Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La merke til det I dag da jeg så kampen, det var utrolig stille på stadion. Hørte nesten ingenting, kun et par sanger med "We're top of the league" her og der. Er vanligvis ikke sånn. Kanskje litt derfor vi spilte døvt i dag. Mourinho har rett å kritisere spillerne i dag, var ingen god dag mener jeg.

Det er flere problemer og. Som feks at hver gang fansen reiser seg for å synge kommer vakta løpende og ber de sette seg, eller at yngre supportere med mer energi ikke har råd til å gå på kampene. Engelsk fotball har et problem og løse her, men jeg håper fremdeles fansen på brua kan svare Mou neste kamp.
Lenke til kommentar

http://www.sportsmole.co.uk/football/chelsea/news/mourinho-stamford-bridge-sounds-empty_185900.html

 

Husker Emils skrøt så veldig over hjemmesupporten til Chelsea da jeg kritiserte den generelle atmosfæren i PL. Sannheten er at det bare er Crystal Palace som holder et godt nivå.

Man kan da ikke forvente mer av en gjeng med 8-9 åringer, kan man? De gjør så godt de kan vettu :wee:

Lenke til kommentar

 

http://www.sportsmole.co.uk/football/chelsea/news/mourinho-stamford-bridge-sounds-empty_185900.html

 

Husker Emils skrøt så veldig over hjemmesupporten til Chelsea da jeg kritiserte den generelle atmosfæren i PL. Sannheten er at det bare er Crystal Palace som holder et godt nivå.

En kamp?

 

 

Tror du Mourinho hadde kritisert fansen om dette var første kamp hvor det var dårlig atmosfære? Det har vært mange ganger det jeg har hørt bortesupporterne over hjemmesupporterne på Stamford Buss.

Lenke til kommentar

Du vet også det at mikrofonene settes opp slik at de skal fange opp bråket fra bortesupporterne?

Det har vært en diskusjon mange ganger om hjemme vs bortesupportere, og selv om vi som ser kampen på TV hører bortesupporterne bedre (i går sang vel QPR "Sit down Mourinho..."en del ganger), så betyr ikke det at bortesupporterne lagde mer bråk.

 

Jeg synes det uansett er fint at Mourinho sier i fra om han mener supporterne ikke deltar nok. Det er selvfølgelig oppløftende for spillere å få støtte fra supporterne. Men jeg tror ikke dette er noe verre enn på andre stadioner. Det har vel vært mange som har vært på f.eks. Emirates som mener det nærmest er et dødt liv der også.

Lenke til kommentar

Kanskje Mourinho også sender et lite stikk til FA ang. reglene mot å stå på kamp? Nå diskuteres nettopp det Mourinho sa ganske heftig, og det har kommet klart frem for mange som ikke har vært på fotballkamper i England om hvordan hele prosessen rundt det å stå på kamp fungerer. Burde virkelig få endret på. FA dreper atmosfæren på kampene ved at man må sitte ned, ellers blir man kastet ut av kampen. Jeg kan skjønne at i enkelte deler av stadion egner det seg ikke å stå, men sånn generelt burde vel det være opp til alle og enhver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...