Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tommelfingerregel er at er du god nok har ikke alder så mye å si. Det at han er 33 år gjør vel han bare mer erfaren og i bedre stand til å lese spillet. Det er ikke ofte JT er så veldig ute av posisjon. Ofte er det Cahill eller Azpilicueta som er ute av posisjon og Ivanovic og JT som redder oss med erfaringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Maribor. Det er til å forvente at en 33 åring kan fremdeles løpe. Han er uansett definitivt det svakeste leddet i laget deres.

So what? Banen er like lang. At spillere mister evnen til sånne løp med alderen er ikke uvanlig. Og han er ikke det defensivt svakeste i laget. Det er Fabregas, selv om han begynner å komme seg nå. Terry spiller 2 ganger i uka med et lag som har 4 clean sheets på de siste 5 kampene. Godkjent for min del, så får vi se hvordan det går videre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Maribor. Det er til å forvente at en 33 åring kan fremdeles løpe. Han er uansett definitivt det svakeste leddet i laget deres.

So what? Banen er like lang.

Helt ærlig. Er 33 år sjøl, og det løpet er ikke imponerende bare fordi han er 33 år.

Men det er knall innsats.

Lenke til kommentar

Helt ærlig. Er 33 år sjøl, og det løpet er ikke imponerende bare fordi han er 33 år.

Å gjøre det i løpet av en 90 minutters kamp er noe annet enn å slenge på seg joggeskoene og da. Skulle likt å se feks Rio som legger opp til sommeren gjøre det samme.

Forstå meg rett, sier ikke at han er Ronaldo eller noe pga av det løpet. Men de som sitter og teller ned til han legger opp må nok belage seg på å vente en stund til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi han klarer å løpe? Høres ut som du snakker om en 70-åring, så imponert som du er.

Kan sikkert ta det opp på lyd for deg hvis du sliter med å lese.

So what? Banen er like lang. At spillere mister evnen til sånne løp med alderen er ikke uvanlig. Og han er ikke det defensivt svakeste i laget. Det er Fabregas, selv om han begynner å komme seg nå. Terry spiller 2 ganger i uka med et lag som har 4 clean sheets på de siste 5 kampene. Godkjent for min del, så får vi se hvordan det går videre.

Å gjøre det i løpet av en 90 minutters kamp er noe annet enn å slenge på seg joggeskoene og da. Skulle likt å se feks Rio som legger opp til sommeren gjøre det samme.

Forstå meg rett, sier ikke at han er Ronaldo eller noe pga av det løpet. Men de som sitter og teller ned til han legger opp må nok belage seg på å vente en stund til.

Lenke til kommentar

Jo det er han, fordi han er svakere enn alle andre i start 11eren deres. En tommelfingerregel er at ingen 33 åring bør starte uke inn og uke ut. Med mindre du er Zlatan, selvfølgelig.

Totti sier hei. Pirlo og. Maldini slenger seg på. Figo vinker litt borti der sammen med Zidane. Ballack og, men han er litt vanskelig å se i hele flokken av spillere på 33+ som spilte så godt som hver kamp.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det der kunne hvem som helst som spiller PL gjort. Hjelpe meg......

Edit: Snakker kun om selve løpet.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det var et eksempel på at han fremdeles er i god fysisk form samtidig som at han er en god midtstopper. Har jeg sagt at det er et verdensklasse løp? At dette er noe som er unikt? Nei. Jeg sa det var bra til han å være.

Er det noe folk virkelig ikke takler her inne er det at Terry gjør det bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...