Emils. Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 https://twitter.com/Bassa_UTD/status/511041545563545601 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 https://twitter.com/Bassa_UTD/status/511041545563545601 Du forstår at de solgte Suarez for 70-80m eller hva det var, ikke sant? Det var neppe budsjettert. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Mine poolvenner snakket hvertfall ikke om annet enn hvor mye $$ de hadde foran dette transfervinduet, og at nå som de fikk CL så skulle stjernespillerne komme inn dørene etc. Var vel snakk om at de hadde 500+ mill å bruke før salget av Suarez. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ja, men det å klage på at de har dårlig budsjett er litt dumt. Han burde heller klage på dårlig henting av spillere. Ikke akkurat forsterkning når man hentet inn Lambert, Lovren og Lallana til blodpris. Balotelli og Moreno er to greie kjøp, men de burde hentet klasse som United gjorde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Syns Liverpool har gjort et bra og "viktig" transfervindu. De har sårt manglet bredde, og nå har de hvertfall en bred og spennende tropp i motsetning til tidligere år. Det var vel ingen som trodde at de skulle gå fra å kjempe om PL-tittelen i fjor til å gjøre det hvert år de neste åra. Dette pool-laget her kommer til å bli veldig sterkt når det får litt tid på seg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 De har skaffet det de trengte mest som var dybde ja. Men å klage over lite penger etter å ha brukt over 100m, etter å ha tapt mot villa er litt komisk. Hvor mye brukte Villa i sommer? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 https://twitter.com/Bassa_UTD/status/511041545563545601 Skulle det motbevise utsagnet til Rodgers? Det er tydeligvis mange som kunne tatt et grunnleggende økonomikurs. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 https://twitter.com/Bassa_UTD/status/511041545563545601 Skulle det motbevise utsagnet til Rodgers? Det er tydeligvis mange som kunne tatt et grunnleggende økonomikurs. Nå snakket Rodgers om budsjett dog. Så selv om dere fikk mye penger for Suarez så har dere fått inn veldig mange spillere som drar opp lønnsbudsjettet deres noe voldsomt. Tipper Lovren, Lallana og Balotelli alle ligger på rimelig saftige ukeslønninger. Så at dere har 1/3 av budsjettet til klubber som Arsenal, United, Chelsea og City stemmer uansett ikke. Tviler sterkt på at dere har et årlig lønnsbudsjett på f.eks. £50m blant annet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg vet ikke i hvilken sammenheng han sa det, men jeg tolket det som at han snakket om overgangsbudsjettet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Jeg vet ikke i hvilken sammenheng han sa det, men jeg tolket det som at han snakket om overgangsbudsjettet. Rodgers: "We're competing on budgets of, you know, a third than some of the other teams that's up there." Det er sitatet jeg har sett. Har ikke sett selve klippet hvor han uttaler seg eller lest artikler med fulle sitater så det kan godt være at han pratet om overgangsbudsjettet alene, men hvis sitatet der ikke er tatt ut av sammenheng og han snakker om det totale budsjettet så er han bittelitt ute å kjører. Endret 14. september 2014 av Stefan_B Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tull og tøys. Ble jo rapportert at dere hadde 40-60mill pund å forsterke for lenge før salget av Suarez, var jo det eneste pool-vennene mine snakket om etter gullet glapp i fjor var hvor sterkt laget kom til å bli etter sommeren. CL + mye penger = klassespillere på rekke og rad, visstnok. Men lurt av Rodgers å legge skylda over på noe annet enn nyervervelsene. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 De Liverpool vennene dine må ha vært rimelig korka viss de trudde Liverpool kunne bli forsterket av et Suarez salg. Om de trudde Suarez ble er det jo en annen ting da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 De Liverpool vennene dine må ha vært rimelig korka viss de trudde Liverpool kunne bli forsterket av et Suarez salg. Om de trudde Suarez ble er det jo en annen ting da. Som jeg sa, dette var når rapportene om transferbudsjett begynte å komme, noe som var lenge før salget av Suarez. De fleste pool-fans mener vel uansett at troppen i år er bedre enn den var i fjor? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ja da er det greit nok. Nei mener ikke troppen i år er bedre enn i fjor. Forsvaret og midtbanen er mye bedre, men de gjør ikke opp for hvor svekket angrepet er. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Så langt har vi ikke noen indikasjoner på at forsvaret er bedre enn i fjor. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bare sånn til info: budsjett og overgangssummer er ikke samme sak. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) æsj... Fy faen drakta til Herrera så ikke ut. Skulle ha droppa "Ander" . edit: ugh feil tråd. Endret 14. september 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lurer på hva han tenkte på. Hjelper ikke på draktsalg ihvertfall. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bare sånn til info: budsjett og overgangssummer er ikke samme sak. Noen som har hevdet det? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bare sånn til info: budsjett og overgangssummer er ikke samme sak.Noen som har hevdet det? Det kan man vel si ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå