Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Det blir litt sånn: FA: "Wow, se så bra vi er, da!" Kritiker: "Og hvem har laget denne statistikken?" FA: "Det har vi!!!!" Wow... Sjekka litt stats fra fjorårssesongen. Da ble det blåst cirka 2,5 offsider per lag per kamp (5 offsider i hver kamp). Hvis bare 1/100 skal være feil, betyr det at det blir èn feil offsidesituasjon annen hver runde i ligaen. Lukter humbug. Mulig mine resonnementer her ble feil, da. Endret 2. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Har folket sett denne forresten? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2809309/Phil-Jagielka-officially-fastest-player-Premier-League-no-not-joking.html Jagielka er visstnok PL's raskeste spiller. Eneste på den lista jeg føler høres riktig ut er Dyer. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ang offside statistikken Er det antall prosent rett dømt av de gangene det ble blåst? Eller er også de gangene det var offside, men det ikke ble blåst med i statistikken? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hvis de dropper de feilene som ikke ble avblåst, så øker jo prosenten(betraktelig?) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kan dette stemme da? Skjønner at man kun fokuserer på de feilaktige avgjørelsene i tillegg til at store deler av offsidene er soleklare, men føler at disse tallene er altfor høye. Virker som de bare tar utgangspunkt i offsider det blåses på, og som evt. er feil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Brendan Rodgers: "I love working with Steven Gerrard. He’s arguably the best player who’s ever played in the Premier League." Brendan Rodgers satte opp sin all-time PL XI i 2012 slik: (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2857241/Brendan-Rodgers-didn-t-pick-Steven-Gerrard-time-Premier-League-XI-2012-says-s-arguably-best-history.html) 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Men det er basert på hans prestasjoner denne sesongen da..... Endret 2. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Championship: Selv hivs Suarez, Young, Drogba og Robben hadde slått seg sammen så hadde de ikke overgått han fyren der ^ e: etterfulgt av denne tweeten: Svar fra random fugl på twitter: https://twitter.com/Keepie_Uppie/status/539433720940605440 Endret 2. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Måtte jo sjekke opp hvem det der var; 20 år gammel fra Brasil. Dermed er jeg lite overrasket over sprellingen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Han er ennå ung. Kommer sikkert til å bli bedre i fremtiden. Han kan lære mye av sin landsmann Neymar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Carroll med brassespark (som ble reddet, returen ble mål). Ganske fint i grunn Ubershait kvalitet. Kommer vel bedre snart. https://www.youtube.com/watch?v=lT_mcSDMefg Endret 2. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Hawk-Eye ftw. 6 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Deilig å se at teknologien funker som den skal. Men herregud, hvordan er det mulig at Stoke klarte å bomme på disse mega-sjansene?! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Deilig å se at teknologien funker som den skal. Men herregud, hvordan er det mulig at Stoke klarte å bomme på disse mega-sjansene?! Skjebnen var vel slik, ment to be osv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Usikker på hvilken kamp jeg skal se i kveld. Ser for meg at både Chelsea - Tottenham, Sunderland - City og Arsenal - Soton blir morsomme kamper. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Mye snaks i kveld ja. Blir nok Arsenal - Soton for min del, mye mål som resulterer i uavgjort hadde vært fint. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Beste hadde vært om det gikk 1800 også 2045. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hadde ikke gjort noe om Chelsea kampen hadde begynt tidligere nei. Må vente til 1 eller 2 i natt om jeg bestemmer meg for å se den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Chelsea Spurs her på tv. Arsenal Soton på macen! Easy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå