Solaar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er to gode lag utpå der synes nå jeg Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 SkySportsStattoWilfried Bony is the PL top scorer in 2014 with 19 goals in the calendar year to date. This is three more than Sergio Aguero! Stemmer dette? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er fortsatt utrolig overrasket over at Swansea klarte å holde på Bony. Og overrasket over at ingen la inn mer press for å prøve å kjøpe han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Statistikken stemmer ja, de nevnte det på Sky sist gang han putta. Digger Bony. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg trodde lenge at Liverpool skulle kjøpe han. Jeg er ganske glad BR heller ville hente Balotelli. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hverken jeg eller Fresh Prince vil noen sinne kunne tilgi Newcastle for å ikke hente Bony da de hadde sjansen. Snufs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg kommer til å være evig bitter på styret. Og jeg blir enda mer bitter jo flere mål Bony scorer. Endret 7. desember 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Carroll igjen! Kanskje han er på tur tilbake til formen vi har sett han kan oppnå! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) For en kamp! Rødt kort til Fabianski i Swansea-målet. E: Det et vel riktig dømt det? Er det ikke? Endret 7. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hindrer en solid målsjanse som desidert siste mann, er vell soleklart rødt det Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Eller.. Kanksje.. Greit nok Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jenkinson av med skade … Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jenkinson av med skade Arsenal-DNA. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Da er det bare å skru av kampen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hahaha, det er så Drillo-fotball! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tippingen min gikk ræv denne helga! Tok en sjanse ang denne kampen, men heller ikke den gikk veien, dritt! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Fortjent serier til WH. Jeg syns de har vært best, samtidig som at Swansea har gjort mye rart i forsvar. Fint mål igjen, med assist fra dagens mann: Andy Carroll. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tippingen min gikk ræv denne helga! Tok en sjanse ang denne kampen, men heller ikke den gikk veien, dritt! Vi hadde ganske like tippinger tror jeg, så I feel you dawg Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Fortjent serier til WH. Jeg syns de har vært best, samtidig som at Swansea har gjort mye rart i forsvar. Fint mål igjen, med assist fra dagens mann: Andy Carroll. Helt klart West Ham som har vært best ja, de er et meget godt lag med en godt innarbeid spillestil som er vanskelig å slå for de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå