Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ender vel opp med at TV2 skrur opp prisene sine enda mer ja.

I følge VG og Alsaker skulle det ikke ha noe å si for TV2 / Discovery (hvem enn som ender opp med lisensen)

Lenke til kommentar

Tv2 er så dyr nå at jeg kan ikke forstå at det skal bli dyrere. En ting hadde vært om de hadde litt flere rettigheter, men bare PL til den prisen de har i dag er alt for mye.

 

Bruker NTV og er delvis fornøyd med det. Har hatt problemer to av tjue ganger til nå, så jeg er positiv foreløbig.

Lenke til kommentar

Når tre kanaler med Premier League koster bare et par hundrelapper mindre i året enn hele RiksTV sin samlede kanalpakke så syns jeg noe er galt. Generelt sett så har økonomien i idrett (kanskje spesielt fotball) gått totalt over styr. Ingenting henger på greip lengre. Når rettigheter er på nivå med enkelte lands statsbudsjett så trengs det et alvorlig "crack".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når tre kanaler med Premier League koster bare et par hundrelapper mindre i året enn hele RiksTV sin samlede kanalpakke så syns jeg noe er galt.

Det irriterer meg faktisk mer at jeg må betalte penger for en basis-pakke med en haug av kanaler jeg ikke bruker.

Bruker bokstavelig talt Altibox TV kun til TV2 Premium :(

 

Kunne hatt Viast Sport-pakken istedetfor basispakken.

Lenke til kommentar

Når tre kanaler med Premier League koster bare et par hundrelapper mindre i året enn hele RiksTV sin samlede kanalpakke så syns jeg noe er galt.

Litt avsporing men bare for å svare deg her:

 

RiksTV sin pakke er i likhet med alle andre sine kanalpakker en mengde søppel som man burde fått betalt for å se på. Jeg kjenner litt og litt av hjernemassen min bare renner utover hver gang jeg svitsjer mellom "Discovery", TLC, MTV, Bliss, Max og alle andre mongokanaler.

 

Kanskje jeg bare ikke har tilgang på gullpakken (hvis det eksisterer?) og dermed mister et par bra kanaler. Men flesteparten av kanalene som er å oppspore burde seriøst vært ulovlige.

Lenke til kommentar

 

Når tre kanaler med Premier League koster bare et par hundrelapper mindre i året enn hele RiksTV sin samlede kanalpakke så syns jeg noe er galt.

Litt avsporing men bare for å svare deg her:

 

RiksTV sin pakke er i likhet med alle andre sine kanalpakker en mengde søppel som man burde fått betalt for å se på. Jeg kjenner litt og litt av hjernemassen min bare renner utover hver gang jeg svitsjer mellom "Discovery", TLC, MTV, Bliss, Max og alle andre mongokanaler.

 

Kanskje jeg bare ikke har tilgang på gullpakken (hvis det eksisterer?) og dermed mister et par bra kanaler. Men flesteparten av kanalene som er å oppspore burde seriøst vært ulovlige.

 

 

Helt enig. Jeg har planer om å gå ned til pakken med seks valgfrie kanaler + alle NRK sine kanaler. Til og med TV2 Sport har jo gått drastisk ned på sportstilbudet. Nå er det mest uendelige sportsnyheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Få tak i fjernkontrollen en fredagskveld blir ikke lett.

Hvorfor ikke?
Når man blir litt eldre er det ikke uvanlig å bli kjæreste med noen. Da lønner det å dele litt på aktivitetene for helgene. Tre dager fotball kan bli en irritasjon hos noen fruer der ute.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...