Dapper Chap Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Fortjent at Ryan Giggs er nummer 1 med tanke på hvor lenge han har spilt i PL og alt han ar vunnet, men Henry var et større talent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Beardsley på 73. plass? Virkelig? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Alt i alt en ganske meh liste. Tydelig at briter favoriseres. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bergkamp på 9? Hva faen? Lett topp 3. Vieira bak Keane? Hva faen? Vieira var desidert bedre. Mulig det har noe med hva de vant osv? Forøvrig enig i at Vieira var en bedre spiller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Scholes og Lampard fortjener å være lengre oppe. Keane er overhodet ikke nummer tre. Fra 15 og utover er det bare rot, umulig å rangere 100. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/dommerprofilene-stoetter-hvitt-kort-ide/a/23317710/ Hvitt kort på vei inn? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvorfor ikke bare konsekvent gi gult kort for det? Det blir bare 10 min med drøying i fra det ene laget før kampen fortsetter skikkelig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvorfor ikke bare konsekvent gi gult kort for det? Det blir bare 10 min med drøying i fra det ene laget før kampen fortsetter skikkelig. Enig, og det blir kjedelig Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jepp. For et idiotisk forslag. Begynn heller bare å bli konsekvent med å gi gult kort for klaging. Gule kort er til for å straffe alle slags regelbrudd. Vi trenger ikke å introdusere nye kort for alle typer regelbrudd. Hva blir det neste? Blått kort for stygg takling? Rosa kort for at keeperen plukker opp ballen fra tilbakespill? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jepp. For et idiotisk forslag. Begynn heller bare å bli konsekvent med å gi gult kort for klaging. Gule kort er til for å straffe alle slags regelbrudd. Vi trenger ikke å introdusere nye kort for alle typer regelbrudd. Hva blir det neste? Blått kort for stygg takling? Rosa kort for at keeperen plukker opp ballen fra tilbakespill? 100% enig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Uenig. Syns Platini kommer med noen gunstige meninger for en gang skyld. Flere bytter, og bli kvitt den 'trippelstraffen' ved straffespark er de reglene jeg er mest interessert i dog. I tillegg mål få inn videodømming. For min del så har jeg ingen problemer med at vi endrer fotballen fremover. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Uenig. Syns Platini kommer med noen gunstige meninger for en gang skyld. Flere bytter, og bli kvitt den 'trippelstraffen' ved straffespark er de reglene jeg er mest interessert i dog. I tillegg mål få inn videodømming. For min del så har jeg ingen problemer med at vi endrer fotballen fremover. Helt enig! Jeg er mot trippelstraffen ved straffespark, og for videodømming. Jeg er imot flere rare kort. Jeg er dog litt usikker på hva jeg mener om flere bytter. Heller nok litt imot Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Imo er det ikke noe galt med trippelstraff, problemet er at det blir trippelstraff alt for ofte. Hendelser som Solskjær mot Newcastle (også hvis den hadde vært innenfor) og Suarez mot Ghana MÅ bli rødt selv om det blir straffe. Ellers kommer vi til å se helt ekstremt mye kynisk spill. Men vanlige taklinger eller keepere som suser ut og går etter ball skal ikke bli rødt bare fordi spilleren har så og si åpent mål. Mulig det er det de som er mot trippelstraff mener, men kommer litt uklart frem. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Tja, er mer for at det bare er kapteinen som får lov til å snakke med dommeren. Da har dommeren 2 spillere å forholde seg til hele kampen, og det blir mindre syting og forsøk på å påvirke dommeren. Et ekstra kort høres noe unødvendig ut, men hva vet man før noen har testet det. X minutter utvisning ser vi jo i mange sporter og det kan også være preventivt, men er usikker på om det er noe jeg ønsker i fotball. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Spilleren må hvertfall få komme inn etter 10 minutter slik som i håndball, og ikke ved spillestopp. Det får fjerdedommer isåfall styre. Ser for meg noen episoder hvis ikke Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Vergini med tja... Hva skal man kalle det... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Man kan undre seg hva han prøver på da! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Haha, hva faen... Newcastle - Leicester: "Kampen er utsatt på grunn av problemer med resultattavla inne på St. James' Park. De jobber nå med å fikse dette og ny kampstart er klokken 17.00." Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er rammen rundt som er løs. Fare for sikkerheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå