Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja. Jeg synes nå det er like imponerende at et bunnlag slår Everton 3-2 på Goodison, som at et topplag slår de 6-3. Veldig imponerende av Crystal Palace. Hadde forventet at det meste skulle gå galt med de etter at Tony Pulis tok hatten og gikk sin vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool, United, Everton og Tottenham taper i samme runde, City har fire strake uten seier. . Flott med spenning og alt det der men herrefred.Skulle nesten tro det var tippeligaen det er snakk om

Lenke til kommentar

Liverpool, United, Everton og Tottenham taper i samme runde, City har fire strake uten seier. . Flott med spenning og alt det der men herrefred.Skulle nesten tro det var tippeligaen det er snakk om

Derfor Premier League er verdens beste liga. Hadde aldri skjedd i La Liga f.eks.

Amen

Lenke til kommentar

Derfor Premier League er verdens beste liga. Hadde aldri skjedd i La Liga f.eks.

Vel, i Bundesliga leder nyopprykkede Paderborn, med Mainz og Hoffenheim bak dem, mens topp 5 fra i fjor fikk tilsammen 2 poeng denne runden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det flere som synes det er kult at Nottingham Forest leder Championship? Hadde vært fantastisk om de kjørte løpet helt ut og faktisk avanserte til PL.

Nottingham, Leeds og Charlton er lag jeg har lyst til å se i PL igjen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

Nottingham og Leeds tilbake hadde vært kult. :)

Lenke til kommentar

Er det flere som synes det er kult at Nottingham Forest leder Championship? Hadde vært fantastisk om de kjørte løpet helt ut og faktisk avanserte til PL.

Nottingham, Leeds og Charlton er lag jeg har lyst til å se i PL igjen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

Nottingham og Leeds tilbake hadde vært kult. :)

Nottigham, Leeds og Derby/Blackburn/Ipswich hadde vært deilig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...