Bluth Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Heia Tottenham. Ser ut til å starte meget bra her! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Serie A har vært en søppelliga de 10 siste årene og kommer til å fortsette med det en god stund. Får håpe Tottenham dreper den destruktive italienske drittfotballen. Søppelligaen som de siste syv årene står med tre CL-titler og ett VM-gull? Det er mye du kan kritisere italiensk fotball for, men det å kritisere den for mangel på suksess blir skivebom og vel så det. Vant serie-A gull i VM? Skal man bruke landslaget som målestokk er jo Premier League på linje med Tippeligaen. Ser man på hvilke spillere som ble benyttet i VM-finalen spilte 13 av 14 spillere i hjemlig serie - ergo er/var nivået i Serie A på langt nær så dårlig som kloffsk ville ha det til. Var det som var poenget mitt, kom litt dårlig frem. e: som Maefteda sa. Jaja, jeg bare pirker. Har ingenting imot Serie-A lenger, ser heller det enn La liga. Men på slutten av nitti og tidlig 2000 var det grusomme greier. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Flere av Frankrike sine spillere tilbragte også sin tid i serie A vel? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvem goala for skjærene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hvem goala for skjærene? Dansken. Var vel han gjøken som også ødela Uniteds clean sheet rekord for et par sesonger tilbake. Endret 15. februar 2011 av Latias Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Løvenkrands skåra etter 2-3 minutter. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Tar man med Thuram og Trezeguet, var Serie A overrepresentert. Så det er liten tvil på at serie a ikke er en båkgårdsliga Endret 15. februar 2011 av Stephenjazz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Elsker Newcastlespillere og ereksjoner under kamp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er forbanna deilig! Gleder meg til hele laget løper harde rundt på banen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja, Milan viser jo litt av en fotball på hjemmebane her. Blir jo pissa på av et for dagen skadeutsatt spurs i alle spillets faser foruten skudd/målstatestikken. Ekstremt nivåforskjell på de respektive ligaene og når jeg ser hvor ræva MIlan er tar det bort mye av gleden ved å slå dem x2 i fjor. De kommer til å bli fillerista på White Hart Lane. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Som forventet med Yepes i midtforsvaret. Pato inn nå, kommer til å snu kampen på egenhånd. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Og der var Best...best! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Og der var Best...best! Nice, har han på fantasy jeg. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja, Milan viser jo litt av en fotball på hjemmebane her. Blir jo pissa på av et for dagen skadeutsatt spurs i alle spillets faser foruten skudd/målstatestikken. Ekstremt nivåforskjell på de respektive ligaene og når jeg ser hvor ræva MIlan er tar det bort mye av gleden ved å slå dem x2 i fjor. De kommer til å bli fillerista på White Hart Lane. Etter en omgang kan du konkludere hvor dårlig Serie A og Milan er. Det er imponerende Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Satan for ei stygg takling! Soleklart rødt imo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 For et løp av Lennon. Akkurat som om Walcott skulle gjort det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fitte. Tottenham er 90% videre nå. Dritt. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fitte. Tottenham er 90% videre nå. Dritt. Dritt^2. For all del, Tottenham har spelt ein god kamp, men eg forventa meir frå Milan. Hårreisande dårleg midtbane, og eit forsvar som stort sett ikkje bidreg med anna enn å sparke ballen så langt vekk dei kan, sannsynlegvis i mangel på valg foran seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå