når jeg skal spise middag, men noen ganger så spiser jeg heller foran PCen imens jeg streamer fra Netflix. Enkelte måltider spiser jeg samtidig som jeg surfer litt på nettet med mobilen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Få tak i fjernkontrollen en fredagskveld blir ikke lett. Hvorfor ikke?Når man blir litt eldre er det ikke uvanlig å bli kjæreste med noen. Da lønner det å dele litt på aktivitetene for helgene. Tre dager fotball kan bli en irritasjon hos noen fruer der ute.On point Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Når tre kanaler med Premier League koster bare et par hundrelapper mindre i året enn hele RiksTV sin samlede kanalpakke så syns jeg noe er galt. Generelt sett så har økonomien i idrett (kanskje spesielt fotball) gått totalt over styr. Ingenting henger på greip lengre. Når rettigheter er på nivå med enkelte lands statsbudsjett så trengs det et alvorlig "crack". Når interessen og betalingsvilligheten øker for å se PL, er det også naturlig at prisene øker. Man kan godt si at det er vilt at PL-kanalene koster så mye i forhold til de andre kanalene, men det er jo egentlig ikke det når så mange er villige til å betale den prisen. TV2 driver jo ikke veldedighet, så de vil sette den prisen som gir størst mulig profitt. Så når prisen er såpass høy så er det tydelig at mange er villige til å betale relativt mye for å se PL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Få tak i fjernkontrollen en fredagskveld blir ikke lett.Hvorfor ikke?Når man blir litt eldre er det ikke uvanlig å bli kjæreste med noen. Da lønner det å dele litt på aktivitetene for helgene. Tre dager fotball kan bli en irritasjon hos noen fruer der ute. Har ikke PrettyBoy kone da? Da bor de sannsynligvis under samme tak. Og siden alle kampene da blir fordelt på 3 dager kan det jo være enda lettere å få sett på alle kampene siden man da ikke trenger å sitte fra 14 en søndag til 19. Mange fruer som skal se på all slags såpeopera, drama, dumme kjendiser i realityserier etc. Da får de tåle fotball Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Få tak i fjernkontrollen en fredagskveld blir ikke lett.Hvorfor ikke?Når man blir litt eldre er det ikke uvanlig å bli kjæreste med noen. Da lønner det å dele litt på aktivitetene for helgene. Tre dager fotball kan bli en irritasjon hos noen fruer der ute. Har ikke PrettyBoy kone da? Da bor de sannsynligvis under samme tak.Og siden alle kampene da blir fordelt på 3 dager kan det jo være enda lettere å få sett på alle kampene siden man da ikke trenger å sitte fra 14 en søndag til 19. Mange fruer som skal se på all slags såpeopera, drama, dumme kjendiser i realityserier etc. Da får de tåle fotball Stemmer at jeg er gift ja, skal jeg begynne å se på fotball på fredager tillegg tirs/ons når det er CL så tør jeg ikke tenke på hvordan hu hadde takla det hehe..? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Mange fruer som skal se på all slags såpeopera, drama, dumme kjendiser i realityserier etc. Da får de tåle fotball You are in for a treat! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Mandag -pl Tirsdag -cl Onsdag -cl Torsdag -el Fredag -pl Lørdag -pl Søndag -pl Heia fotball! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Mange fruer som skal se på all slags såpeopera, drama, dumme kjendiser i realityserier etc. Da får de tåle fotball You are in for a treat! Godteri er forebeholdt lørdager, men jeg tar gjerne imot pengegaver Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Mange fruer som skal se på all slags såpeopera, drama, dumme kjendiser i realityserier etc. Da får de tåle fotball You are in for a treat! Spørs.... Kone kan han tydeligvis se langt etter. Hvertfall en som gidder å bli værende! Legg til noe som unger.... Da snakker vi tid til å se fotball hele dagen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Lett å løse! Bare å hive en mobil eller et nettbrett i armene dems slik at de kan holde på med spill og barneserier. Da glemmer de ganske fort sulten Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Få tak i fjernkontrollen en fredagskveld blir ikke lett. Hvorfor ikke?Når man blir litt eldre er det ikke uvanlig å bli kjæreste med noen. Da lønner det å dele litt på aktivitetene for helgene. Tre dager fotball kan bli en irritasjon hos noen fruer der ute.Det er derfor jeg giftet meg med en kone som også elsker fotball 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det er vel snart like greit å kutte ut hele tv skjiten og bare gå for netflix, sumo, nrk.no osv. 79 + 160 + 2500 (i året). Ikke gratis å streame heller. Da er det bedre å kjøre på med 0 i året for Popcorn Time. La film og TV industrien dø frem til prisene blir fornuftige. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Fjerner du alle tv-signaler så slipper du jo betale 2500kr selv om du ser på NRK på PCen eller mobilen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg gidder ikke å plombere en TV til flere 1000. Det innebærer å bryte garanti osv. for å slippe å betale lisens til NRK. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Mandag -pl Tirsdag -cl Onsdag -cl Torsdag -el Fredag -pl Lørdag -pl Søndag -pl Heia fotball! Er FA Cup på mandag. Preston - United. Forrige helg spilte vi på søndag, så på mandag 8 dager senere. For noe dritt dette oppsettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Var ment generelt sett. :-) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg gidder ikke å plombere en TV til flere 1000. Det innebærer å bryte garanti osv. for å slippe å betale lisens til NRK. Bryter ikke garanti om du gjør det på autorisert verksted. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg gidder ikke å plombere en TV til flere 1000. Det innebærer å bryte garanti osv. for å slippe å betale lisens til NRK. Man kan da fint få plombert til under tusenlappen, eller er jeg på villspor nå? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg gidder ikke å plombere en TV til flere 1000. Det innebærer å bryte garanti osv. for å slippe å betale lisens til NRK. Man kan da fint få plombert til under tusenlappen, eller er jeg på villspor nå? Les igjen TVen koster flere tusen, ikke plomberinga. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå