Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Som jeg sa, så påstår EA selv at de gir ratinger etter hvordan spillerne har prestert det siste året. Så sesonger før den forrige skal ikke ha noe å si.

Les det som blir skrevet da AnewZ... Det handler tydeligvis om hvordan de har prestert det siste året. Jeg tviler også på at FIFA trekker ned rating ved skader, som du tydeligvis har fått for deg. RvP har spilt en del det siste året, og det er de kampene ratingene skal baseres på. Og da har han vel vært rimelig elendig bortsett fra én kamp i VM. Ratingen til RvP er basert på at han var glimrende før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ratingen til FIFA er en fin blanding av på potensial og prestasjon over tid, noe som er den eneste riktig måten å gjøre det på. De øker og senker tilogmed spillere som er i bra/dårlig form, for å balansere det litt ekstra.

En spiller som Messi, som er topp 2 uten videre diskusjon, faller ikke til under 90 selv med et dårlig år. Potensialet og prestasjonene over flere år er for høye til det. Det er jo bare et spill og jeg mener at de gjør en nokså bra vurdering av spillere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg sa, så påstår EA selv at de gir ratinger etter hvordan spillerne har prestert det siste året. Så sesonger før den forrige skal ikke ha noe å si.

Les det som blir skrevet da AnewZ... Det handler tydeligvis om hvordan de har prestert det siste året. Jeg tviler også på at FIFA trekker ned rating ved skader, som du tydeligvis har fått for deg. RvP har spilt en del det siste året, og det er de kampene ratingene skal baseres på. Og da har han vel vært rimelig elendig bortsett fra én kamp i VM. Ratingen til RvP er basert på at han var glimrende før.

RvP er uansett ikke over the top som du antyder.

Lenke til kommentar

Willy - Colo er det dårligste stopperparet i PL at the moment, og på benken sitter det en fyr som er enda dårligere. Den gode stopperen, mannen som kunne forandret på dette, blir sendt til et meget godt lag i Italia. Greit for meg, dog, så lenge det betyr at Pardews tid snart er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...