knipsolini Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Som jeg sa, så påstår EA selv at de gir ratinger etter hvordan spillerne har prestert det siste året. Så sesonger før den forrige skal ikke ha noe å si. Les det som blir skrevet da AnewZ... Det handler tydeligvis om hvordan de har prestert det siste året. Jeg tviler også på at FIFA trekker ned rating ved skader, som du tydeligvis har fått for deg. RvP har spilt en del det siste året, og det er de kampene ratingene skal baseres på. Og da har han vel vært rimelig elendig bortsett fra én kamp i VM. Ratingen til RvP er basert på at han var glimrende før. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Ratingen til FIFA er en fin blanding av på potensial og prestasjon over tid, noe som er den eneste riktig måten å gjøre det på. De øker og senker tilogmed spillere som er i bra/dårlig form, for å balansere det litt ekstra. En spiller som Messi, som er topp 2 uten videre diskusjon, faller ikke til under 90 selv med et dårlig år. Potensialet og prestasjonene over flere år er for høye til det. Det er jo bare et spill og jeg mener at de gjør en nokså bra vurdering av spillere. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Som jeg sa, så påstår EA selv at de gir ratinger etter hvordan spillerne har prestert det siste året. Så sesonger før den forrige skal ikke ha noe å si.Les det som blir skrevet da AnewZ... Det handler tydeligvis om hvordan de har prestert det siste året. Jeg tviler også på at FIFA trekker ned rating ved skader, som du tydeligvis har fått for deg. RvP har spilt en del det siste året, og det er de kampene ratingene skal baseres på. Og da har han vel vært rimelig elendig bortsett fra én kamp i VM. Ratingen til RvP er basert på at han var glimrende før. RvP er uansett ikke over the top som du antyder. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Det vet hverken du eller jeg... Det eneste vi vet er at han har vært møkk det siste året, ikke blant de femti beste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Vet ikke hvor dere får det fra egentlig. 12 mål og 3 assist på 21 kamper for en spiller som var skadet halve sesongen er absolutt godkjent. Han fungerte neppe optimalt, men det gjorde ikke United heller. I tillegg kom han seg aldri i form pga. alle skadene. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 van Gaal sa noe om formen hans på pressekonferansen. Husker ikke akkurat hva, men han sa ihvertfall at den var bedre enn på lenge, og bedre enn før VM/i VM. De som tror at RvP ikke kommer til å prestere, kommer forhåpentligvis til å få seg en overraskelse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 4 minutter inn i kampen og Soton er snytt for årets kanskje klareste straffe. Katastrofe å ikke gi den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Og der står det 1-0 til Soton. Det er så sinnsykt fortjent. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Soton knuser som faen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Er det ikke Colback som skal være et skikkelig arbeidsjern, a, og gi ekstra mye siden han er en skikkelig sunderland Newcastle-supporter? Mister ballen på midten og småjogger tilbake. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Spillerne har vel også hørt at fremtiden til Pardew avhenger av de neste kampene, så forstår lett at de ikke gidder å gi alt da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Jeg kan ikke huske sist jeg så en større klasseforskjell i PL enn hva vi ser på St Mary's Stadium akkurat nå. Helt villt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Det her kan bli gigantiske sifre. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Skulle ønske jeg kunne hente Pelle på fantasy midtveis i kampen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Spillerne har vel også hørt at fremtiden til Pardew avhenger av de neste kampene, så forstår lett at de ikke gidder å gi alt da. If only.. Tåler ikke trynet på Pardew. Løkhue. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Willy - Colo er det dårligste stopperparet i PL at the moment, og på benken sitter det en fyr som er enda dårligere. Den gode stopperen, mannen som kunne forandret på dette, blir sendt til et meget godt lag i Italia. Greit for meg, dog, så lenge det betyr at Pardews tid snart er over. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 "Premier League er ikke La Liga." "Costa kommer til å slite i Premier League." Jaok. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Herregud, Liverpool suger defensivt. Virkelig ingen lag som markerer seg som gode defensivt denne sesongen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Feil tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå