Jotun Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Selv om vi tape idag er jeg faktisk glad Manchester United vant. Alle utenom et av de store lagene har vært dårlig hele sesongen. Bare United og Liverpool har tilsammen flere supportere en resten av engelske lagene til sammen i Norge og det er ikke godt kjekt når det spilles sånn som nå. Men kommer ikke til å bli en vane at jeg er glad de vant Hvem har knabba pc'en din nå da? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 De har vel i utgangspunkt ikke blitt svekket så alt for mye da Clyne og Bertrand ikke er så mye dårligere enn Chambers og Shaw, og flere spillere inkludert Wanyama og Schneiderlin har tatt nye steg. Tadic og Pelle er imo bedre enn Lallana og Lambert. Har i tillegg styrket keeperplassen. Lovren er nok eneste spiller de savner Vi kan godt sende Lovren en liten tur tilbake. Han er jeg skuffet over. Har gjort veldig mye rart han ja. Kan vel ikke være lenge til vi får se Kolo Touré i PL? --- Disse Man City draktene var utrolig stygge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Offside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Ikke offside!,,,, Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Hva i helvette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 00what? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Soton i ferd med å sikre CL plassen? Begynner å bli langt opp for de andre lagene nå Hva pokker snakker du om? Det er 7 poeng ned til fjerde og 81 poeng igjen å hente. Dessuten har de har vel ikke møtt noen storlag ennå? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Haha. Joe Hart slipper billig unna der. 2 touch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Dommere i pl altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Soton i ferd med å sikre CL plassen? Begynner å bli langt opp for de andre lagene nå Hva pokker snakker du om? Det er 7 poeng ned til fjerde og 81 poeng igjen å hente. Dessuten har de har vel ikke møtt noen storlag ennå? Host host Liverpool host host Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Det er da helt riktig? En keeper kan ikke sparke ballen to ganger, på samme måte som en som tar corner eller frispark ikke kan det. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Der er City bare heldige.... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Heldige med at en regel følges? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Haha QPR styrer kampen mot City, hadde ikkje sett for meg det før kampen.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Jeez, City blir voldtatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Qpr ser bedre og bedre ut Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Selv om vi tape idag er jeg faktisk glad Manchester United vant. Alle utenom et av de store lagene har vært dårlig hele sesongen. Bare United og Liverpool har tilsammen flere supportere en resten av engelske lagene til sammen i Norge og det er ikke godt kjekt når det spilles sånn som nå. Men kommer ikke til å bli en vane at jeg er glad de vant Hvem har knabba pc'en din nå da? Fergie Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Heldige med at en regel følges? Heldige med at de ikke ligger under. 2 annullerte mål på 1 min. Men er helt enig i at avgjørelsene var riktig, er ikke det jeg sier. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Alle gode ting er 3! Austin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå