Patrick123 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hangeland med mål?! Hide yo' Costas, hide yo' Messis! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Dette er ikke en kamptråd... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei, men det har da vært praksis å diskutere kamper uten egen kamptråd her? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Dette er ikke en kamptråd... Det var ingen som spurte om dette var en kamptråd heller. Det at Hangeland har scoret er en kul ting å ta opp i denne generelle PL tråden, så vet du det 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 2-0 til Swansea. Fint mål. Rundspilte forsvaret til Leicester Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg lurer på om de lo av at Russell Brand kom og kyssa Big Sam, men det var da vitterlig ikke SÅ morsomt.. Jo Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det var ingen som spurte om dette var en kamptråd heller. Det at Hangeland har scoret er en kul ting å ta opp i denne generelle PL tråden, så vet du det Du må nok lese litt flere innlegg for å være så bastant. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det var ingen som spurte om dette var en kamptråd heller. Det at Hangeland har scoret er en kul ting å ta opp i denne generelle PL tråden, så vet du det Du må nok lese litt flere innlegg for å være så bastant. Vet du hvor mange innlegg jeg leser daglig? Din kommentar var hakket mer bastant enn min vil jeg si Uansett, innlegget ditt var over kanten onkel politi. Følte jeg måtte forsvare hva vi mener er rett og galt for denne tråden. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Mener du har United knuste bussen til Chelsea? Imponerte ikke meg nevneverdig denne kampen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Mener du har United knuste bussen til Chelsea? Imponerte ikke meg nevneverdig denne kampen. Nei, det er ikke nevneverdig bra å spille like bra som den suverene ligalederen nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag. Det var gamle United takter på OT i går også. Endret 27. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 tidenes PL lag. Arsenal Invincibles? Chelsea 04/05? United treble winners? City akkurat nå? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag. Det var gamle United takter på OT i går også. ? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) tidenes PL lag. Arsenal Invincibles? Chelsea 04/05? United treble winners? City akkurat nå? United 08/09! Ronaldo, Nani i form, Giggs, Scholes, Carrick, Park, van der Sar, Rooney, Tevez, Evra, Berbatov, Neville, Vidic & Ferdinand osv osv E: Og 07/08, da hadde vi jo Hargreaves, og det var vel den siste store sesongen til Brown.( og O'Shea Endret 27. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag. lOl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag. Det var gamle United takter på OT i går også. ? Han mener vel at United faktisk spilte ganske ok i går Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingen av lagene imponerte sånn veldig nei, men det er uansett sterkt av United å ta poeng mot tidenes PL lag. Det var gamle United takter på OT i går også. ? Han mener vel at United faktisk spilte ganske ok i går Han mener kanskje at United fikk dommerhjelp. I så fall har han helt rett i det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er også mulig, herlig å se at flere ting er tilbake til normalen denne helgen her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå