DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ingen av de måla der er i nærheten av Rooneys i går. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Rooneys i går er jo noe jeg gjør hver gang jeg er på løkka.. Ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ronney skøyt med leggskinnet, flaks..... Roonet sitt er fint, ingen tvil om det, men tidenes beste er det ikke. Er mange flotte mål og man er historieløse når man nærmest kårer det til det peneste som har vært samme dag. Viktig og sikkert helt fantastisk for Untied fans siden det var i et derby, men som et mål for en nøytral supporter kan man finne finere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva så om den treffer på leggen? Målet er jo like vakkert. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ingen av de måla der er i nærheten av Rooneys i går. Vil definitivt være sammen med Bales være to av de beste målene i årets Premier LEague Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nå må du ikke glemme det syke målet Blackpool hadde. Litt jernteppe atm, men mener det var Luke Varney mot Liverpool. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Hva så om den treffer på leggen? Målet er jo like vakkert. Var jo selvsagt litt ironi i det, trodde det kom fram ved bruken av de 3 pumktumene. Men etter min mening er det ikke like pent når det traff leggskinnet, det viser jo at han ikke treffer rent i det hele tatt, og det er klart flaks med i bildet. Ta et langskudd for eksempel, et skudd som går i krysset uten at ballen beveger seg, ala skuddet til Pirlo viser mye mer kvalitet enn et skudd som går skrur litt utover. Han som får en skru på ballen har ikke truffet ballen rent, det har Pirlo. Men ikke missforstå, målet til Rooney er pent, men jeg synes det er å ta i at det er tidenes beste i PL. Nå må du ikke glemme det syke målet Blackpool hadde. Litt jernteppe atm, men mener det var Luke Varney mot Liverpool. Hvis det er volleyen mot Wolves du mener så dette en keepertabbe etter min mening, Hahneman har jo spenst som en sumobryter. Endret 13. februar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg reagerer litt på en ting. Folk begynner å snakke om tidenes PL mål i går, snakker naturligvis om Rooney sin brasse, men har virkelig noen folk slik korttids huskomelse? Missforstå meg rett, det var et sykt mål, men du trenger ikke gå lengre tilbake enn fjorsesongen for å finne et finere. Tenker da på Maynor Figueroa sitt mål mot Stoke. Ligger med filmen, det målet er på ca 2 minutter. Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor folk sier at det er så "pent". Blir som å si at Fabregas sitt mål mot Sunderland ifjor var "pent". Jeg hater å si det, men Rooney sitt pisser på det målet du refererer til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Åsså velger du det målet der Iceman? :!: Kan ikke sammenlignes engang. Joda, bra å klare å skyte så langt og treffe, men slike ting gjør gode pasningsspiller mange ganger hver kamp. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Cesc sitt mål mot Sunderland i fjor var flaks og tilfeldigheter. Figueroa sitt er perfekt. Det er snakk om 55-60 meter perfekt over keeper og helt i lengste hjørne. Å samenligne det med en passning er feil, kan heller ikke samenlignes veldig mye med Rooney sitt da der er helt anderledes. Litt ironisk i grunn at United fans mener at Figueroa sitt ikke er noe serlig når de har skrytt Becks opp i skyene etter midtbane målet hans mot Wimbledon. En annen ting. I asia er slike mål vanlige, spessielt Japan og Korea, men de får ikke noe stas rundt seg. Stakkars kinamenn Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har eg sagt det ikke er noe særlig? Interressant. Sier at det er bra eg, men å lese innleggene er jo litt dumt. Sier bare at Rooney sitt er så uendelig mye bedre. Og hvor har eg skrytt Becks sitt mål opp i skyene? Hva med å ikke generalisere. Blir så dumt liksom. Ser forøvrig ingen her som har nevnt Beckham sitt mål, så den skjønner eg ingenting av. Men kanskje det er du som er for dyp? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jjgdwao2g3k Personlig synes jeg Bergkamp sitt mål mot Newcastle er det peneste i PL-historien. Ingen andre kunne gjort det, og målet er så unikt. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Hvem har sagt at målet til Figueroa ikke er noe særlig? Det som blir sagt er at målet til Figueroa kommer som følge av elendig keeperspill. Målet til Rooney var ikke pga. elendig keeperspill. Selv om det hadde stått 3xJoe Hart i det målet så hadde ikke skuddet blitt stoppet. Dessuten er brassespark mer attraktive enn langskudd. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 For å avslutte diskusjonen. Det blir aldri et mål som er penest, best eller mest spektakulært. Rooneys mål i går var pent ja, men vil aldri bli "best". Fordi det kommer an på øyet som ser, noen mener at lanskudd er penest, andre mener at brasser og volleyer er penest. Blir som å diskutere hva som er best av Cola og Pepsi. Blir helt umulig å si hva som er best, siden det er helt opp til den enkelte Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er da overhodet ingen diskusjon. Pepsi smaker jo drit! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Har jeg nevnt navnet ditt Jotun? Skrev kanskje innlegget litt dårlig, men det er flere united supportere enn de som er her inne på diskusjon.no vettu Jeg syns Figueroa sitt er finere, pga den presisjonen som er. Rooney sier jo selv at han var heldig, og at sånne mål går kanskje 1 av 10 ganger. Jeg er forøvrig enig med Maefteda med at Bergkamp sitt mål er det beste, men jeg har også Bergkamp briller. Er da overhodet ingen diskusjon. Pepsi smaker jo drit! Nok en gang er vi uenige Endret 13. februar 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg syns Figueroa sitt er finere, pga den presisjonen som er. Rooney sier jo selv at han var heldig, og at sånne mål går kanskje 1 av 10 ganger. Figueroa er altså ikke heldig? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Han tror vel at Figueroa sikta akkurat oppi krysset der. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Målet til Beckham er nesten helt identisk Blir dobbeltmoral av å påstå at Figeroa sitt var pga mye flaks og Beckhams sitt var dyktighet. Men interessant at en scouser skårte årets mål for Manchester. United-fansen hater scousers, men lagets beste spiller er scouser ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå