Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy at Southampton fortsetter storspillet. De har et par veldig gode spillere der fortsatt, og ble faktisk ikke nevneverdig svekket fra ifjor. Pelle har innfridd også. Tror han skulle hatt enda et mål mot West Ham også, men vet ikke om dubious goals panel har sett på det.

Spent på Hull på mandag også, og selvfølgelig West Ham. Etter deadline day så ble ikke den kampen så halvdårlig likevel.

Lenke til kommentar

Gøy at Southampton fortsetter storspillet. De har et par veldig gode spillere der fortsatt, og ble faktisk ikke nevneverdig svekket fra ifjor. Pelle har innfridd også. Tror han skulle hatt enda et mål mot West Ham også, men vet ikke om dubious goals panel har sett på det.

Spent på Hull på mandag også, og selvfølgelig West Ham. Etter deadline day så ble ikke den kampen så halvdårlig likevel.

Pellé er jo helt vill. Litt sykt at han aldri har spilt for Italia.

Håper å se Corporal Jenkinson fra start på mandag, eller er han ikke helt fit enda? West Ham bør jo i utgangspunktet klare å slå Hull da det tar en stund å få flyt i laget med alle de nye signeringene til Hull.

Lenke til kommentar

Chelsea slet veldig med det offensive på bortebane ifjor, det kostet de tittelen spør du meg. Det er akkurat derfor jeg tror de vinner i år. På to bortekamper så langt har de scoret 9 mål, sammenlignet med 28 i hele forrige sesong ...

På hjemmebane spilte de stort sett bra og underholdende, kan ikke forvente av noen lag å gjøre det i samtlige kamper. Eneste unntaket fra det er vel Barca og Bayern på sitt beste og muligens det året Arsenal var ubeseiret.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Ikke nå lenger. Må man spille 1-touch for at det skal være pent? Arsenal kan prøve å spille pen fotball mot alle sammen, men i mai så er det resultatene som teller.

Synes ikke Arsenal spiller så flott 1-touch fotball. Det går veldig sakte og er ingen flotte kombinasjoner som vi så i fjor.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Chelsea slet veldig med det offensive på bortebane ifjor, det kostet de tittelen spør du meg. Det er akkurat derfor jeg tror de vinner i år. På to bortekamper så langt har de scoret 9 mål, sammenlignet med 28 i hele forrige sesong ...

På hjemmebane spilte de stort sett bra og underholdende, kan ikke forvente av noen lag å gjøre det i samtlige kamper. Eneste unntaket fra det er vel Barca og Bayern på sitt beste og muligens det året Arsenal var ubeseiret.

Tror denne Chelseautgaven kan sesongen ubeseiret. Ser ikke helt hvem som skal ta de. City på Etihad kanskje

Lenke til kommentar

Ikke nå lenger. Må man spille 1-touch for at det skal være pent? Arsenal kan prøve å spille pen fotball mot alle sammen, men i mai så er det resultatene som teller.

Synes ikke Arsenal spiller så flott 1-touch fotball. Det går veldig sakte og er ingen flotte kombinasjoner som vi så i fjor.

Du har rett. Men jeg mente de gangene de prøver på 1-touch kombinasjoner men mislykkes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har rett. Men jeg mente de gangene de prøver på 1-touch kombinasjoner men mislykkes.

Forstår. Det er i alle fall mye mer ballføring nå enn tidligere. Litt det samme dilemmaet Chelsea hadde i fjor. Øzil er i alle fall veldig flink til å holde på ballen 3 touch for mye. Sanchez holder også lenge på ballen, men han gjør i alle fall noe nyttig, som å utfordre eller noe. Det er også liten bevegelse rundt ballfører så det er kanskje ikke så lett å få til det 1 touchspillet til Arsenal. Øzil hadde heller ikke blitt skadet eller utslitt om han vurderte å løpe litt og ikke bare gå rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...