kwah Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 kan ikke city-spillerne bare få slippe å spille når det regner? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 That man Aguero altså... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Agüero er så syk. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Faen asså. QPR klarer faen meg aldri å holde på en ledelse.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 For en pasning, for et nedtak, for et mål Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Aguero. Utvilsomt den beste spissen i PL siden Henry. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 I pausen i 16:00-kampene Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 https://vine.co/v/OeEvWEO3gFe Stakkars jente. Ouch! Blir ikke overrasket om artikkelen dagen etter blir "Jente dro hjem fra fotballkamp med hjernerystelse" eller noe i den duren Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 https://vine.co/v/OeEvWEO3gFe Stakkars jente. Ouch! Blir ikke overrasket om artikkelen dagen etter blir "Jente dro hjem fra fotballkamp med hjernerystelse" eller noe i den duren 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 https://vine.co/v/OeEvWEO3gFe Stakkars jente. Ouch! Blir ikke overrasket om artikkelen dagen etter blir "Jente dro hjem fra fotballkamp med hjernerystelse" eller noe i den duren Herlig gest! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Håper jeg får en ball i trynet neste gang jeg er på kamp. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nei, aldri feil med baller i trynet 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Snille foreldre forøvrig som trekker seg unna og ikke stopper ballen.... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Snille foreldre forøvrig som trekker seg unna og ikke stopper ballen.... Ikke bare foreldrene, selv om de åpenbart har ansvaret, men alle de voksne rundt henne. Jeg skjønner ikke hvorfor ingen av de eldre folka rundt stopper ballen da den kommer. Skammelig. Feidne flott at det gikk bra med ungen, da. Så ekstremt brutalt ut på gifen. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Snille foreldre forøvrig som trekker seg unna og ikke stopper ballen.... Akkurat det slo meg også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Skuddet var ikke akuratt veldig hardt heller, så å stoppe den der hadde ikke vært noen sak for noen med armer.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Men den ser veldig uforutsigbar ut. Se på hvor sent de faktisk reagerer. Da er det nok stort sett reflekser og instinkt som gjelder. Men det kan jo være greit å ha i bakhodet når man tar med de små. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Tenker litt at man gjerne ikke setter seg rett bak mål med 3-4 åringer.... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Tenker litt at man gjerne ikke setter seg rett bak mål med 3-4 åringer.... Jepp. Har opplevd dette et par ganger. Det er noe helt annet å sitte i en stol, enn det er å være på løkka. Og en ball som "blafrer" (Ronaldoskudd) gjør at man føler seg helt hjelpesløs. Har man med barn bak mål, bør man ha tenkt muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå