Jotun Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Eg har helt ordinær..... Men eg vet åssen eg bruker den riktig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Giggs, Scholes, Lampard og nå Gerrard. Da er det vel kun Terry igjen. Når han er ferdig, hvem skal da fylle hullene backene etterlater seg? Endret 2. januar 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) I engelsk toppserie er det faktisk bare to spillere med mer enn ti års fartstid i den eneste klubben de har spilt i, og det er Darren Fletcher og Tony Hibbert. Utenfor PL er det jo dog noen store navn i aktivitet fortsatt, som Casillas, Xavi, Totti, Iniesta, De Rossi, Schweinsteiger og ikke minst Messi. Endret 2. januar 2015 av LimeCanes Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Neida, men som et svar til at han forlater Pool til sommeren så telte jeg ikke med han lengre. Det spørs faktisk om ikke de to andre jeg nevnte også snart er ferdige i sine respektive klubber. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1644648 Kamptråd for FA-cupen 2015 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Bever'n jo! Føler med alle Everton-supportere. Dette unner jeg ingen. Endret 3. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Haha, skal han bli den nye Eminem nå? Yeye, bare glad det var Everton-drakten han besudlet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Full kit wanker. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Dover Athletic chairman Jim Parmenter has accused newly-appointed Crystal Palace manager Alan Pardew of being arrogant. Apparently, the former Newcastle United boss did not like walking 150 yards from the coach drop-off to Dover’s ground for the FA Cup third-round tie on Sunday. The Sun claims that Pardew found it “ridiculous” that he and his players had to walk for 20 minutes, and Parmenter has now hit out at the 53-year-old. “It is complete arrogance for him to expect us to make special arrangements just because it’s him,” he said. “I don’t know what Pardew was doing for 20 minutes. You can crawl up there on all fours in a couple of minutes. He was also very rude to staff.” http://hereisthecity.com/en-gb/2015/01/06/alan-pardew-slammed-for-his-arrogance-branded-as-rude/? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hahaha, for en fyr. Hadde jeg vært Newcastlefan ville jeg feiret 24/7 nå til dags. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg har nettopp fått sans for Pardew jeg.Etter alt det snakket om å sparke han i høst, før Newcastle går inn i en god periode, og så ender det hele opp med at han vil forlate til fordel for en annen klubb, magisk Btw: Fikk opp på FB at Beveren visstnok brakk foten under den fotballsesjonen. Endret 7. januar 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Den der fikk meg til å knise bittelitt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Meg og. Dårlig redigert, men fortsatt gøy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 http://www.united.no/nyhetsarkiv/tidlig-pl-start/ Wooohoooooo! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Endret 8. januar 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå