Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke Derby som satt rekord for færrest poeng på en sesong for noen få år siden? 11 poeng og en seier? Skrekk og gru om de rykker opp igjen.

Begynner å bli noen sesonger siden. 5? De slo Newcastle to ganger den sesongen husker jeg. Ellers var det bekmørkt. Adebayor puttet vel 2x hattrick mot de. Den gang spilte han i Arsenal.

Lenke til kommentar

Var det ikke Derby som satt rekord for færrest poeng på en sesong for noen få år siden? 11 poeng og en seier? Skrekk og gru om de rykker opp igjen.

Begynner å bli noen sesonger siden. 5? De slo Newcastle to ganger den sesongen husker jeg. Ellers var det bekmørkt. Adebayor puttet vel 2x hattrick mot de. Den gang spilte han i Arsenal.

Det var vel 07/08 sesongen mener jeg å huske. Så det begynner å bli en del år siden.

Lenke til kommentar

Det var vel 07/08 sesongen mener jeg å huske. Så det begynner å bli en del år siden.

Heh, som tiden flyr. Var vel samme sesong vi tapte 5-2 mot Tottenham i ligacupen? Mener at Walcott spilte og puttet, men det kan da ikke stemme?

Edit: 5-1 var det. 6-2 totalt. Var Ade som puttet...

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Døde etter Lampard-scoring (VG Nett)
Frank Lampards scoring for Manchester City mot gammelklubben Chelsea (1-1) ble for sterk for den ugandiske foballspilleren og Chelsea-supporteren Fahad Musana. Han falt om og døde av hjertestans etter legendens utligning i det 85. minutt i Premier League søndag. Ifølge Goal sier lagkameraten Gerald Bagoole at Musana fikk sjokk: - Musana var en fantastisk forsvarsspiller, hengiven til fotballen, og en god venn av mange.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om å gjøre cupene "erkebritiske"?

Ser for meg følgende :

Lag i to øverste divisjoner kan maks stille med tre utenlandske spillere i laget (under forutsetning at de er nyere en tre år).

Man kan ha ytterlige 3 spillere fra utlandet men de må da ha vært mer en tre år i engelsk fotball.

På den måten må klubbene satse skikkelig på engelske spillere.

Hvis klubbene da tar lett på dette så kan de true med å innføre samme i de to øverste ligaene .

Forhåpentligvis så skjer ikke den siste biten, mener man får best utav begge verdener med første løsningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...