Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Gøy! City tilbreder Soton perfekt til oss på onsdag. Nam. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Se her, nå slår jo alle kort i vår retning. City knuser Southampton og kanskje Kompany må ut med skade. City er veldig usikker uten sjefen bak! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kompany skadet? Mangala suspendert. Hardt kampporgram. Kanskje det likevel åpner seg en sjanse for oss? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kompany skadet? Mangala suspendert. Hardt kampporgram. Kanskje det likevel åpner seg en sjanse for oss? Sjanse for hva? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kompany skadet? Mangala suspendert. Hardt kampporgram. Kanskje det likevel åpner seg en sjanse for oss? Dere spiller elendig så ville ikke fått opp håpet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kompany skadet? Mangala suspendert. Hardt kampporgram. Kanskje det likevel åpner seg en sjanse for oss? Sjanse for hva? Hva tror du? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kompany skadet? Mangala suspendert. Hardt kampporgram. Kanskje det likevel åpner seg en sjanse for oss? Sjanse for hva? Hva tror du? Jeg vet ikke, men City leder ikke ligaen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kompany skadet? Mangala suspendert. Hardt kampporgram. Kanskje det likevel åpner seg en sjanse for oss? Sjanse for hva? Hva tror du? Jeg vet ikke, men City leder ikke ligaen. Ser du noen her som kanskje har nevnt det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jaja, måtte bli sånn. Det positive vi kan ta ut av det er at Southampton muligens mister litt selvtillit før vi møter dem neste helg og ikke minst en skade på Kompany! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Dere spiller elendig så ville ikke fått opp håpet. Arsenal derimot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Hvordan har Spurs kjøpt den ene midtbanespilleren etter den andre de siste årene og endt opp med en midtbane bestående av Bentaleb og Mason? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Godt spørsmål. Har hatt sansen for Paulinho i lang tid! Skjønner ikke hvorfor han ikke får spille. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Paulinho har vel ikke vært god nok. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Liker også godt at de solgte Sigurdsson som har gjort god figur i Swansea. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 For en perle! Dæven døtte! Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 For et deilig mål av Mirallas. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hvordan har Spurs kjøpt den ene midtbanespilleren etter den andre de siste årene og endt opp med en midtbane bestående av Bentaleb og Mason? Det er det mange Spursfans som har spurt også. Personlig synes jeg at både Paulinho og Dembele har kvaliteter på sitt beste og vil ikke avskrive de. Capoue hadde en fantastisk debut og første få kamper men har vært en skygge av seg selv etter det, nå er han i tillegg skadet. Hvis man ser på spillerne vi har solgt i samme posisjon (Modric, Huddlestone og Livermore) så kan man vel si at vi har forsterket så godt det lar seg gjøre med vårt lønnsbudsjett. Modric er jo en av verdens beste så han var jo uansett umulig å erstatte. Samtidig som denne utskiftningen har pågått har flere av våre alademi/U21-spillere tatt store skritt i skyggen. Det har kanskje vært gunstig for de at all denne utskiftningen har pågått samtidig som de har fått muligheten stadig oftere. Det skal nevnes at flere av disse spillerne er et resultat av mange års hardt arbeid med ungdommene i klubben, noe som startet relativt umiddelbart etter at Enic tok over. Man har bygd et av de mest moderne treningsanleggene i Europa og det eneste stedet hvor Spurs har hatt kontinuitet er på ungdomsnivå. Det har stort sett vært de samme trenerne med få utskiftninger. Sherwood var tungt involvert i ungdomslagene og da han tok skrittet opp ga han flere av kidsa sjanser i førstelaget. Husk at flere av disse har også vært matchet helt siden Harry var manager (da hadde Sherwood ansvaret for U21). Dette er det eneste jeg føler at Harry/Timmayh har gjort bra i klubben. Sigurdsson ble solgt fordi man nettopp hadde kjøpt Lamela, Eriksen og Chadli. Jeg og flere med meg mente det var dumt men det var sikkert veloverveid. I det minste håper jeg det. Sigurdsson er for øvrig veldig god på sitt beste men varierer alt for mye i prestasjonene til å kunne forsvare en plass i førsteelleveren hos et lag med ambisjoner om topp-4. Uansett veldig morsomt med så mange egenutviklede spillere involvert i A-laget. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kjekt med Soldado-scoring på tampen av 1. omgang. Håper han lykkes fremover Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=pOl_8XpIxN8 Jeg lo! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå