#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvilken PL klubb tror dere? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--jeg-skal-spille-i-premier-league-neste-ar/8493122.html United? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 What?! Jeg som føler at vi mister spillere etter hver landslags-pause Det er fordi Liverpool sine kjekt blir behandlet som kjekt i klubben, men ikke på landslaget. Arsenals kjekt blir ikke behandlet som kjeks utenom i sommertferien... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvilken PL klubb tror dere? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--jeg-skal-spille-i-premier-league-neste-ar/8493122.html United, backup for Rafael Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvilken PL klubb tror dere? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--jeg-skal-spille-i-premier-league-neste-ar/8493122.html Tottenham. Helt sikkert feil Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) City. Endret 2. oktober 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Everton eller Spurs. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 City har Zaba og Sagna. Chelsea Ivan og Azpi, en typ som Alves er Mourinho`s mareritt. Arsenal Chambers-Debuchy, pluss Wenger signerer ikke en oldis vel? Pool Glen og Mangoo..ilo United Rafael og .... Tipper han signerer for United. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Smalling og Valencia har steppet inn i rollen før. Vi trenger ikke han og vil heller ikke ha han. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Om han skal beholde noe av den enorme lønna han har og skal signere for en relativt gode klubb (som det ikke allerede er dobbeldekning) så kan jeg ikke se noen andre alternativer enn United. Men samtidig, kan jo hende det bare en litt taktikk fra Alves for å få fram til konkurranse rundt seg selv. Endret 2. oktober 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Synd for han hvis United er det eneste alternativet for jeg tror neppe klubben selv er spesielt interessert. Spesielt nå som en midtstopper må prioriteres. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Alves på pay as you play-kontrakt hadde vært awesome Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hvis LVG går tilbake til 5-3-2 formasjonen så er ikke Alves dum å ha. Kommer jo gratis også. Endret 2. oktober 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvis han kommer gratis så kanskje, men han skal sikkert ha en monsterlønn rett før han legger opp. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Kontrakten hans med Barca går til sommeren, så ja, han kommer "gratis". Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Dani Alves er jo helt krise. Latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 QPR. Han skulle spille i PL, ikke Championship Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 10 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 QPR. Han skulle spille i PL, ikke Championship Hee heeeeeee heeeeee heeeeeeee heeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeeeee heeeeeheeeee heeee heeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Endret 3. oktober 2014 av noctua_nh-d14 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå