kwah Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 endelig slipper vi alt snakket om det nye invincibles fra chelsea-fansene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Moderatormelding Jeg har slettet et provoserende innlegg, og den påfølgende diskusjonen av innlegget og brukeren. Det greieste er om man velger å rapportere de innleggene som oppfattes som provoserende/trolling, og lar være å svare. Det er også verdt å tenke på at moderatorene jobber på frivillig basis, og i likhet med resten av brukerne ofte er opptatt med eksamensperioden eller jobb nå like før jul. Reaksjoner på moderering kan tas på PM. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jozy Altidore er jaggu meg litt av en "fotballspiller". Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Noen som har en GIF av finta til Bolasie? Den var faen meg drøy! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva er greia med kort corner? Har sett det sikkert bortimot flere hundre ganger, og aldri noen gang har jeg sett at det har resultert i mål. Finner flere eksempel på Youtube, men aldri har jeg sett at det har fungert live. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Fader meg, herlig finte av han! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Hva er greia med kort corner? Har sett det sikkert bortimot flere hundre ganger, og aldri noen gang har jeg sett at det har resultert i mål. Finner flere eksempel på Youtube, men aldri har jeg sett at det har fungert live.Haha, helt enig! En av mine pet-hates. Eneste gangene det burde være lov er når hele laget består av dverger eller når man ønsker å holde på ballen mot slutten av en kamp. Samtidig kan det jo være en del av en taktikk der hovedmålet er å slite ut motstanderen med størst mulig ballbesittelse. Endret 6. desember 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Du kan se på Arsenal hvorfor du skal ta korte corenere. 112 cornere og 1 mål fra corner så langt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Fin jinx. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva er greia med kort corner? Har sett det sikkert bortimot flere hundre ganger, og aldri noen gang har jeg sett at det har resultert i mål. Finner flere eksempel på Youtube, men aldri har jeg sett at det har fungert live. For å beholde ballen. En corner kan være fin mulighet for motstanderen å ta en kontring, så hvis man er udugelige på cornere er det beste å ta de kort. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja, kan se den! Men det må da vel gå an å øve inn offensiv dødball? Det er jo en fin mulighet for mål og noen lag er dyktige på det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Alle drittlagene satser på store, sterke spillere, og er vanskelig å score mot på dødball. Spesielt for et lag som Arsenal som satser på små, tekniske spillere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Eller satse på slike cornere? https://www.youtube.com/watch?v=6SB_uGPzhUI Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Denne supporteren er du! (nrk/sport) Ganske mange artige beskrivelser av ulike supportere i det innlegget! Hissigpropp-supporteren Medgangssupporteren Motgangssupporteren Fjong med skjerf-supporteren «God fotball»-supporteren Fyllik-supporteren Supporter-supporteren Fantasy-supporteren Serie A-supporteren Én spiller-supporteren Rushden & Diamonds-supporteren Han som skrev glemte riktignok "den vanlige supporteren" men... Likte spesielt Serie A-supporteren og Fantasy-supporteren Jeg er Fantasy-supporteren:/ Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Der røk ligagull sjansene til city. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Der røk ligagull sjansene til city. Ikke visst han fort er tilbake, men viss han(Aguero) blir ute lenge, så har du nok rett Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Mangala er så jævlig fæl. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Billigste straffen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå