Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Våre starter på sesongen sammenlignet. Vi pleier å starte bra før vi kollapser senere, så det er tidlig å komme med noen dom enda.

 

 

2005-06: 27 points (9-0-0; 23:3; +20) -- A draw followed, but Mourinho's second season saw us go on a 10-match winning streak later as well.

2014-15: 23 points (7-2-0; 24:9; +15)

2010-11: 22 points (7-1-1; 24:2; +22) -- A win came next, but Ancelotti's "bad moment" soon derailed the whole season.

2012-13: 22 points (7-1-1; 21:9; +12) -- The ultimate cautionary tale, i.e. Roberto Di Matteo; we went winless in seven straight starting with match #9.

2006-07: 22 points (7-1-1; 15:5; +10) -- A win followed, but we'd drop to second and stay there the rest of the way in Mourinho's third season.

2009-10: 21 points (7-0-2; 19:8; +11) -- Five wins in a row followed as we won the title in Ancelotti's first season.

2008-09: 20 points (6-2-1; 19:4; +15) -- Big Phil Scolari was impressive at first, unsustainable later.

2003-04: 20 points (6-2-1; 19:9; +10) -- New big boss Abramovich would see five straight wins follow, but Ranieri and Chelsea eventually failed to take their chance at domestic (and European) glory.

2013-14: 20 points (6-2-1; 16:6; +10) -- A loss and a draw followed before we ultimately conspired to lose out on the title in Mourinho's first season back.

2004-05: 20 points (6-2-1; 8:2; +6) -- Mourinho's first season would not see us lose another game after this point.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag.

 

Det var gamle United takter på OT i går også.

 

?

 

 

Han mener vel at United faktisk spilte ganske ok i går :)

 

 

Han mener kanskje at United fikk dommerhjelp. I så fall har han helt rett i det. :)

 

 

Både og, men United spilte godt også. Jeg var rimelig forbannet i går etter kamp, men etter en god natts søvn er det lettere å ta innover seg det som skjedde. Dowd var forferdelig, det er ingen hemmelighet, men at United fikk 1 poeng er ikke urettferdig. Det er måten det skjer på som diskuteres.

 

Men om man fjerner all tvil og ser på kampen, rent spillemessing, er 1 poeng til lagene fortjent.

 

Nå er jeg mest skuffet over hvordan Chelsea fremsto, særlig etter 1-0 målet. Vi burde presset på 2-0, men falt litt tilbake. Oscar spilte den verste kampen i Chelsea trøya jeg har sett. Drogba fremsto som han har gjort etter at han kom tilbake. Schurrle byttet burde kommet mye før imo. Fabregas gjorde også mye rart. Cahill var til tider ute å kjørte også.

 

Men det ble vanskelig når Dowd dro opp kort med engang det var en takling. United fikk vel 2 gule kort, det tredje fikk dem fordi Kaptein Dum tok av seg drakta.

Lenke til kommentar

 

1. Men om man fjerner all tvil og ser på kampen, rent spillemessing, er 1 poeng til lagene fortjent.

 

 

 

 

 

 

2.Nå er jeg mest skuffet over hvordan Chelsea fremsto, særlig etter 1-0 målet. Vi burde presset på 2-0, men falt litt tilbake. Oscar spilte den verste kampen i Chelsea trøya jeg har sett. Drogba fremsto som han har gjort etter at han kom tilbake. Schurrle byttet burde kommet mye før imo. Fabregas gjorde også mye rart. Cahill var til tider ute å kjørte også.

 

 

 

1. Enig. Som eg skreiv i går så er uavgjort eller chelsea seier helt ok. Å si at united seier hadde vært velfortjent ville vært litt drøyt, men en united seier hadde ikke vært noe ran heller.

Veldig åpen og jevnspilt kamp.

 

2. De falt ikke litt tilbake. De snudde hele initiativet fra fremover, i en periode de dominerer, noe som er helt uforståelig.

 

Men selvsagt kan det komme av at united trykket mye mer på også, for all initiativ gikk over til united umiddelbart etter scoringen. Eg var skråsikker på at united kom til å rakne fullstendig etter målet, men tok grundig feil. Grunnen til at dette ikke skjedde er vanskelig å være bombastisk på, men tror mye av årsaken er at chelsea skulle sikre seieren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...