Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tottenham har vunnet ligaen!

 

Ånei, vent. De vant bare mot Aston Villa. Så ut som de var seriemestere slik som de feieret.

13. Mai 2013. Arsenal feirer som seriemestere etter å ha slått Newcastle og blitt nummer fire i ligaen.

 

8753765705_f778742779_z.jpg

 

 

This, jeg tror ikke vi skal rope høyest når det er snakk om å feire trivielle hendelser

  • Liker 4
Lenke til kommentar

In @Espp we trust.

 

Håper bare de ikke stenger denne tråden...

 

Neste helg så skal Liverpool spille mot Chelski, og vi mot Palace. Hvis vi vinner, og Liverpool taper, så kommer vi over dem på tabellen. Noe som alltid er fint og rett osv.. Swansea skal forøvrig spille mot Arsenal, så vi klatrer vel sannsynligvis forbi dem også. 4. plassen nærmer seg for oss!

 

Det er vel forøvrig bare et spørsmål om tid før Southampton begynner å tape kamper, de ender vel opp på en 6-9plass

Lenke til kommentar

Gleder meg stort til både uken og til helgen. CL er alltid gøy, selv om vi ikke er med også. Til helgen burde vi helt klart ha mulighet til å gå forbi Liverpool. Jeg tror ikke de klarer mer en uavgjort hvis de spiller bra. Alt annet enn seier mot Crystal vil være en nedtur. De har vært veldig svake i år!

 

Arsenal blir det litt verre med. Sanchez er i latterlig god form for tiden og drar Arsenal virkelig med seg. De vinner nok mot Swansea!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

PL har mye å lære av Bundesliga.

Absolutt. Som Arsenal-supporter blir jeg kvalm når jeg tenker på hvor mye en kamp, eller et sesongkort, koster på Emirates. Billigste sesongkortet på f.eks Emirates er ca 2-3 sesonger(kanskje mer?) på Iduna Park i Dortmund for samme prisen.
Arsenal er jo galskap. Hvis en holder seg unna de største klubbene er det derimot levelig, selv om prisene fremdeles er for høye. Mitt Hull f.eks, tar i år fra £575 (i fjor £450!) til £30 for sesongkort, alt etter hvor en sitter og hvor gammel en er. Likeså er matchday tickets fra £50 til £5.

 

PL har nok mye å lære av Bundesliga, ja. Og det samme har TL, på så mange måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

PL har mye å lære av Bundesliga.

Absolutt. Som Arsenal-supporter blir jeg kvalm når jeg tenker på hvor mye en kamp, eller et sesongkort, koster på Emirates. Billigste sesongkortet på f.eks Emirates er ca 2-3 sesonger(kanskje mer?) på Iduna Park i Dortmund for samme prisen.
Arsenal er jo galskap. Hvis en holder seg unna de største klubbene er det derimot levelig, selv om prisene fremdeles er for høye. Mitt Hull f.eks, tar i år fra £575 (i fjor £450!) til £30 for sesongkort, alt etter hvor en sitter og hvor gammel en er. Likeså er matchday tickets fra £50 til £5.

 

PL har nok mye å lære av Bundesliga, ja. Og det samme har TL, på så mange måter.

 

 

Spesielt TL, latterlig at TL ta en høyere pris for lavere nivå enn det er i Bundesliga.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

PL har mye å lære av Bundesliga.

Absolutt. Som Arsenal-supporter blir jeg kvalm når jeg tenker på hvor mye en kamp, eller et sesongkort, koster på Emirates. Billigste sesongkortet på f.eks Emirates er ca 2-3 sesonger(kanskje mer?) på Iduna Park i Dortmund for samme prisen.
Arsenal er jo galskap. Hvis en holder seg unna de største klubbene er det derimot levelig, selv om prisene fremdeles er for høye. Mitt Hull f.eks, tar i år fra £575 (i fjor £450!) til £30 for sesongkort, alt etter hvor en sitter og hvor gammel en er. Likeså er matchday tickets fra £50 til £5.

 

PL har nok mye å lære av Bundesliga, ja. Og det samme har TL, på så mange måter.

Spesielt TL, latterlig at TL ta en høyere pris for lavere nivå enn det er i Bundesliga.

Husk at gjennomsnitts-lønn og markedspriser også teller inn.

Lenke til kommentar

Bundesliga er all about selve fotballen. Bayern presidenten sa jo at de kunne øke prisene på sesongkort litt mer og tjene noen millioner mer av å øke prisene med noen tusen. Men at forskjellen er mye større for fansen enn for klubben.

Her er en artikkel om det han sa: http://www.ftbpro.com/posts/1105606-bayern-munich-president-uli-hoeness-slams-premier-league-ticket-prices

Synes flere burde kritisere PL-klubbene for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...