Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Selv om vi tape idag er jeg faktisk glad Manchester United vant. Alle utenom et av de store lagene har vært dårlig hele sesongen.

 

Bare United og Liverpool har tilsammen flere supportere en resten av engelske lagene til sammen i Norge og det er ikke godt kjekt når det spilles sånn som nå. Men kommer ikke til å bli en vane at jeg er glad de vant :p

Hvem har knabba pc'en din nå da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De har vel i utgangspunkt ikke blitt svekket så alt for mye da Clyne og Bertrand ikke er så mye dårligere enn Chambers og Shaw, og flere spillere inkludert Wanyama og Schneiderlin har tatt nye steg. Tadic og Pelle er imo bedre enn Lallana og Lambert. Har i tillegg styrket keeperplassen. Lovren er nok eneste spiller de savner

 

Vi kan godt sende Lovren en liten tur tilbake. Han er jeg skuffet over.

 

 

Har gjort veldig mye rart han ja. Kan vel ikke være lenge til vi får se Kolo Touré i PL?

---

 

Disse Man City draktene var utrolig stygge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Soton i ferd med å sikre CL plassen? Begynner å bli langt opp for de andre lagene nå

 

Hva pokker snakker du om? Det er 7 poeng ned til fjerde og 81 poeng igjen å hente. Dessuten har de har vel ikke møtt noen storlag ennå?

Host host Liverpool host host
Lenke til kommentar

 

 

Selv om vi tape idag er jeg faktisk glad Manchester United vant. Alle utenom et av de store lagene har vært dårlig hele sesongen.

 

Bare United og Liverpool har tilsammen flere supportere en resten av engelske lagene til sammen i Norge og det er ikke godt kjekt når det spilles sånn som nå. Men kommer ikke til å bli en vane at jeg er glad de vant :p

Hvem har knabba pc'en din nå da?

Fergie :ninja:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...