Emils. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Tipper det er fordi noen sikkert har brukt det til å protestere eller noe mot f.eks. ting som ikke har noe med fotball å gjøre eller mot FIFA Endret 11. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det regnes vel som drøying av tid.. 1 Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Tipper det er fordi noen sikkert har brukt det til å protestere eller noe mot f.eks. ting som ikke har noe med fotball å gjøre eller mot FIFADet gir ikke så mye mening dersom dette er lov, altså når man ikke tar av skjorta? Man kunne jo skrevet noe mot FIFA, f. eks., istedenfor "Why always me". Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvordan får Tyskland det til å gå opp med tanke på vinterpausen? Har de tettere program eller starter/slutter de senere enn PL? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Hvordan får Tyskland det til å gå opp med tanke på vinterpausen? Har de tettere program eller starter/slutter de senere enn PL? De har færre lag i serien og spiller bare én cup. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Aha. Så hvis vi hadde kuttet ut ligacupen kunne vi kanskje hatt en uke eller to pause? En cup som ikke betyr så alt for mye. Legg heller mer inn i FA cupen tenker jeg. / Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Nå er ikke jeg noen Man Utd supporter, men mer en supporter av fotballkultur så dette syns jeg er veldig trist. The end of Red Issue: 'We can't stand the stench of modern football any longer' “The game we’ve been clinging onto is gone. Football now is happy-clappy families, half-and-half scarves, tourists and selfie sticks; there’s no point trying to fight that.” Endret 12. januar 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Legge ned pga at store deler av fansen er annerledes enn dem? Tipper heller det har mer med den dårlige fotballen United spiller. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan du utdype? De holdt gjennom en sesong der vi som regjerende mestere endte på 7. plass. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Wow, en hel sesong. Helt enig med Aleks. Dette er ikke en ny utvikling, slik har det vært i flere tiår og Man Utd har stått i spissen for det. Merkelig timing å gi seg så snart det er litt motgang å spore. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) For all del. Sier ikke at det er sånn, men synes det var en tynn grunn. Og hvis det er noen som kan ta tak i dette så er det sånne som dem. Se feks Tottenham fansen som nylig fikk nettopp disse selfie-pinnene bannlyst i fra WHL. Hadde United feks vært med og kjempet i tittelracet tror jeg de fort hadde fortsatt. Endret 12. januar 2015 av Aleks Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Vi har i det minste den beste bortefansen i England 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Wow, en hel sesong. Helt enig med Aleks. Dette er ikke en ny utvikling, slik har det vært i flere tiår og Man Utd har stått i spissen for det. Merkelig timing å gi seg så snart det er litt motgang å spore.Ja wow. Når vi ligger an bedre denne sesongen enn hele forrige så er det litt rart at det sportslige er grunnen. Og det i januar. Det var motgang ifjor enn det er i år. Merkelig timing. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er ikke mye bedre akkurat. Og det med et langt lettere kampprogram og store investeringer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg tviler på at de bryr seg så veldig mye om det så lenge tabellposisjonen tilsier CL-plass denne sesongen. Før sesongen var det det viktigste. Vi trengte tid til å sette sammen laget. Hva skjedde med det? Ja, mye penger har blitt brukt, men alle nysigneringene har slitt en del med skader. Så nok en gang; jeg tviler sterkt på at pengebruken er det de er mest misfornøyde med. Jeg kunne ikke gi mer faen denne sesongen så lenge vi får CL-plass. Igjen, hvorfor skulle de gi opp midt i sesongen mens vi ligger på en 4. plass, mens 7. plass ved sesongslutt ifjor ikke var nok til å stoppe dem? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Vi har i det minste den beste bortefansen i England Er du Palace supporter? |ninjaedit| La ikke merke til bortebiten, men på generell basis liker jeg CP fansen best, utrolig stemning fra en pillelille klubb Endret 12. januar 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Var på Selhurst Park i fjor. Aldri opplevd maken til stemning. De sang, klappet og hoppet konstant i 90 minutter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Vi har i det minste den beste bortefansen i England på generell basis liker jeg CP fansen best, utrolig stemning fra en pillelille klubb Aaah... Så når du liker CP fansen best så er den best? Liverpool er best og da antar eg Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 I break the law Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå