Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Han har ikke sagt at han har vært imponerende. Derimot så har han vært mer imponerende enn Moyes. Jeg er sjeleglad for at han ble erstattet med LvG. Denne gangen er ikke lyset i enden av tunnelen et tog Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mener du Gaal har vært imponerende ? Jeg synes han har vært fantas og tiltaksløs Ja han har minnet veldig om Mr Rogers denne sesongen..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Rodgers har bommet mye ja. Men Gaal har ikke sagt et ord eller beveget seg en centimeter på benken. Er som å se et rådyr blendet av billys Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, men det har Giggs gjort isteden imens LvG har tatt notater. Men du er fornøyd selv om Rodgers har bommet mye fordi han har beveget seg x antall cm eller? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bare manageren beveger seg så er det meste gjort. Overraskende idiotisk til å være deg AllFather. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Han sitter å fantaserer, så fantasiløs er han hvertfall ikke! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja det har jo gjort underverker for Liverpool, ellers hadde de kjempet i bunnen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har van Gaal vært bedre enn Moyes? Han har brukt en 1,5 milliarder kroner, har en enklere terminliste og likevel har han startet dårligere enn Moyes forrige sesong. Det er nesten litt utrolig... 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Har van Gaal vært bedre enn Moyes? Han har brukt en 1,5 milliarder kroner, har en enklere terminliste og likevel har han startet dårligere enn Moyes forrige sesong. Det er nesten litt utrolig... Etter 7 kamper i fjor hadde vi 10p og låg på 9 plass. I år har vi 11p og ligger på 4. plass. At han har hatt en enklere terminliste stemmer. Det som også stemmer er at vi i år ser klare tendenser til en spillestil samt vi ser fremskritt. Moyes tok over et lag som vant PL, Van Gaal tok over et lag blottet for selvtillit som ikke i Europa en gang. Moyes signerte Fellaini samt ga Nani en 5-årskontrakt. Van Gaal kvittet seg med: Welbeck, Chicharito, Cleverley, Nani mfl og har fått inn friskt nytt blod som så sårt trengte. At ting tar litt tid tror jeg alle United supportere innser, akkurat som jeg tror de aller fleste nå er veldig positive kontra i fjor hvor det var null fremgang. Høydepunktet i sesonger var 4-1 i åpningskampen mot Swansea, etter det gikk det egentlig bare en vei, både når det kommer til prestasjoner, spillestil og resultater. EDIT: Forøvrig også deilig at LvG har gitt spillere som Wilson, McNair, Blackett sjangsen i år Strålende fornøyd med spesielt salget/utlånet av Chicharito som gjorde at Wilson rykket fram et hakk i køen. Endret 8. oktober 2014 av AnewZ 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg lurer på om enkelte her idet hele tatt har sett noen United-kamper den siste tiden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg lurer på om enkelte her idet hele tatt har sett noen United-kamper den siste tiden. Noen lever rett og slett i fortiden, tror det gjelder supportere til lag som en gang var gode Noen sa for mangfoldige år siden av Cleverley var et større talent enn Wilshere blir gjort om til: United-supportere er så idioter, mener at Cleverley er bedre enn Wilshere. Januzaj > Sterling (dette var før Sterling tok et par syvmilssteg) blir: Haha, United-fans er så patetiske, hevder at Januzaj er bedre enn Sterling. Finnes flust av sånne eksempler. Er veldig usikker selv på om de bare troller for å provosere, eller om de faktisk er så tette at de gjør det uten vilje. Endret 8. oktober 2014 av AnewZ 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg North Pole Skrevet 8. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Mener du Gaal har vært imponerende ? Jeg synes han har vært fantas og tiltaksløs TILTAKSLØS????????????? Han kom inn, så at stallen var elendig, la om formasjonen fordi han ikke hadde gode vinger, la om treningsregimet, endret forholdene på Carrington, hentet inn Shaw, Herrera og Rojo, så at seriestarten var elendig, kjøpte Di Maria (!), Falcao (!) og Blind, United vinner tre av de fire neste (og fortjente å slå Leicester også), har gitt debuten til 16 spillere totalt og har transformert laget fra å være traurig, trist og fantasiløst til å endelig få litt schwung over angrepsspillet, for første gang på syv-åtte år. Bare fordi Van Gaal ikke gestikulerer på sidelinja betyr det ikke at han er tiltaksløs. Tvert imot, de endringene han har foretatt er mer radikale enn de totale endringene i de femten foregående sesongene i United til sammen. Endret 8. oktober 2014 av LimeCanes 10 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bare manageren beveger seg så er det meste gjort. Minner meg om de som var positive da Hodgson skulle erstatte Benitez fordi vi endelig skulle få en manager som feiret scoringer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Seriøst? :rofl: Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hugsar eg var på Roskilde og fikk telefon om at Hodgson var ny manager og at Benayoun var gått til Chelsea. Tyngste telefon eg har mottatt. Det sagt, så prøvde eg å vere positiv til Hodgson, slik eg er med alle som kjem til klubben. Dei skal få ein sjanse. Tok dog ikkje så lang tid å forstå at Hodgson berre måtte gi seg eller få sparken. Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 8. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Og noen våger å kalle Rooney for Shrek... Eventuelt han her: Endret 8. oktober 2014 av Patrick123 11 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Haha, han ser ut som en levende aviskarikatur. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ser ut som et godt gammeldags mannfolk! Øyenbrynene gir meg hodepine, men det er kanskje like greit at han ikke tar en Bosingwa? Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Noen som vet hvor lenge før runden spilles tidspunkt og dato blir spikret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå