Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, jeg ser poenget til Martin og egentlig beundrer jeg tankegangen. Poenget mitt er at skal man vinne ligaen må man nok være så kynisk at valget ville vært Fabregas over f eks Ramsey. Men det er klart, lykkes man med den filosofien som Arsenal og Wenger står for så er det beundringsverdig og det er jo nettopp slikt som bygger klubbfølelse. Hadde de gjort omvendt hadde jeg sikkert klart å kritisere de for det også :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

100% enig med Solaar her.

Arsenal kommer aldri til å vinne ligaen når de sender spillere som Cesc til rivaler. En klart bedre spiller som Ramsey. Man trengte jo ikke akkurat så mange hjernecellene for å skjønne at sesongen Ramsey hadde i fjor neppe ville skje igjen.

Ozil har vært høyst middelmådig siden han kom. Hadde lett byttet han mot Fabregas. Skadeutsatt har han vært og. 2x 3mdn ute på 14-15mnd.

Lenke til kommentar

Vi hadde jo heller ikke behov for en venstreving, ,selv om det er bra at vi har fått alexis - siden vi har fluss av skader og han kan spille omtrent overalt. Samme argument som ga mening til å hente tilbake Cesc..

Hadde vi ikke behov for venstreving?!

Vi henta jo Cesc for 30M eller no sånt, hadde ikke dere fått han mye billigere? Dere kunne jo også ha hentet Vela på billigsalg, for å dekke høyrekanten.

Nei, vi hadde ingen vill klausul som det vae snakk om.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Wenger: We must ban divers

Wenger sier at det bør opprettes et panel av tidligere fotballspillere, som skal ta for seg spillere som filmer. Kommer de fram til at spilleren filmer, bør de straffes i form av en utestengelse. Han sier også at de kun skal se på situasjoner som er soleklare, og la situasjoner som er vanskelig å tolke gå ustraffet.

Personlig er jeg helt enig. Er lei av å se spillere utnytte reglene og gå ustraffet fra det. Jævla kjedelig å se motstanderlaget(eller eget lag for den slags skyld) filme seg til straffe, som er med å avgjør kampen. Forhåpentligvis slutter spillerne med det om de utestenges for å jukse.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Godtfolk!

Planlegger fotballtur til nyåret. Hvor langt frem i tid er terminlisten spikret? Er det noe sted en oversikt over hvilke kamper som er spikret og hvilke som ikke er? Setter pris på all hjelp!

Bump. Noen som kan hjelpe?

Kamper endres vel bare hvis det kræsjer med andre som dukker opp i form av avansement i andre turneringer?

Lenke til kommentar

Godtfolk!

Planlegger fotballtur til nyåret. Hvor langt frem i tid er terminlisten spikret? Er det noe sted en oversikt over hvilke kamper som er spikret og hvilke som ikke er? Setter pris på all hjelp!

Kamper endres vel bare hvis det kræsjer med andre som dukker opp i form av avansement i andre turneringer?

Tv-sendinger avgjør også. Usikker på hvor lang tid i forveien de settes opp men det ser man lett på terminlisten.

Lenke til kommentar

Godtfolk!

Tv-sendinger avgjør også. Usikker på hvor lang tid i forveien de settes opp men det ser man lett på terminlisten.

Ok. Greier du se utifra http://www.premierleague.com/en-gb/matchday/matches.html hvor langt frem i tid kampene er spikret?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...