Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Fint! To av verdens beste i sine posisjoner. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ekkelt at du som er Utd supporter heier på City. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Igår så jeg den mest partiske dømmingen jeg har sett på lenge i Chelsea sitt favør, og idag ser jeg den dummeste og mest amatørmessige dømmingen jeg har sett på lenge. Nå må du gi deg. Mest partiske dømmingen? Det var da likt begge veier. Du må snart forstå at fotball er en fysisk sport at dommeren ikke skal blåse for hver jævla takling/duell. Det er så kjedelig å se på kamper hvor dommeren stopper kampen i hytt og pine fordi det andre laget sutrer og klager på alt av taklinger. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Herlig, kjør på nå City! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ekkelt at du som er Utd supporter heier på City. Ekkelt at du som er Utd supporter ikke tenker på hva som er best for oss. Vi tar ikke igjen City uansett. Men om Southampton skulle plukke opp poeng her og fortsette slik så tar de faktisk poeng mot gode lag som vi selv sliter med. 3. plass > 4. plass. Om noen jekker ned Southampton før vi møter dem så er det bra for oss. Selvtilliten dems er skyhøy for øyeblikket. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Nå må du gi deg. Mest partiske dømmingen? Det var da likt begge veier. Du må snart forstå at fotball er en fysisk sport at dommeren ikke skal blåse for hver jævla takling/duell. Det er så kjedelig å se på kamper hvor dommeren stopper kampen i hytt og pine fordi det andre laget sutrer og klager på alt av taklinger. Dommeren ble bedre i andreomgang, men i førsteomgang ble alt dømt i Chelsesa sitt favør og han nektet å gi frispark til Sunderland. Tydelig partisk dømming i førsteomgang. Jeg tenker ikke på Costa situasjonene. Endret 30. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Nå må du gi deg. Mest partiske dømmingen? Det var da likt begge veier. Du må snart forstå at fotball er en fysisk sport at dommeren ikke skal blåse for hver jævla takling/duell. Det er så kjedelig å se på kamper hvor dommeren stopper kampen i hytt og pine fordi det andre laget sutrer og klager på alt av taklinger. Dommeren ble bedre i andreomgang, men i førsteomgang ble alt dømt i Chelsesa sitt favør og han nektet å gi frispark til Sunderland. Tydelig partisk dømming i førsteomgang. Beviser mitt poeng. I andre omgang var det omtrent ikke noe spill. Det var frispark, frispark, frispark og mer frispark. Andre omgangen var drit kjedelig. Jeg sier ikke at dommeren har all skyld, men det var mange taklinger som var fair (fra begge lag) som dommeren heller valgte å blåse på. Det drepte kampen totalt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Men i førsteomgang ga han alle 50/50 situasjoner til Chelsea, ga frispark til Chelsea og nektet å gi til Sunderland. Få av deg Chelsea brillene. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ivanovich og Zabaleta. Kjemper om å være verdens beste høyreback mot hverandre. Ønsker dem begge til Man Utd! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Dommeren lot 50/50 duellen gå ja. Ifølge Stats Zone (som bruker Opta tror jeg) så fikk Chelsea og Sunderland 5 frispark hver. At du mener Sunderland skulle hatt flere eller Chelsea færre kan så være. Poenget mitt er bare at dommeren begynte å blåse på alt og stoppet spillet mye bedre i andre omgang. http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755428/team-stats/8/4_FOULS_01#tabs-wrapper-anchor Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Dommeren lot 50/50 duellen gå ja. Ifølge Stats Zone (som bruker Opta tror jeg) så fikk Chelsea og Sunderland 5 frispark hver. At du mener Sunderland skulle hatt flere eller Chelsea færre kan så være. Poenget mitt er bare at dommeren begynte å blåse på alt og stoppet spillet mye bedre i andre omgang. http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755428/team-stats/8/4_FOULS_01#tabs-wrapper-anchor Jeg snakker om førsteomgangen, for hundrede gang. Jeg vet at han skjerpet seg i andre, men første var han soleklart partisk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hvordan kan han bomme der? Sykt.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ja, jeg hentet også ut statistikk fra første omgang hvor du mente Sunderland ikke fikk noen og Chelsea fikk mange. Begge fikk 5 hver. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Mangala får som fortjent. Skitfyr. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Mangala har ikke vært så frykelig god for City i høst... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skulder mot skulder? Litt usikker. Han klarer jo ikke å ta ballen etterpå.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Long var vel foran. greit kort Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Ekkelt at du som er Utd supporter heier på City. Vi tar ikke igjen City uansett. Men om Southampton skulle plukke opp poeng her og fortsette slik så tar de faktisk poeng mot gode lag som vi selv sliter med. 3. plass > 4. plass. Om noen jekker ned Southampton før vi møter dem så er det bra for oss. Selvtilliten dems er skyhøy for øyeblikket. Tar igjen? Vi ligger 3 poeng bak City om Southampton greier uavgjort her, og vi har vært søppel i år. Endret 30. november 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Mangala er så elendig. Husker det var en, tror det var Essp, som kalte han for en av PLs beste midtstoppere etter han hadde spilt kun 1 kamp, hvor han lagde straffe og selvmål. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå