Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Luiz var forøvrig helt fantastisk. Det var dog noe klønete å dulte borti Dempsey på overtid. Han burde skjønt at amerikaneren ikke ville la den sjansen til å konstruere en straffe gå fra seg.

 

Lenge siden jeg har sett et klarere tilfelle av "å spenne bein" på noen. At du avfeier det som filming/skuespill/overdramatisering synes jeg er feil. Lampard (tror jeg det var) falt f.eks myyyye mer teatralsk da Hangeland vant en duell i 16-meteren.

 

Gudjohnsen burde forresten vært utvist, burde han ikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

men hvis du mener at folk trodde Ronaldo var flopp tar du helt feil.

Han hadde en særs god start, men det var fremdeles folk som ikke var fornøyd.

 

Nei, folk var i ekstase med han. Alle på Bernabeu elsket han og hvis man ser på de 10 første kampene så jubler publikum hver eneste gang Ronaldo får ballen. De gangene folk har vært misfornøyde med Ronaldo har vært i starten av årets sesong der han var veldig dårlig. Men ellers har folk vært mer enn fornøyde hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke om de som faktisk er reelle supportere, men om internettkrigerne som poster på forum a lá dette. Jeg burde kanskje ha uttrykt meg klarere. :)

 

Ja, det er nok mer riktig. Er jo de som mener at Ronaldo har blitt dårligere etter han forlot United, selv om mannen har vært tidenes beste angrepspiller(i stats) i Real Madrid i sine første 50 ligakamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...