""" Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor er det ingen 13:45-kamp i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Fordi BT Sport har tidligkampen på lørdager (United-Everton), men den ble flyttet til i morgen fordi Everton hadde EL på torsdag. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 10601772_593334754110053_1545336200_n.jpg Denne vitsen husker jeg fra en Dennis Kickstart-historie fra Boing. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Herregud Balotelli er søppel. Til og meg Sanogo er viktigere for Arsenal... 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Var ikke du en av de som ville ha han til Arsenal? Husker jeg var i minoriteten om å ikke ville ha han, fordi han er vanvittig oppskrytt. Endret 4. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Tror han trenger en Sturridge ved siden av seg for å skinne. Gleder meg til han er fit. Så får vi se om jeg har rett. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Nei, han suger. Rett og slett. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Var ikke du en av de som ville ha han til Arsenal? Husker jeg var i minoriteten om å ikke ville ha han, fordi han er vanvittig oppskrytt. Jeg er en av de som alltid har sagt at Balotelli er søppel. Kaster bort talentet sitt. Tror det er martinF du tenker på. De jeg kune tenkt meg er Cavani eller Hulk, eller begge to Endret 4. oktober 2014 av infinety Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 For noen dramatiske minutter på overtid mellom Leicester - Burnley! Deilig frispark. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Cissokho suger. Villa spiller omtrent med 10 menn med han, men han ødelegger også overganger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Enig. Forferdelig dårlig spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Sært å disse Cissokho når han for en gang skyld i sin karriere er inne i en god periode. Jack Grealish inn ja, jævla fett spiller! 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Milner.. for en hardtarbeidende spiller! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Sært å disse Cissokho når han for en gang skyld i sin karriere er inne i en god periode. Han har pasningsfot på lik linje med en elefant. Kostet nesten Villa et baklengs med en forferedelig pasnings på tvers forran 16-meteren. Hver gang han er med på overgang sakker han også alltid spille ned ved å tviholde på ballen istedet for å sende pasning, det ender alltid med at han blir taklet eller så bommer han omsider med pasningen sin. Endret 4. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 KJEDELIG! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Sært å disse Cissokho når han for en gang skyld i sin karriere er inne i en god periode. Han har pasningsfot på lik linje med en elefant. Kostet nesten Villa et baklengs med en forferedelig pasnings på tvers forran 16-meteren. Hver gang han er med på overgang sakker han også alltid spille ned ved å tviholde på ballen istedet for å sende pasning, det ender alltid med at han blir taklet eller så bommer han omsider med pasningen sin. Alt for lett å disse Cissokho. Billig å kritisere han, når han spiller mot verdens beste høyreback og en arbeidshest i James Milner. Har hatt et par pasningsforsøk som har vært hårreisende dårlig, men han har også gjort mye bra. Blant annet redningen fra Dzeko-headingen på overtid i første omgang. Der scoret Yaya Touré gitt, svakt av Hutton og Senderos. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Herregud Balotelli er søppel. Til og meg Sanogo er viktigere for Arsenal... Tusen ganger bedre enn Lambert hvertfall, og langt fra Liverpools dårligste de kampene de har spillt. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Diafra Sakho er saker, ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå