Latias Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Bare å gratulere Brom med ny PL-kontrakt. Pulis har aldri rykket ned. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Da er det som Latias sier 100% sikkert at WBA holder seg i PL i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Pussig at Liverpool - Leicester prioriteres fremfor en ordentlig godbit som Southampton - Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Pussig at Liverpool - Leicester prioriteres fremfor en ordentlig godbit som Southampton - Arsenal. Hvorfor det? Liverpool har langt flere supportere i Norge og er er lag på veg oppover. Spilte helt fantastisk mot Swansea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Pussig at Liverpool - Leicester prioriteres fremfor en ordentlig godbit som Southampton - Arsenal.Vises ikke flere kamper idag,ikke lørdag vett Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Joda, men underholdningen for den nøytrale finnes jo omtrent ikke i en slik kamp. Arsenal - Southampton er en kamp om 4 plassen. Southampton har også vært gode i år, som gjør at det faktisk kan regnes som en liten toppkamp. Når man setter opp kamper burde man vel velge en kamp som folk flest ser på. Ikke bare hvem som har mest supportere. Daniel: Ah, var jeg ikke klar over, men da er det greit. Da kan jeg svitsje selv Endret 1. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gjør det du :-) Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hull snytt for straffe, god start på året for dommarane. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Stoke ble snytt for straffe i kampen før, så da har de to allerede i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Liverpool med gratis straffe. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Leicester med feilaktig straffe mot seg, men i dommerens forsvar så var jeg bombesikker på at det var straffe til jeg så reprisen. Det så ut som om ballen var borti hånda på skjermen. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Herregud, 3 feil på første rundt i år. Det er en parodi hele greia. E: lenge før første runde er ferdig.. Endret 1. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Og der kom Burnleys tredje skade, og de må bruke sitt tredje bytte før det er spilt 40 minutter. En av de skadde er en som kom inn for 10 minutter siden. Dææææven! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Wow, det er litt trist da. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Skulle vært et par straffer så langt i år, ja. Men egypteren min har i alle fall ordnet et mål Kamp på storskjerm og kakao i koppen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Og Jelavic ordnet det andre målet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Faen som feiler Everton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå