""" Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Å slå Everton 3-6 på Goodison er helt vanvittig bra. Det er ingen andre lag i ligaen i stand til. Det er ikke helt 6-3, men Crystal Palace leder 3-1 over Everton på Goodison nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ikke nå lenger. Hehe, bra av CP. Å slå Everton på Goodison er imponerende, men ikke akkurat 3-6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nåja. Jeg synes nå det er like imponerende at et bunnlag slår Everton 3-2 på Goodison, som at et topplag slår de 6-3. Veldig imponerende av Crystal Palace. Hadde forventet at det meste skulle gå galt med de etter at Tony Pulis tok hatten og gikk sin vei. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Flere dumme dommersituasjoner i dag, men for noen øyeblikk vi har fått. Endret 21. september 2014 av Henrik™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Trodde ingen lag skulle slå everton på goodisonn i år jeg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fantastisk runde! Plaster på såret etter den kjipe Liverpool-kampen i går. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 City - Chelsea, for en kamp! Respekt av Lampard å ikke feire scoringen sin, med tanke på behandlingen han fikk før han dro. BR har ikke nok baller til å droppe han. True! Men vi har heller ikke så mange å bruke istedenfor han.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Deilige scener i hovedkampen i dag, og en flott avslutning på fotball-søndagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool, United, Everton og Tottenham taper i samme runde, City har fire strake uten seier. . Flott med spenning og alt det der men herrefred.Skulle nesten tro det var tippeligaen det er snakk om Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool, United, Everton og Tottenham taper i samme runde, City har fire strake uten seier. . Flott med spenning og alt det der men herrefred.Skulle nesten tro det var tippeligaen det er snakk om Derfor Premier League er verdens beste liga. Hadde aldri skjedd i La Liga f.eks. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool, United, Everton og Tottenham taper i samme runde, City har fire strake uten seier. . Flott med spenning og alt det der men herrefred.Skulle nesten tro det var tippeligaen det er snakk om Derfor Premier League er verdens beste liga. Hadde aldri skjedd i La Liga f.eks. Amen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool, United, Everton og Tottenham taper i samme runde, City har fire strake uten seier. . Flott med spenning og alt det der men herrefred.Skulle nesten tro det var tippeligaen det er snakk om Derfor Premier League er verdens beste liga. Hadde aldri skjedd i La Liga f.eks. Vel, i Bundesliga leder nyopprykkede Paderborn, med Mainz og Hoffenheim bak dem, mens topp 5 fra i fjor fikk tilsammen 2 poeng denne runden. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Er det flere som synes det er kult at Nottingham Forest leder Championship? Hadde vært fantastisk om de kjørte løpet helt ut og faktisk avanserte til PL. Nottingham, Leeds og Charlton er lag jeg har lyst til å se i PL igjen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Er det flere som synes det er kult at Nottingham Forest leder Championship? Hadde vært fantastisk om de kjørte løpet helt ut og faktisk avanserte til PL. Nottingham, Leeds og Charlton er lag jeg har lyst til å se i PL igjen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Nottingham og Leeds tilbake hadde vært kult. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Everton har hatt en elendig start, fortsetter dette en stund til tror jeg Martinez kan komme i faresonen. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er det flere som synes det er kult at Nottingham Forest leder Championship? Hadde vært fantastisk om de kjørte løpet helt ut og faktisk avanserte til PL. Nottingham, Leeds og Charlton er lag jeg har lyst til å se i PL igjen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Nottingham og Leeds tilbake hadde vært kult. Nottigham, Leeds og Derby/Blackburn/Ipswich hadde vært deilig Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Nottingham på topp er kult, ser dem gjerne opp i PL hvis de holder seg der. Ser også gjerne Leeds, Derby og Wolves opp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Forrest, Watford og Sheffield Wednesday hadde vært artig. Leeds og for den saks skyld. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Derby opp, det hadde min gamle far likt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå