Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kan ordne det. Men reagerer du på at jeg mener Øzil ikke vil gå inn i Chelsea?

Som fyren over nevner så er Øzil for lat for Mourinho-style.

Ikke tyrker'n nei. Men det er ikke basert på kvalitet, dog bare på at han ikke passer inn i Chelsea som du sier. Tenker mer på andre deler av laget. Er ganske sikker på at Ramsey, Sanchez, Koscielny, Gibbs, Giroud og Mertesacker alle hadde spilt regelmessig for Chelsea. Nå sier jeg selvsagt ikke at dette er noe som hadde skjedd, og at Chelsea mangler kvalitet i disse posisjonene, men Ramsey, Sanchez & Kos/Mertesacker hadde spilt mer eller mindre fast, Gibbs og Giroud hadde fått masse gametime de også.

Lenke til kommentar

Kjepphøy fordi jeg dysser ned deres spillere? Jeg kunne like gjerne snakket om Liverpool. Ikke mange spillere der heller som er god nok for Chelsea. For det har Chelsea - et vanvittig sterkt lag på papiret. Men om det fungerer - det er det for tidlig å si noe om. Har fungert så langt, men City, Liverpool, United og til og med Arsenal har mulighet til å ta gullet i mai.

Lenke til kommentar

Føler ikkje at dei beste spelarane på Arsenal passar inn i Chelsea. Gode nok som spelarar, men slår meg ikkje som arbeidande nok til å passe inn med Mourinho sitt lag. Sånn sett kunne nok både Sanchez og Ozil vore på benken, men ikkje gått rett inn i 11. Dette er basert på syltynn empiri, så eg skal sikkert motbevisast i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

Lol, Chelsea fansen er kjepphøye. Gleder meg til dere kommer på 3. plass denne sesongen og taper mot lag som West Ham og Aston Villa. Dere har ikke sjanse denne sesongen.

Hmm, klarte ikke Arsenal bare 1-1 mot Leicester? :wee:

Mange lag som vil slite på King Power denne sesongen

Lenke til kommentar

Lol, Chelsea fansen er kjepphøye. Gleder meg til dere kommer på 3. plass denne sesongen og taper mot lag som West Ham og Aston Villa. Dere har ikke sjanse denne sesongen.

Hmm, klarte ikke Arsenal bare 1-1 mot Leicester? :wee:

Mange lag som vil slite på King Power denne sesongen

Tviler ikke...

Lenke til kommentar

United skulle heller ikke hatt noen spillere innenfor topp 50 etter den forrige sesongen deres. De sier påstår jo selv at de gir ratinger etter hvordan spillerne har prestert det siste året. Bullshit.

Da skulle vi vel hatt med absolutt alle i topp 50 i FIFA 14 etter at vi knuste Citys stjernegalleri i tittelkampen og endte 11 poeng foran dem ifjor med omtrent samme stall som sesongen etter?

Tror du undervurderer hvor viktig manageren er for laget. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å se i disse dager.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Han har virkelig ikke vært blant de femti beste det siste året.

E: svar til Jack Burton.

Det handler ikke om å ha vært femti beste på 1 år. Da vil jo spillere gå opp og ned i rating som en jævla jo-jo. Gundogan burde ha en ekstrem rating på fifa 13, mens nå på fifa 15 burde han plutselig ha ekstremt lavt fordi han var mye skadet?

Mata, RvP og Rooney er ikke dårlige spillere selv om de hadde en dårlig sesong. De har forøvrig falt i rating hele gjengen, inkludert di Maria. ADM som var RMs beste spiller i fjor har gått ned 2(!) i rating.

Lenke til kommentar

Som jeg sa, så påstår EA selv at de gir ratinger etter hvordan spillerne har prestert det siste året. Så sesonger før den forrige skal ikke ha noe å si. Om de hadde gjort som de sier så skulle ingen av United sine spillere vært i topp 50 fordi laget deres er en bøtte med dritt for tiden.

EA sa vel at de justerer ratingen basert på fjoråret. De setter ikke en ny rating hvert år. Sier seg selv at det blir for dumt om spiller A skal ha 90 et år, også 78 året etter. Som sagt, de justerer ratingen opp eller ned basert på fjoråret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...