Martindani Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Rooney har da ikke gått gjennom samme "smørja". Han er fortsatt i United. Dessuten har han prestert på et laaangt høyere nivå på banen enn Torres har, til tross for at det ikke har blitt så mange scoringer. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Haha, kom over denne på Twitter: Årets #VGD-innlegg: "Hvor lenge sitter -_^ i managerstolen?" #Ancelotti #2pl 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Rooney har da ikke gått gjennom samme "smørja". Han er fortsatt i United. Dessuten har han prestert på et laaangt høyere nivå på banen enn Torres har, til tross for at det ikke har blitt så mange scoringer. Han er fortsatt i United, men han gjennomgikk en helvettes smørje før han signerte den 5 årskontrakten. Tror det var en del Unitedsupportere som hadde startet å tegne djevelhorn på mannen.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er det bare meg eller er United supporterene kun ute etter å kritisere alt og alle? Er enig. Bare les noen kamptråder hvor united taper/spiller dårlig. Når jeg snakker folk som jeg ikke kjenner, og han er unitedsupporter skal han i 9 av 10 tilfeller misjonere. Hvorfor? Er jo verre en jehovas vitne! 7 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Du må "fill me in" her for nå henger eg som vanlig ikke med på ka du prøver å si.... Å spille dum er jo lovlig det og. Dersom du er et normalt oppegående menneske med minimumskravet for intelligens, så vil du forstå at det jeg prøver å poengtere her er at dere later til å ha et stort trang til å kritisere det meste dere kommer over. Og Hille responderte en klage dere kom med, payback eller ei. Endret 15. februar 2011 av Lester Freemon 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Lester, du er guds gave til diskusjon.no. Takk for strålende underholdning. Samme gjelder Jotun og Goldwing, men de er jo så rutinerte at jeg nesten tar de for gitt. Beklager gutter. Jeg digger dere ;D Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du må "fill me in" her for nå henger eg som vanlig ikke med på ka du prøver å si.... Å spille dum er jo lovlig det og. Dersom du er et normalt oppegående menneske med minimumskravet for intelligens, så vil du forstå at det jeg prøver å poengtere her er at dere later til å ha et stort trang til å kritisere det meste dere kommer over. Og Hille responderte en klage dere kom med, payback eller ei. Ahhh, så det var det som var poenget ditt i starten. Now it all makes perfect sense. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Du må "fill me in" her for nå henger eg som vanlig ikke med på ka du prøver å si.... Å spille dum er jo lovlig det og. Dersom du er et normalt oppegående menneske med minimumskravet for intelligens, så vil du forstå at det jeg prøver å poengtere her er at dere later til å ha et stort trang til å kritisere det meste dere kommer over. Og Hille responderte en klage dere kom med, payback eller ei. Eg kan bortimot garantere at eg er mer intelligent enn deg. Hvis det var det du mente. Allikevel så var det umulig å vite hva du mente/mener til enhver tid! Dægern så intelligent eg er. I tillegg er eg garantert mer jordnær enn deg og. Og ikke minst har eg mer selvinnsikt. Endret 15. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Dægern så intelligent eg er. I tillegg er eg garantert mer jordnær enn deg og. Og ikke minst har eg mer selvinnsikt. Din eneste feil er at du holder med united da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Men det er jo en fødselsskade 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du må "fill me in" her for nå henger eg som vanlig ikke med på ka du prøver å si.... Å spille dum er jo lovlig det og. Dersom du er et normalt oppegående menneske med minimumskravet for intelligens, så vil du forstå at det jeg prøver å poengtere her er at dere later til å ha et stort trang til å kritisere det meste dere kommer over. Og Hille responderte en klage dere kom med, payback eller ei. Eg kan bortimot garantere at eg er mer intelligent enn deg. Hvis det var det du mente. Allikevel så var det umulig å vite hva du mente/mener til enhver tid! Dægern så intelligent eg er. I tillegg er eg garantert mer jordnær enn deg og. Og ikke minst har eg mer selvinnsikt. Fint at du kjenner meg så godt på to dager gjennom diskusjoner som angår fotball da. Forbanna platinaklyse Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Men det er jo en fødselsskade Dakkar. Jordmoren mistet deg i golvet da. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du må "fill me in" her for nå henger eg som vanlig ikke med på ka du prøver å si.... Å spille dum er jo lovlig det og. Dersom du er et normalt oppegående menneske med minimumskravet for intelligens, så vil du forstå at det jeg prøver å poengtere her er at dere later til å ha et stort trang til å kritisere det meste dere kommer over. Og Hille responderte en klage dere kom med, payback eller ei. Eg kan bortimot garantere at eg er mer intelligent enn deg. Hvis det var det du mente. Allikevel så var det umulig å vite hva du mente/mener til enhver tid! Dægern så intelligent eg er. I tillegg er eg garantert mer jordnær enn deg og. Og ikke minst har eg mer selvinnsikt. Fint at du kjenner meg så godt på to dager gjennom diskusjoner som angår fotball da. Forbanna platinaklyse Jeg tar en DJ smiley her: 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Flere som skal se Birmingham - Newcastle i kveld eller? Må si at jeg er fan av bortelaget under dagens match. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Flere som skal se Birmingham - Newcastle i kveld eller? Må si at jeg er fan av bortelaget under dagens match. Nope, blir Milan-Spurs her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Som Newcastle-fan skal jeg selvfølgelig se kampen, men gruer meg litt. Tror dessverre det kan bli vansklig og vinne den her. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tror Milan og Newcastle går seirende ut i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Flere som skal se Birmingham - Newcastle i kveld eller? Må si at jeg er fan av bortelaget under dagens match. Nope, blir Milan-Spurs her. Henger meg på denne jeg Må Milan for all del ikke skuffe Endret 15. februar 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Blir nok EPL om ikke jeg ikke finner en perfekt stream til CL-oppgjøret. Skal bli godt med en fotball-pause nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå